هنر و سینما

مایکل کیتون در فیلم فلش دوباره نقش بتمن را ایفا خواهد کرد


بتمن کیتون ، ستاره اولین فیلم بتمن در “فلش” ، به نقش خود در نقش شوالیه تاریکی و بروس وین باز می گردد.

گمانه زنی هایی درباره حضور بیشتر بتمن در فیلم فلش به دلیل متقاطع شدن فیلم مطرح شده است و سرانجام حضور دو بتمن دیگر با مایکل کیتون و بن افلک به طور رسمی در فیلم تایید شد.

بر اساس گزارش Keaton Talent Agency ، مایکل کیتون و افلک در فلش چهره های شخصی خود از بروس وین را فاش می کنند و با بری آلن برای بازی در نقش عزرا میلر برای اصلاح وضعیت صحبت می کنند.

ایده بازگشت کیتون به نقش بتمن همیشه برای طرفداران شوالیه تاریکی جذاب بوده است ، اما اخیراً این بازیگر انگلیسی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در انگلستان در مورد پذیرش دوباره نقش بروس وین اظهار تردید کرد. عنصر تعیین کننده فیلم های فلش همانطور که مشخص است ، راه اندازی واکسن ملی در انگلستان و پیشنهاد مالی احتمالی برادران وارنر ، این بازیگر 69 ساله را بار دیگر برای بتمن شدن عجله کرده است. کیتون در دو فیلم اول بتمن ، “بتمن” و “بتمن برمی گردد” بازی کرد ، اما نتوانست با وارنر برازر به توافق مالی برسد. برای بازی در “بتمن برای همیشه”.

کیتون در نقش بتمن و فیلم فلش

از طرف دیگر بن افلک در فیلم “Justice League” و “Batman vs Superman: Rise of Justice” در نقش ناجی گاتهام ظاهر شد.

چند ماه پیش ، در نظرسنجی جدید رادیو تایمز انگلیس ، کریستین بیل بهترین بتمن تاریخ شناخته شد. هو فولرتون ، مسئول رادیو گفت: “کریستین بیل ممکن است اسپری خفاش ضد کوسه-دنباله فیلم بتمن 1966-و یک دوست وفادار نداشته باشد ، اما با 40 درصد آرا ، محبوبیت این نظرسنجی را نشان می دهد.” نظرسنجی تایمز ، “بتمن هنوز کوچک نمی شود.”

پس از بیل ، بازیگر آدام وست در دهه 1960 در آزمایش ، کمیک و سریال “بتمن” با 14 درصد آرا و مایکل کیتون با 13 درصد آرا بازی بتمن را بازی کرد.

فیلم Flash قرار است در 4 نوامبر 1401 (4 نوامبر 2022) اکران شود.

منبع: کتابهای طنز

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا