آشپزی

طرز تهیه سس رنچ و نان مزه‌دار شده؛ میان‌وعده‌ی لذیذ و خوش عطر


سس رنچ یک سس خوشمزه آمریکایی است که با سالاد، ساندویچ و انواع غذاهای دیگر سرو می شود. این سس به دلیل داشتن ادویه و سبزیجات خشک عطر و طعم مطبوعی دارد. در این مطلب از سری آشپزی ای بی سی مگمگ می خواهیم طرز تهیه سس رَنچ و طرز تهیه نان خوشمزه را به شما آموزش دهیم که در کنار هم یک میان وعده بسیار خوشمزه را ایجاد می کنند. با ما بمان.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه سس رنچ

سس رنچ و نان طعم دار

سس رنچ یکی از خوشمزه ترین سس هایی است که می توان آن را با انواع سالاد، ساندویچ، چیپس و نان سرو کرد. این سس به دلیل تنوع مواد و ادویه ها بسیار معطر و خوشمزه است.

طرز تهیه سس رنچ

مواد لازم برای سس رنچ

  • خامه: 150 گرم
  • سس مایونز: یک عدد حوله
  • شوید خشک: 2 قاشق غذاخوری
  • جعفری خشک: 2 قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، فلفل سیر و فلفل پیاز: هر کدام 2 قاشق چایخوری

طرز تهیه سس رنچ

طرز تهیه سس رنچ

1.
برای تهیه سس رنچ خوشمزه و تند ابتدا سس مایونز، خامه ترش، شوید خشک، جعفری خشک و ادویه ها را در ظرفی بریزید و خوب مخلوط کنید.

طرز تهیه سس رنچ

.
پس از مخلوط شدن همه مواد سس را به مدت نیم ساعت در یخچال قرار می دهیم تا با طعم آن مطابقت داشته باشد و سس رنچ آماده است.

طرز تهیه سس رنچ

مواد لازم برای نان طعم دار

  • پنیر پارمزان: 2 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون: 3 قاشق چایخوری
  • نمک، فلفل سیاه، فلفل سیر و پودر پیاز: هر کدام 2 قاشق چایخوری

طرز تهیه سس رنچ

طرز تهیه نان خوشمزه

1.
برای تهیه نان طعم دار ابتدا نان لواش را برش می دهیم و سپس یک ورقه مثلثی می کنیم.

طرز تهیه سس رنچ

.
بعد از اینکه نان برش خورد، آن را در ظرفی ریخته و روغن زیتون، پنیر پارمزان و ادویه ها را اضافه کرده و مخلوط کنید تا نان پر از مواد و طعم شود.

طرز تهیه سس رنچ

3.
در این فرآیند کف فر را به روغن زیتون آغشته کرده و نان طعم دار را در ظرفی ریخته و به مدت 10 تا 15 دقیقه در فر با دمای 180 درجه قرار می دهیم تا کاملاً اشباع شود.

طرز تهیه سس رنچ

4.
بعد از 10 تا 15 دقیقه نان های طعم دار را از فر خارج کرده و اجازه دهید کمی خنک شوند. از فر خارج کنید. این نان های سالم و خوشمزه را می توانید با این سس های رنچ نوش جان کنید و نوش جان کنید.

این میان وعده سرگرم کننده می تواند یک وعده غذایی سبک برای بچه ها نیز باشد.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا