هنر و سینما

۱۰ شخصیت شرور برتر تیم برتون از بدترین تا بهترین


تیم برتون در طول این سالها خائنانی فراموش نشدنی ایجاد کرده است. بهترین شخصیت هایی که برتون خلق کرده است بینندگان را با منحصر به فرد بودن و اهداف نفرت انگیز خود مجذوب خود کرده است. در این پست ، ما 10 نفر از شرورترین و ترسناک ترین افراد تیم برتون را نام بردیم.

تیم برتون نویسنده گوتیک با شاهکارهای خود شخصیتی فراموش نشدنی خلق کرد. برخی از این شخصیت ها شخصیت های شرور شگفت انگیزی هستند که به خوبی در داستان های خود ادغام شده اند. برخی از این شخصیت ها بسیار م effectiveثر هستند. آنها به طور کلی بد هستند ، اما گاهی اوقات به دلیل شخصیت ، زیبایی و رفتار بازیگران زیبا به نظر می رسند.

به طرز شگفت انگیزی ، اگرچه تیم برتون به خاطر هیولاها و شخصیت های عجیبش معروف است ، اما برخی از بدترین شروران او افراد عادی (یا حداقل افراد با ظاهر) هستند ، اما آنها ترسناک تر از برخی از هیولاهای واقعی هستند.

10. گلپر در سایه های تاریکی

گلپر

در حالی که Shadows of Darkness بهترین کار برتون نبود ، چند بازیکن در آن حضور داشتند که به شیوه ای منحصر به فرد بازی کردند. یکی از این بازیگران جادوگر آنجلیک (با بازی اوا گرین) است. او شبیه ملکه کالینسوود به نظر می رسد ، یا شاید فقط به خانه برود.

در پشت لبخند بی نقص او یک جادوگر قدرتمند چند صد ساله وجود دارد که فقط به این دلیل که بارنابا پیشنهاد او را نپذیرفت ، خانواده کالینز را نفرین کرد. بینندگان ممکن است آنجلیک را به خاطر زیبایی و حس شوخ طبعی اش دوست داشته باشند ، یا به خاطر کینه ای که در این مدت طولانی در او باقی مانده است و رفتار خشن او.

9. قاضی تورپین در سوینی تاد

قاضی تورپین

تیم برتون در سال 2007 سوئینی تاد ، موسیقیدان ترسناک استفان ساندهایم را برای ساخت یک فیلم بلند خریداری کرد. در حالی که استرنج سوینی قهرمان اصلی داستان است ، او شخصیت شروری است که توسط قاضی نفرت انگیز تورپین ، با بازی آلن ریکمن بازی می شود.

تورپین از قدرت خود برای بدست آوردن خواسته خود استفاده می کند. او تاد را به دروغ محکوم و تبعید کرد تا بتواند با تاد رابطه جنسی داشته باشد و با دخترش جوانا ازدواج کند. منزجر کننده نیست؟

8. مکس شرک در بازگشت بتمن

مکس شرک

منصفانه است که بگوییم شرور واقعی فیلم بازگشت بتمن مکس شرک (با بازی کریستوفر واکن) است. برخلاف پنگوئن ها و گربه های وحشی ، نمی توانید برای آنها متاسف باشید. او یک تاجر فاسد است و پروژه های شگفت انگیز خود را انجام می دهد در حالی که در پشت نقشه های گاتهام در چشم خیرینش پنهان شده است.

علاوه بر این ، او منشی خود سلنا کایل را از پنجره به بیرون پرت می کند و یک پنگوئن را به نفع خود استخدام می کند. شرک یکی از بدترین شروران برتون نیست ، اما می توان او را یکی از نمادین ترین شخصیت های بتمن دانست.

7. جویس در ادوارد دست قیچی

جویس

جویس بیپرووا (با بازی کتی بیکر) یک شرور نیست که فوراً به ذهن می رسد. این به این دلیل است که در نگاه اول بد به نظر نمی رسد. وقتی زنان خانه دار خود را به ادوارد معرفی می کنند ، او شروع به تحسین و ستایش می کند ، اما جویس کار ادوارد را متفاوت می بیند.

البته ، او ادوارد را دوست دارد و وقتی ادوارد از کاری که می کند می ترسد ، جویس شایعات مضحک و دروغی مضحک در مورد او پخش می کند که باعث وحشت همه می شود. چیزی که برای جویس نفرت انگیز است این است که او مجازات نمی شود. شاید جویس کثیف ترین شرور برتون نباشد ، اما او یکی از شایسته ترین بازیکنان است.

6. والتر کین با چشمانی درشت

والتر کین

والتر کین تنها شرور برتون است که بر اساس شخصیت واقعی ساخته شده است. چشمان بزرگ فیلمی است در مورد زندگی مارگارت کین ، هنرمند مشهور در نقاشی چشم های بزرگ ، و همسرش ، والتر ، که سالها از ارائه شاهکار خود شرمنده نبود. همسرش برای او ، در حالی که او خودش هیچ تلاشی برای همان او از آنها خرید نکرد ، شهرت یافت.

این توضیحات کافی است تا او را شرور جلوه دهد. با این حال ، کریستوف والتز نفرت جدیدی از شخصیت وحشتناک خود را به خود معرفی می کند. او مارگارت را در پشت لبخند جعلی اش ، که درست بر روی صورت او می نشیند ، شکنجه می کند.

5. اوگی بوگی در کابوس قبل از کریسمس

بوگی اوگی

یکی از به یاد ماندنی ترین شرور در آثار برتون ، اوگی بوگی (ویرایش شده توسط کن پیج) از کابوس پیش از کریسمس است. به عنوان یک موجود بسیار خطرناک در شهر هالووین ، همه ساکنان از اوگی می ترسند.

با وجود اینکه او بابانوئل را نگرفت ، اما بدون اطلاع جک از خوردن غذا جلوگیری کرد! با وجود مدت کوتاهی که او روی فیلم کار کرد ، که حدود ده دقیقه بود ، اوگی دارای شخصیت جسورانه ، رنگهای نئون زیبا و متمایز و یکی از بهترین آهنگهای تاریخ است ، اما در این لیست جایگاه بسیار خوبی دارد.

4. جوکر / جک ناپیر در بتمن

جوکر

برتون اولین جوکر دوم را بعد از سزار رومرو در مجموعه تلویزیونی 1960 “Caped Crusader” با بتمن 1989 ساخت و او این کار را به خارق العاده ترین روش انجام داد!

جک نیکلسون با لبخند زشت خود به راحتی شخصیت جوکر را به خود می گیرد. در واقع ، نقش نیکلسون به عنوان جوکر آنقدر درخشان بود که خود بتمن را تحت الشعاع قرار داد.

3. حمله مریخ به مریخ

در قرون وسطی

اگرچه فیلم بازیگر مشهوری دارد ، اما ستاره واقعی “حمله به مریخ” یک شهید نظامی است. “Ak Ak” منحصر به فرد است و با لیزری افراد را به سرخ شده نئون تبدیل می کند ، اما در عین حال خنده دار و سرگرم کننده است که تقریباً می خواهند مخاطب را جلب کنند.

و فراموش نکنید که یک دختر مریخی یک زن جذاب است که به شکل یک روح ظاهر می شود و چهره ای روشن و وحشتناک دارد که حتی وفادار نیست.

2. سوسک در Beetlejuice

سوسک آب

شرور بدنام برتون بدون شک شبح بیتلز است و چرا قابل درک است. تماشای سیاه و سفید بیتلز و نمایش فوق العاده مایکل کیتون لذت بخش بود.

او بامزه ، سرسخت ، پر سر و صدا و همچنین به طرز نفرت انگیزی است. با این حال ، بیتلز یکی از بدترین و محبوب ترین شروران برتون نیست ، بلکه یکی از مشهورترین افراد مشهور او در تمام دوران است.

1. پنگوئن / آزوالد کابلپات در بازگشت بتمن

پرنده ها

پنگوئني كه عملكرد خوب دني ويتو را برآورده كرد ، روياي واقعي تيم برتون بود. رهبر جنایتکار متمدن در کمیک ها و تلویزیون در دهه 60 تبدیل به یک تسالونیکی بی رحم شد.

با وجود ظاهر وحشتناک و تاکتیک های وحشتناک او ، پنگوئن یک شخصیت خنده دار و کمی غم انگیز است. مکس شرک ممکن است بدترین شرور در بازگشت بتمن باشد ، اما پنگوئن مشهورترین است.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا