هنر و سینما

ابرقهرمان جدید مارول را در نخستین تریلر شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه ببینید


مارول ، کارگردان هنرهای رزمی سینمایی را در اولین تریلر فیلم “شانگ چی و افسانه ده حلقه” منتشر کرد.

فیلم های قهرمان در سال های اخیر از نظر فروش و محبوبیت فوق العاده ای رشد کرده اند و به همین دلیل است که Marvel و DC و سرویس های آنلاین مانند Netflix به دنبال گسترش یا ساده سازی دنیای فیلم های قهرمانانه خود هستند. در این راستا ، مارول قصد دارد شانگ چی ، یک هنرمند رزمی برتر در زمینه کمیک ، را با یک فیلم خاص به همراه “فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه” وارد دنیای سینما کند.

تریلر فیلم Shang-chi and the Legend of the Ten Rings نیم نگاهی به گذشته و شخصیت شانگ چی دارد و سپس بخشی از مبارزات و درگیری های سازمان مخوف The Ten Rings و رهبران نارنگی را با قهرمان نشان می دهد. در دنیای فیلم های مارول ، گروه ده نفره اولین بار در سال 2008 با “مرد آهنی” نامگذاری شد ، اما شانگ چی قصد دارد به این گروه برود و اعضای آن را مجازات کند. آنها را و به مخاطب معرفی کند.

این بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است که توسط دانیل کرتون و دیوید کالاهام به کارگردانی چی کارگردانی می شود.

Shang-Chi Adventures اولین تلاش این شرکت برای ساخت یک فیلم قدرتمند یا تلویزیونی بر اساس هنرهای رزمی در سال های اخیر نیست. روایت ، موفقیت چندانی کسب نکرده است ، اما امیدوارم Marvel Studios ، با توجه به تجربیات موفق خود در دنیای قهرمانان فیلم. به علاقمندان سینما علاقه نشان دهید.

پس از ویروس کرونا و تعطیلی سینماهای سراسر جهان ، مارول آن را از طریق سرویس آنلاین دیزنی پلاس در اختیار عموم قرار داد و فیلم در سینماها به نمایش درآمد. اما این شرکت قصد دارد فقط از 12 سپتامبر (3 سپتامبر) سینماهای شانگ چی و افسانه ده حلقه را در سینماها نمایش دهد و خبری از جدایی با دیزنی پلاس نخواهد بود. در مورد موفقیت تجاری شانگ چی ، “بیوه سیاه” می تواند آخرین فیلم مهم مارول باشد که در ابتدا در Disney Plus ظاهر می شود ، در صورتی که سیاست مالی والت دیزنی تغییر نکند.

منبع: The Verge

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا