هنر و سینما

شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟


تصویر Maurel Eternals یک شرور جدید را معرفی می کند. اما کدام یک از آنها شخصیت بد اصلی خواهد بود؟

و سرانجام ، اولین تریلر فیلم جاودانگان که مدتها منتظرش بودید می آید ، اما در این تریلر ما هیچ اثری از شروران جدید در دنیای مورل فیلم نمی بینیم. این فیلم توسط کارگردان برنده اسکار ، کلویی ژائو ، کارگردانی می شود و بازیگران مشهوری مانند جاما چان ، ریچارد مدن ، کمیل نانجیانی و لیا مک هیو در آن حضور دارند. برایان تیری هنری و آنجلینا جولی درباره گروهی از قهرمانان ابدی هستند. تاریخ اکران این فیلم 5 نوامبر 2021 است.

اگرچه جاودانه ها یکی از شناخته شده ترین گروه ها در جهان مارول نیستند ، اما در طول تاریخ کمیک بوک در رویدادهای مهم شرکت کرده اند. جاودانه ها که توسط آزمایشات نژادی موجودات آسمانی خدایان بر روی انسان ایجاد شده اند در طول تاریخ ثبت شده در کمیک های مورل وجود داشته اند و مخفیانه در بین مردم شهر او زندگی می کرده اند. در طول تاریخ ، فریبکاران زمین را از تهدیدهای مختلف جاودانگی ، از جمله بزرگترین دشمن آن ، فریبکاران ، نجات داده اند.

دیزنی تأیید کرده است که منحرفان شخصیت های بد فیلم خواهند بود. اما جزئیات نقش آنها هنوز فاش نشده است. Devviants ممکن است اصلی ترین نیروی شیطانی در تاریخ نباشد و گزینه های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد.

تریلر جاودانه ویژگی های بد فیلم را پنهان می کند

جاودانه ها

تریلر جاودانه بسیار چشمگیر بود و نشان می داد که کارهای زیادی قبلاً در آنجا انجام شده بود ، اما هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخچه فیلم فاش نکرد. در دو دقیقه گذشته ، شخصیت سرسی جاما چان داستانی جاودانه را روایت می کند (در مورد نحوه زندگی آنها در بین مردم در طول سالها و نگهبان آنها). سرسی در میانه تریلر گفت: “جاودانه ها تا به حال درگیر نشده اند.” در اینجا عبارتی وجود دارد که ما را از جنجال واقعی در عکاسی آگاه می کند.

ممکن است این نزاع به شکل تضاد با منحرفان باشد ، اما ممکن است این واقعیت نداشته باشد. وقتی سرسی در تریلر می گوید “تا اینجا” ، شخصیت درویگ بری کیوژن نشان داده می شود ، که ممکن است نشانه ای از نقش ضعیف او در فیلم باشد. بدون جزئیات بیشتر ، دشمنان اصلی قهرمانان در این فیلم ناشناس هستند و ممکن است بیش از یک شخصیت بد داشته باشیم.

منحرفان بیش از همه طبیعت بشر می توانند دشمنان جاودانگی باشند

جاودانه ها

در کمیک ها ، فریبکار دشمن جاودانگی است. مانند جاودانگی ، آنها نتیجه آزمایش ژنتیکی در انسان هستند ، اما نتایج متفاوت است. انحرافات دارای اشکال و اندازه های مختلف با قدرت های متفاوت هستند ، اما عموماً در اشکال ظالمانه و زشت افسانه های باستانی مانند اجنه و ترول ها به تصویر کشیده می شوند. منحرفان برخلاف ظاهر زشت خود ، باهوش ترین موجودات هستند و در نتیجه آنها قادر به ساختن پادشاهی و دستیابی به فناوری فراتر از فناوری بشر ، برای کنترل سیاره هستند.

وجود منحرفان به عنوان دشمنان جاودانان قبلاً تأیید شده است. در بیانیه رسمی دیزنی آمده است که “یک سری از قهرمانان جاودانه مجبور می شوند از مخفی شدن بیرون آمده و با شرورانی که به عنوان قدیمی ترین دشمنان بشریت شناخته می شوند مبارزه کنند”. این نشان می دهد که منحرفین به راهی که از آن متنفر بودند ادامه دادند ، همانطور که در کمیک نشان داده شده است. اما وجود منحرفان را به عنوان دشمنان جاودانگی تأیید نمی کند. آنها به تنهایی می توانند انگیزه ای برای خروج از هیچ کجا و اعلام وجود جاودانگی و خلق داستانهای جدید باشند. با این حال ، مارول یک داستان طرفدار شگفت انگیز از تبدیل شدن به یک دشمن بزرگ دارد ، و آنها این را به خوبی می دانند.

آیا شخصیت دروئیگ بری کیوژن دشمن جاویدان است؟

جاودانه ها

یکی دیگر از گزینه هایی که می تواند دشمن مهمی در فیلم جاودانه ها باشد ، شخصیت دروئیگ با بازی بری کیوژن است. اگرچه او یکی از جاودانان است ، اما سابقه کمیک های قدیمی دارد. او به عنوان فردی خودخواه شناخته می شد که تشنه قدرت بود و مشکلات بسیاری را برای کسانی که نمردند ایجاد می کرد. در برخی موارد ، دروئگ مامور KGB ، متخصص شکنجه ، ظالم و گاهی متحد خودخواه بود.

با توجه به باز بودن شخصیت او در تریلر ، او به احتمال زیاد حداقل یک نیروی حواس پرت کننده برای جاودان است. در حالت شدید ، او می تواند دشمن اصلی فیلم باشد ، هر چند که او متحد طرح و سوء استفاده است. چنین داستانی متناسب با شخصیت درویشی است و همچنین به عنوان یک کمیک تعریف شده است. او می تواند ناظر خوبی برای داستان کلی فیلم باشد. درويگ در ميان ساير اعضاي جاودانه ها مي تواند بر افكار ديگران (حتي شستشوي مغز و كنترل ذهن) تاثير بگذارد. او می تواند به طور مخفیانه از این قدرت برای تأثیرگذاری بر کار منحرفان و اجرای برنامه بزرگ خود برای کسب قدرت استفاده کند.

چه کسی دیگر می تواند دشمن جاودانگی باشد؟

جاودانه ها

علاوه بر منحرفان و اژدهایان ، شخصیت های دیگر جهان مارول نیز ممکن است دشمن جاودانگی به نظر برسند. اگرچه سلستیال هرگز در دنیای سینمای مارول نبود ، و چون بیشتر کارهایی که انجام می دادند بد بود ، می توانستند شخصیت های اصلی فیلم هایی باشند که بر شرایط دور دست تسلط دارند. اگر مورل قصد دارد در آینده از این موجودات به عنوان دشمنان دنیای سینمای مارول استفاده کند ، جالب خواهد بود.

احتمال دیگر بازگشت جاودانان تایتانیک و اورانیا (گروهی جاودانه که گروه قدیمی را ترک کردند و زمین را ترک کردند) است. در کمیک ها ، تایتان ها و اورانیان هر دو بیوگرافی مختص به خود را دارند که شامل داستان های خیانت و جنگ داخلی است و نسخه های اصلاح شده این داستانها را می توانید در فیلم جاودانه ها مشاهده کنید. افزودن شخصیت های جدید بیشتر می تواند برای فیلم خطرناک باشد ، اما ممکن است.

و در نهایت ، جاودانه ها می توانند قهرمانان بزرگ را به مرحله چهارم دنیای سینمایی مارول یا حتی بیشتر معرفی کنند. نامه هایی مانند کابوس ، مفیستو و چاتون در بین طرفداران شنیده می شود و هر یک از این شخصیت ها می توانند اولین حضور خود را در فیلم جاودانه ها داشته باشند. حتی شخصیت کانگ فاتیح که در قسمت چهارم مارول ظاهر می شود را می توان به این فیلم پیوند داد. طرفداران می توانند پس از اکران این فیلم به همه این سوالات پاسخ دهند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا