هنر و سینما

نقد فیلم دختر شیرین؛ وقتی موموآ احساسی می‌شود


دختر شیرین یک فیلم انتقامی هیجان انگیز است که بسیار آشنا و آشنا است ، اما بازی های خوب جیسون موموآ و ایزابلا مرسد و پیچ و خم های جالب فیلم را جذاب می کند.

Momoa نقش عمده ای در این پروژه دارد. این بازیگر که سابقه ای غنی دارد ، در این فیلم نقش مرد بدبخت و بدبخت را بازی می کند که تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام می دهد و در این فیلم از جنبه احساسی استفاده می کند. دختر شیرین هیچ مفهوم یا چیز جدیدی ارائه نمی دهد ، اما با این وجود ، با همه عناصر آن ، یک کار سرگرم کننده است.

داستان درباره ری کوپر (موموآ) است که می خواهد از یک شرکت دارویی که مسئول مرگ همسرش به دلیل سرطان است انتقام بگیرد. پاهای دختر کوچکش ، راشل (مرسدس) نیز برای این تجربه فوق العاده باز است. گرگ هوروویتز و فیلیپ آیزنر فیلم سازان تغییرات جالبی در داستان ایجاد کرده اند تا هیچکس نتواند آینده فیلم را پیش بینی کند ، اما به طور کلی ، روند فیلم قابل پیش بینی است. این ویدئو دارای پاسخ های واضحی است که از همان ابتدا قابل درک است.

جیسون موموآ

برشی از نقد فیلم دختر شیرین

هالیوود ریپورتر

“تعداد بازیگران کوچک و داستان پیچیده در فیلم مانع از پیش بینی داستان نمی شود.”

داستان هم قابل پیش بینی است و هم غیرمعمول ، و شباهت ها و شباهت های زیادی با فیلم هایی مانند جاده ها به پالوما (اولین تجربه کارگردانی موموآ) ، سری 2015 Sands The Red Road و فیلم بریون رویداد 2018 وجود دارد. موموآ خودنمایی می کند مهارت های بازیگری او با دختران شیرین و باید گفت که او به احتمال زیاد نقش یک مرد زیبا اما ساده را بازی می کند. شاید باور این نکته سخت باشد که نام فردی مانند موموآ کوپر است ، اما دستاوردهای او خوب و باورپذیر است. او نقش احساسی ایفا می کند ، به ویژه در مناطقی که می بیند شوهرش مبتلا به سرطان است. این شخصیت شاید احساسی ترین شخصیت موموآ در دوران حرفه ای او بود و موموآ با زیبایی طبیعی خود ، قلب مخاطبان را به دست آورد و آنها را در ناامیدی مطلق قرار داد ، اما از آنجا مخاطب را در جستجوی حقیقت سوق داد.

لس آنجلس تایمز

موموآ نقش بزرگی به عنوان یک فرد رنج کشیده ایفا می کند ، اما فیلمنامه فیلم کمی آشفته و شلوغ است و بازی خوب او او را تحت الشعاع قرار داد. »

نقش مقابل راشل را ایزابلا مرسد بازی می کند. او به تازگی با بازی در کمپانی برادران وارنر به شهرت رسید. و پروژه DC Betgrel ، و با موفقیت او در نقش دختر شیرین ، می توانید ظهور ستاره سریال و دلیل انتخاب او برای بازی در فیلم را مشاهده کنید. او تعادل خوبی بین شخصیت ضعیف و نگاه کینه توز برقرار می کند. مرسد اکشن و احساسات را در فیلم به خوبی مدیریت می کند و از اعتماد بالایی به عملکرد خود برخوردار است که شگفت انگیز است. با این حال ، همانطور که باور اینکه Momoa یک فرد معمولی به نام ری کوپر است دشوار است ، باور این نکته نیز دشوار است که دختران فراری زمان کافی برای استفاده از خط چشم و برق لب به طور کلی را دارند. این نکته کوچکی است ، اما یکی از نقاط ضعف این فیلم این است که کمی خشن و جدی است. علاوه بر این ، مرسدس قطعاً یک ستاره امیدوار کننده است که خود را با پروژه ای متفاوت به چالش می کشد. علاوه بر این ، او نقش اصلی و تأثیرگذاری را در فیلم با جیسون موموآ ایفا می کند ، نقشی که معمولاً در این نوع فیلم ها به زنان پیشنهاد نمی شود ، اما مرسدس به خوبی بازی می کند.

جیسون موموآ

مختلف

“این فیلم یک بازی خوب و یک درام خانوادگی غم انگیز دارد که آن را به خود جذب کرده است.” این پروژه یک پروژه کم بودجه است و در زمان های اخیر از چنین فیلم هایی در هالیوود استقبال چندانی نشده است ، اما شاید باید تجدید نظر کنند. “

شاید جالب ترین نکته در مورد این فیلم ، فیلمبرداری م ،ثر ، اکشن بدلکار ، ریتم خوب و سرعت باشد. این فیلم بیش از یک ساعت و 30 دقیقه طول می کشد و بزرگ و به موقع است و به مخاطب احساس طولانی نمی دهد. لازم به ذکر است که مدت فیلم نباید بر لذت فرد از آن تأثیر بگذارد ، اما اگر داستان دارای یک داستان و ریتم ملایم باشد ، مخاطب فقط به زمان بندی و سیر زمان فکر می کند. داستان فیلم این است که چگونه فیلم قبل از اینکه احساس یکنواختی یا خستگی از بازیگران داشته باشید به پایان می رسد. با این حال ، کار این اثر جالب ، وحشیانه و هیجان انگیز است و از همه مهمتر سرعت خوبی وجود دارد. بری آکروید ، عکاس پروژه ، فضایی واقع گرایانه ایجاد کرده است که جنگ و آزار و شکنجه را به صحنه هایی واقعی و باورپذیر تبدیل می کند. برایان مندوزا ، با اولین تجربه خود در زمینه مدیریت ، ثابت کرد که یک فیلم ساز با استعداد است ، اما هنوز جایی برای پیشرفت حرفه ای خود دارد. با این حال ، این یک فیلم متحرک ، انتقام جو و تمیز است. مندوزا در طول ده سال زندگی با موموآ چیزهای زیادی آموخته است و دختر شیرین به عنوان اولین فیلم او فیلمی بسیار تاثیرگذار است.

دختر شیرین چیز جدیدی ارائه نمی دهد ، اما حداقل شما از آن لذت می برید. در این فیلم ، شما باید به Momoa و Merced خوب نگاه کنید و همچنین به کارهای خوب مندوزا نگاه کنید. اما ، نیروی محرکه فیلم واقعاً موموآ است. بسیاری از مردم احتمالاً کارهای او را در Game of Thrones و Aquaman ندیده اند. شیرین دختر مهارت بازیگری خود را به نمایش می گذارد و تماشاگران را تشویق می کند تا آثار دیگر او را نیز ببینند. موموآ در طول دوران حرفه ای خود انتخاب های جالبی انجام داده است که جنبه های مختلف مهارت ها و علایق او را منعکس می کند و دختر شیرین ویترین مهارت های او است.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا