هنر و سینما

فیلم‌برداری بتمن مت ریوز با بازی رابرت پتینسون به پایان رسید


مت ریوز ، کارگردان «بتمن» رسما در توئیتی اعلام کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده است. این فیلم با همکاری رابرت پتینسون در سال 2022 اکران می شود.

تقریباً نه سال از اکران “شوالیه تاریکی برمی خیزد” می گذرد و پس از سه گانه کریستوفر نولان ، دوباره شاهد بازگشت بتمن به سینماها خواهیم بود. برخلاف آخرین فیلم بتمن ، که بیشتر بر قهرمان و قدرت بدنی او تمرکز دارد ، مت ریوز قصد دارد شخصیت ها را به ذهن کارآگاهان و قدرت های بروس وین معرفی کند. در این ویدئو با یک بتمن جوان ملاقات می کنیم که پس از حل یک سری پرونده های قتل ، تصمیم می گیرد مبارزه ای رادیکال و گسترده علیه جنایتکاران گاتهام آغاز کند.

عملکرد خیالی بتمن اغلب با تولد ویروس کرونا قطع می شود. چند هفته پیش ، روند تولید بتمن به دلیل تلاش برای ایجاد تاجگذاری خوب به دلایل زیادی بعداً متوقف شد و قبلاً به دلیل استعمار پتینسون. اما ظاهراً فیلمبرداری این فیلم بالاخره به پایان رسیده و می توان انتظار داشت که فیلم جدید ریوز زمستان آینده آماده شود.

فیلم بتمن

در بتمن شوالیه تاریکی با برخی از معروفترین دشمنان خود روبرو می شود ، از جمله Riddler با بازی پل دینو ، پنگوئن با بازی Colin Farrell و Black Musk با بازی Peter Sarsgaard. جفری رایت ، اندی سرکیس و زویی کراویتز در نقش های جیمز گوردون ، آلفرد پنی ورث و زن گربه ای (سلنا کایل) بازی می کنند.

بر اساس برخی شایعات و گمانه زنی ها ، مت ریوز سه گانه جدیدی برای شوالیه تاریکی ایجاد می کند که تم و فضای متفاوتی نسبت به فیلم های قبلی این بازیکن دارد و بتمن اولین قسمت از این سه گانه محسوب می شود. همانطور که در اولین تریلر بتمن دیدیم ، داستان فیلم از جایی شروع شد که جنایت در شهر گاتهام به طرز چشمگیری افزایش یافت و بروس وین جوان تصمیم گرفت در قالب یک شوالیه سیاه شهر خود را از هجوم قاتلان مردم و جنایتکاران نجات دهد. پایین خیابان. فیلم بتمن حدود 2 سال پس از اولین روز ایجاد شوالیه تاریکی نمایش داده می شود.

در بتمن ، روبرت پتینسون اولین نقش خود را در نقش بتمن تجربه خواهد کرد. این فیلم قرار بود در سال 2021 اکران شود ، اما به لطف برادران وارنر. Brothers Coronavirus ، تاریخ اکران جدیدترین فیلم Gotham Knight را به 4 مارس 2020 موکول کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا