هنر و سینما

حضور واکین فینیکس و ایمی رایان در فیلم جدید کارگردان موروثی قطعی شد


واکین فینیکس و امی رایان در نقش آری استر به سرپرستی بلوار فاجعه بازی خواهند کرد.

سینمای وحشت در دهه دوم هزاره جدید از نادرستی ها و تکرارهای آزاردهنده رنج می برد و هر ساله فیلم های ضعیف و تکراری را مشاهده کرده ایم که حداقل در نسخه های ناکارآمد و نادرست نوشته شده اند. از فیلم های ترسناک موفقیت های گذشته. اما کارگردانان جوان و نوآور ، مانند رابرت ایگرز و آری استر ، اعلام کرده اند که هنوز می توانند امیدوار باشند آثار ترسناکی ایجاد کنند که درباره چیزهای جدی صحبت می کنند ، در کنار آثاری مانند فانوس دریایی ، وراثت و نیمه تابستان. گروه Agers به ​​کار با ژانر وحشت با “مرد شمالی” ادامه می دهد ، اما به نظر می رسد استر به همراه بلوار ناامیدی به سراغ روش های جدیدی برای ساخت فیلم رفته است.

واکین فینیکس ، بازیگر برنده اسکار در “بلوار دلتنگی” بازی کرده است و امی رایان بازیگر “سیم” به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران زن به او ملحق می شود و برخی منابع می گویند که وی در فیلم توسط مریل استریپ انتخاب شده است. اجازه دهید تصویر جدید استر را ستاره سینما بنامیم. پس از فیلم جوکر ، فینیکس برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

A24 بلوار Des Desperate را تولید می کند و نتیجه گیری به شرح زیر است: “فیلم جدید آریستر عکسی از یکی از موفق ترین کارآفرینان تاریخ در طول دهه است.” هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

استر با دو فیلم بلند و چند فیلم کوتاه ترسناک ، جایگاه مهمی در بین تماشاگران فیلم پیدا کرده است. در کار خود ، کارگردان ، اگرچه به قوانین و مقررات روش ترس پایبند بود ، اما همیشه سعی داشت تا دید عمیق و جدی ای نسبت به انزوای انسان مدرن و کینه طبیعی مردم در شکل های جدید و خارج از هالیوود بیان کند. طرح کلیشه ها اگرچه ، طبق بلوار شواهد ، ناامیدی یک فیلم ترسناک نخواهد بود ، اما ممکن است استر به وضعیت انسان مدرن و نقش خانواده و جامعه در شکل گیری شخصیت بازگردد. افراد فیلم جدید. زیرا او بارها در مورد ارادت خود به چنین موضوعاتی صحبت کرده بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا