هنر و سینما

اسپین‌آف بازی تاج و تخت صحنه‌های خشونت آمیز علیه زنان نخواهد داشت


اولیویا کوک گفت که قسمت بازی تاج و تخت ، خانه اژدها ، هیچ خشونت آشکاری را علیه زنان نشان نمی دهد. به گفته ستاره فیلم ، عنوان عنوان بازی تاج و تخت ، خانه اژدها ، عاری از صحنه خشونت علیه زنان است.

مجموعه پیش درآمد که فیلمبرداری آن در ماه آوریل آغاز می شود ، داستان خانواده تارگرین قبل از دوران دنریس ، با بازی امیلیا کلارک را روایت می کند و طرفداران امیدوارند که این سریال مشابه گذشته باشد. این سریال ها اصلی هستند و فضای مشابه سریال را دارد با این حال ، آنها ممکن است دریابند که میزان خشونت علیه زنان در این سریال کاهش یافته است ، که یک موضوع مهم و ضروری است.

از زمان انتشار بازی تاج و تخت در سال 2011 ، این سریال به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های تاریخ تلویزیون جای خود را باز کرده است که می توان گفت در داستان سرایی و فراز و نشیب های منحصر به فردش جالب است. با این حال ، با وجود موفقیت های بزرگ و طرفداران بی روح ، این سریال بحث برانگیز بوده است. بازی تاج و تخت دارای صحنه ای خشونت آمیز است که خشونت فیزیکی علیه زنان را به تصویر می کشد.

ماهیت خشونت آمیز این سکوها اعتراض شدید طرفداران و منتقدان را برانگیخته است ، که برخی از خشونت هایی که نشان داده می شود غیر ضروری است را برانگیخته است. با این حال ، این قطعه قصد دارد از ایجاد چنین صحنه ای جلوگیری کند.

در مصاحبه با The Telegraph ، اولیویا کوک ، که نقش متحدان را در Dragon House بر عهده خواهد داشت ، قول داد که این سریال را. کوک می گوید: “اگر چنین شاهکاری در سریال وجود داشت ، او هرگز با حضور در این مجموعه احساس راحتی نمی کرد.”

خانه اژدها

شما می توانید سخنرانی کامل کوک را در زیر بخوانید: “من نمی توانم وارد مجموعه ای شوم که خشونت آشکار علیه زنان وجود دارد و من اهمیتی به آن نمی دهم ، زیرا آنها (فیلمسازان) می خواهند مخاطبان را به طریقی جذب کنند. ردن. من قبلاً بسیار خوش شانس بودم که فیلمنامه این پیش درآمد را خواندم. این فیلمنامه از فصل اول تاج و تخت بسیار تغییر کرده است ، و فکر نمی کنم خوب باشد که این تصاویر را در فیلمنامه اضافه کنم.

کوک ، که سریال بازی تاج و تخت را از زمان بازیگری به عنوان بازیگر خانه اژدها تماشا کرده است ، به صحنه های جنجالی مربوط به بازی تاج و تخت اشاره می کند.

او گفت: “در ابتدای فصل 1 ، صحنه ای بود که دنریس در ازای ارتش خود به رهبر دوتراکی کال دروگو (جیسون موموآ) فروخته شد.” در سری 5 ، خشونت های مشابه پس از ازدواج سانسا استارک (سوفی ترنر) با رمزی بولتون (ایوان ریون) رخ می دهد. در هر دو مورد ، سن دو شخصیت بر ماهیت بحث انگیز صحنه می افزاید. »

سرانجام ، کوک به س questionالی در مورد تصمیم به توقف فیلمبرداری از نمایش خشونت علیه زنان با حمایت برخی حامیان پاسخ می دهد: آیا می توان داستان را بدون نمایش این لحظات به درستی بیان کرد؟ همانطور که کوک اشاره کرد ، دور شدن از تاریخ با اجتناب از ایجاد چنین نمایش هایی تنها می تواند به نفع HBO باشد و نمونه ای از صنعت فیلم رو به رشد باشد. به نظر می رسد خانه اژدها در مسیر درستی حرکت کرده است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا