هنر و سینما

توییستد متال به یک مجموعه‌ی سریالی تبدیل می‌شود


سونی و پلی استیشن پروداکشنز رسماً ساخت سریالی بر اساس سری Twisted Metal را اعلام کردند. سری بازی های Twisted Metal برای اکثر ما به عنوان “ماشین جنگی پلی استیشن” شناخته می شود. مکانی دشوار که در آن بسیاری از رانندگان با اتومبیل های عجیب خود برخورد کردند.

تولید این سری توسط Sony Pictures TV و PlayStation Productions آغاز شد. رت ریس و پل ورنیک که به تازگی نویسندگی Deadpool و Zombieland را نوشته اند ، آماده همکاری با نویسندگان Twisted Metal هستند. طبق اعلام PlayStation Productions ، این سریال به شکل کمدی اکشن درخواهد آمد و داستان خاص خود را خواهد داشت.

مجموعه Twisted Metal شخصیت مردی را به دام می اندازد که در دنیایی پسا آخرالزمانی به دام افتاده است. بازیکن اصلی بسته ای را دریافت می کند که با ارسال آن به یک منطقه خاص پاداش های بزرگی دریافت می کند. پاداشی که می تواند زندگی او را کاملاً تغییر دهد و او را از این دنیای فاسد نجات دهد. در همین حین ، او با یک سارق خودرو روبرو می شود و این دو در مسیری خطرناک در دنیای سریال حرکت می کنند و در این بین با خودرویی دیگر مبارزه می کنند.

Curved Metal برای PS3

یکی از شخصیت های اصلی مجموعه بازی Twisted Metal ، Sweet Tooth ، در این مجموعه خواهد بود. ما آن را به شکل یک کلون و ماشین معروفش که یک بستنی مخروطی است می شناسیم. او همچنین یکی از ماشین های قهرمان و مخالفانی است که در طول راه به بازیگران بزرگ حمله خواهند کرد.

تولید مجموعه Twisted Metal به “مایکل جاناتان اسمیت” واگذار شد ، که به تازگی به عنوان تهیه کننده مجموعه “Cobra Kai” کار کرده بود. با همکاری وی ، “ویل آرنت” همچنین تهیه کننده مجموعه دیگری است. مجموعه فلز پیچ خورده توسط شرکت فیلمسازی وی Electric Avenue تولید شده است. اسد قزلباش ، مدیر بازاریابی پلی استیشن و مدیر تولیدات پلی استیشن ، کارتر سوان ، مدیر تولید مجموعه بازی پلی استیشن و هرمان هولست ، مدیر استودیو بازی سونی ، بر تولید این مجموعه نظارت خواهند کرد.

فلز منحنی برای PS1

Twisted Metal دومین پروژه بزرگ سونی است که مجموعه اسباب بازی های خود را به یک سری تبدیل می کند. HBO پیش از این تولید سری Last Ace را آغاز کرده است. از سوی دیگر ، فیلمبرداری Uncharted به تازگی به پایان رسیده است. پلی استیشن قصد دارد مجموعه های بیشتری را در قالب فیلم یا سریال به طرفداران ارائه دهد و هدف از ایجاد یک شرکت جداگانه به نام PlayStation Productions دقیقاً همین است.

منبع: Variety

خانه بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - بررسی و پیش نمایش دیج

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا