آشپزی

طرز تهیه کال کباب گیلانی خوشمزه و بی‌نظیر


تنوع و طعم بی نظیر غذاهای گیلانی چیزی است که همه ایرانی ها می دانند. علاوه بر غذاهای عالی این منطقه شمالی که در آموزش تصویری آشپزی ای بی سی مگمگ به شما آموزش دادیم، همیشه طعم های متنوعی در کنار غذاهای اصلی ارائه می شود و به طعم ها اضافه می شود. در این مطلب میخواهم طرز تهیه کباب گیلانی را به شما آموزش دهم و در دستور پخت به انواع عطر و طعم آن اشاره نکنم. با ما بمان.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه کباب گیلانی

کال کباب گیلانی

کال کباب یکی از خوشمزه ترین غذاهای گیلانی است که از جو کبابی تهیه می شود و با بسیاری از غذاهای شمالی مانند حبوبات فروشی، کباب ترش و ماهی چرخ کرده سرو می شود.

طرز تهیه کباب گیلانی

مخلوط کردن

  • جو درشت: 3 مثقال
  • سیر: 3 حبه
  • میوه له شده: 100 گرم
  • سس انار ترش: یک قاشق غذاخوری
  • آب انار ترش: نصف پیمانه
  • گوشت خرد شده شامل فلفل، حلوا و میخک: 3 قاشق غذاخوری
  • گلپر: 2 قاشق چایخوری
  • نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم

طرز تهیه کباب گیلانی

طرز تهیه کباب گیلانی

1.
برای تهیه یک کباب خوشمزه ابتدا بادمجان ها را خوب بشویید و در گاز یا فر خوب بپزید. این کار باعث می شود که بادمجان دود را جذب کند و طعم کباب ها را بهتر کند.

طرز تهیه کباب گیلانی

.
وقتی بادمجان ها کاملا سرخ و پخته شدند آن ها را کمی چرب کنید. اگر پوست بادمجان به راحتی تا نمی شود، می توانید آن را زیر یک پمپ سرد قرار دهید و بادمجان را بمالید.

طرز تهیه کباب گیلانی

3.
پس از برداشتن بادمجان ها، سر بادمجان ها را جدا کرده و با چاقوی تیز رنده کنید و بادمجان ها را کاملا تمیز کنید.

طرز تهیه کباب گیلانی

4.
در این فرآیند پس از تفت دادن کامل بادمجان ها در ظرف مورد نظر ریخته می شود و سپس با نارگیل خرد شده، سبزیجات تند، رب انار ترش، آب ترش و ادویه اضافه می شود.

طرز تهیه کباب گیلانی

5.
سپس سیر تازه را به همه مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

در این مرحله کباب آماده است. برای طعم بیشتر می توانید کباب را برای چند ساعت در یخچال بگذارید تا طعم آن وارد شود.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا