هنر و سینما

لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم قاتلان ماه کامل اسکورسیزی چه نقشی دارد؟


لئوناردو دی کاپریو در پروژه بعدی خود با مارتین اسکاتزی در فیلم Killers Of The Flower Moon بازی خواهد کرد.

او که اکنون یکی از بزرگترین بازیگران هم نسل خود است ، با بازی در نقش آرنی گریپ در فیلم What Eating Gilbert Grape ، توجه بینندگان ، منتقدان و فیلمسازان را به خود جلب کرده است.

پس از آن ، او از این فرصت استفاده کرد و در فیلم هایی مانند خاطرات بسکتبال ، The Quick and the Dead DiCaprio و رومئو و ژولیت بازی کرد که شانس درخشش و نمایش بیشتری را داشتند. او به دلیل استعدادش آن را به وضوح می بیند.

نکته قابل توجه موفقیت دی کاپریو این بود که او جک داسون از تایتانیک جیمز کامرون بود. در این فیلم ، جک عاشق رز دوایت بوکیتر (کیت وینسلت) در کشتی تایتانیک می شود و این در سال 1912 به دلیل تفاوت در طبقه اجتماعی غیرمعمول بود.

تایتانیک برای کارهای دی کاپریو قابل توجه بود و او یکی از محبوب ترین چهره های سینما شد و دوران جدیدی را پشت سر گذاشت. از جمله می توان به مرد با ماسک آهنی ، ساحل و اگر می توانی من را بگیر. در سال 2002 ، دی کاپریو با مارتین اسکورسیزی در New York Drugs بازی کرد ، اولین همکاری بین این دو.

پس از همکاری دی کاپریو و اسکورسیزی در فیلم 2013 گرگ وال استریت در سال 2013 ، این دو به صحنه جنایت وسترن بازگشتند ، قاتلان ماه کامل ، توسط رابرت دنیرو ، جسی پلمونز و لیلی. گلدستون با هم کار خواهد کرد. اما موضوع این فیلم چیست و نقش لئوناردو دی کاپریو در آن چیست؟

کتاب قاتل ماه کامل و داستان واقعی آن

قاتلان ماه کامل بر اساس کتاب داستانی قاتلان ماه کامل: ترور و تولد افبیه (توسط دیوید گران) ساخته شده است. این کتاب داستان قتل یک مرد ثروتمند اوسیج در شهرستان اوسیج ، اوکلاهما ، در اوایل دهه 1920 پس از قتل آنها پس از کشف انبار نفت است.

هنگامی که مردم اوسیج می خواستند ثروت خود را به صورت قانونی بدست آورند ، مردم اوسیج (که هنوز روابط خوبی با مردم اوسیج نداشتند) تصمیم گرفتند کسانی را که روند ورود را در نظر گرفته بودند حذف کنند. -پول به عنوان یک واسطه. به گفته منابع مختلف ، وی حداقل 20 نفر از افراد اوسیجی را در این نقشه کشته است. البته ، بسیاری دیگر ممکن است بمیرند.

نقش دی کاپریو در قاتلان ماه کامل

فیلم خواننده ماه کامل

لئوناردو دی کاپریو در نقش ارنست بورگارت ، برادرزاده شخصیت شرور معروف فیلم ، ویلیام هیل (با بازی روبرت دنیرو) بازی می کند. در ابتدا ، دی کاپریو نقش های دیگری را به عنوان تام وایت ، مامور FBI که وظیفه رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشت ، تعیین کرد. اما به درخواست خود دی کاپریو ، نقش او به ارنست بورگارت تغییر کرد. به همین دلیل جسی پلمونز نقش تام وایت را بر عهده می گیرد و دی کاپریو نقش ارنست را بازی می کند که مدیریت و نقش کلیدی در برنامه ویلیام هیل را ایفا می کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا