هنر و سینما

برد پیت سال ۲۰۲۲ در کدام فیلم‌ها حضور خواهد داشت؟


با توجه به تعطیلی سینماها به دلیل بیماری طاعون کرونا و تأخیر یا تعطیلی تولید فیلم ها و برنامه ها در بسیاری از ایستگاه های تلویزیونی ، طرفداران سینما پس از کمپین تبلیغاتی آسترا 2019 ، برد پیت در فیلم هرگز ندیده اند متفاوت هستند.

در سال اعطای جوایز اسکار 2020 ، او برای بازی در نقش کهنه کار در فیلم روزی روزگاری… در هالیوود برنده جایزه اسکار (اولین اسکار بازیگر) شد. برد پیت برای دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد با تام هنکس ، آل پاچینو ، جو پشی و آنتونی هاپکینز رقابت کرد. با تحول وضعیت عمومی در جامعه ، تماشاگران فیلم می توانند انتظار داشته باشند که تعداد بیشتری از فیلم های پیت تا سال 2022 در سینماها اکران شوند.

از زمان حضور پیت در تلما و لوئیز در سال 1991 ، این بازیگر در سی سال گذشته در ده ها فیلم بازی کرده است و در همه ژانرها از کمدی گرفته تا داستانهای عاشقانه ظاهر شده است. او با کارگردانان با استعدادی مانند جوئل و اتان کوئن ، استیون سودربرگ ، رابرت ردفورد و دیوید فینچر همکاری کرده است. در سال 2001 ، پیت در آغاز برنامه Plan B سرگرمی ، فیلم های برنده اسکار مانند The Big Short ، Moneyball ، Moonlight و 12 Years a Slave تاسیس کرد.

پیت دوباره حرکت می کند و مقابل دوربین و پشت دوربین است. پلان B به چندین پروژه سینمایی مرتبط است که اکثر آنها در مرحله پیش تولید هستند ، به استثنای بلوند ، بر اساس زندگی مرلین مونرو و بر اساس کتابی با همین نام جویس کارول اوتس. اندرو دومینیک کارگردانی فیلم را با بازی آنا د آرماس بر عهده دارد. از جمله بازیگران این فیلم می توان به جولیان نیکلسون ، گرت دلنت ، آدرین برودی و بابی کاناول اشاره کرد. بلوند تاریخ اکران دقیقی ندارد ، اما فیلم اواخر امسال در نتفلیکس اکران می شود. اما برای طرفداران مشتاق دیدن برد پیت در سینماها ، این بازیگر ممکن است سه ویدیو برای انتشار داشته باشد.

شهر D.

برد پیت

پیت در بازی نهایی که ساندرا بولاک ، شهر گمشده نیز بازی می کند ، ظاهر کوتاهی خواهد داشت. بولاک ، تهیه کننده فیلم پارامونت ، برای حضور در پروژه مستقیماً با پیت تماس گرفت. شهر گمشده که در جمهوری دومینیکن کنونی فیلمبرداری شده است ، داستان نویسنده یک داستان عاشقانه (بولاک) را روایت می کند.

در تیتراژ فیلم آمده است: “مطمئناً هیچ چیز بدتر از مشارکت در یک داستان با شخصی که او را نمی شناسید ، وجود ندارد ، به ویژه هنگامی که شما هم در جنگل ربوده شده اید و هم ربوده شده اید.”

چانینگ تاتوم نقش مرد را با او بازی می کند و بازیکنان دیگر شامل دنیل رادکلیف ، پتی هریسون ، جوی راندولف و اسکار نونز هستند. شهر گمشده ، به کارگردانی آدام و آرون نی ، قرار است توسط پارامونت در 15 آوریل 2022 اکران شود.

قطار – تعلیم دادن

برد پیت

در جولای 2020 ، تأیید شد که پیت فیلم ترسناک و اکشن سونی The Fast Train را بر اساس کتاب محبوب ژاپنی کوتارو ایساکا بازی می کند. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ بر گروهی از قاتلان متمرکز است که هنگام حرکت با قطار سریع السیر از توکیو به موریاکا ، احساس می کنند که مأموریت های آنها در هم تنیده شده است. پیت نقش مهمی به نام Ladybug بازی می کند و سایر افرادی که او را در این مجموعه سریع همراهی می کنند عبارتند از آرون تیلور جانسون ، اندرو کوجی ، برایان تیری هنری ، زازی بیتس ، جوئی کینگ ، مسی اوکا ، مایکل شنون ، لوگان لرمان ، لیدی گاگا. و ساندرا بولاک. فیلمبرداری در ماه مارس به پایان رسید و اگرچه تاریخ رسمی فیلم وجود ندارد ، اما انتظار می رود در سال 2022 اکران شود.

بابل

برد پیت

پیت در این فیلم به کارگردانی دامین شاسل در نقش مارگو رابی ، دیه گو کالوا ، خوان آدپو ، لی جون لی ، کاترین واترستون ، مکس مینگلا ، روری ساول ، لوکاس هاس و اریک روبرتز بازی می کند. جزئیات داستان فیلم مشخص نیست ، اما شایعه شده است که این داستان در سال 1920 در هالیوود اتفاق افتاد ، زمانی که فیلم صامت به موسیقی متن فیلم تبدیل شد. شسل همچنین فیلم را نوشت و توبی مگوایر تهیه کننده اجرایی آن است. Babylon هنوز در مرحله تولید اولیه است ، اما باید در 25 دسامبر 2022 منتشر شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا