هنر و سینما

هر آنچه از فصل ۵ سریال خانه کاغذی می‌دانیم


مجموعه کاغذ خانه اسپانیایی که در نتفلیکس بسیار موفق است پر از پیچ و خم است. این سریال در نوامبر 2017 به پایان رسید و Antenna 3 یک هیاهوی کوتاه در بینندگان ایجاد کرد ، اما هیچ کس نتوانست پیش بینی کند که در آینده چه اتفاقی می افتد.

هشدار: در این داستان داستان 4 فصل اول سریال نشان داده می شود

وقتی نتفلیکس حقوق Paper House را به دست آورد ، این سریال به یک پدیده جهانی تبدیل شد. ارسولا کوربرو بازیگر زن حتی در مصاحبه اخیر خود گفت که موفقیت ناگهانی این سریال پس از پخش این سریال در بستر نتفلیکس میلیون ها دنبال کننده را به خود جلب کرده است.

محبوبیت روزافزون این سری منجر به گسترش فصل 2 شد ، که قبلاً به پایان رسیده بود ، به سری 3 ، و روند تولید تا انتشار فصل 5 ادامه داشت. در فصل 4 اتفاقات زیادی رخ داد و انتظار فصل 5 پایان می یابد و به زودی در Netflix منتشر می شود. اما چه اطلاعاتی می توان از فصل پنجم و آخر این مجموعه غیر منتظره و هیجان انگیز به دست آورد؟

Paper House 5 کی منتشر شد؟

فصل 5 آخرین فصل از مجموعه کاغذی است ، اما به طور همزمان منتشر نمی شود. نتفلیکس اعلام کرده است که قسمت پنجم را در دو قسمت جداگانه منتشر می کند تا پایان آن حتی تاریک تر شود. نیمه اول در 3 سپتامبر برای پنج قسمت است ، و سپس پنج قسمت آخر در 3 دسامبر است. زمان خداحافظی با استاد (آلوارو مورته) و سارقان مورد علاقه مخاطبان فرا رسیده است ، اما به زودی و ناگهانی.

تریلر فصل 5 را ببینید

با شروع نیمه اول فصل 5 کاغذ خانه ، Netflix قبلاً تریلر نیمه اول فصل گذشته را منتشر کرده است. بدون شک این قسمت بسیار جالب است. سیرا در خطر است (توییت های نیمیری) و پلیس ممکن است سارقانی را که وضعیت خوبی در داخل بانک اسپانیا ندارند ، دستگیر کند. این تریلر دارای زمان های مختلف عمل است و س questionsالات زیادی در مورد اقدام آینده باقی می گذارد.

Netflix هنوز تریلر نیمه دوم فصل 5 خود را منتشر نکرده است ، زیرا تا ماه دسامبر پخش نمی شود. برای مشاهده تریلر در قسمت دوم ، سایت سایبری را دنبال کنید تا زمان انتشار آن را ببینید.

کدام یک از بازیگران زیر در فصل 5 کاغذ خانه حضور دارد؟

قصد نامه

بخشی از هیجان Netflix ظهور بازیگران ستاره اسپانیایی است که بینندگان را متقاعد کرده است که شاید به اصطلاح شرور بد نیستند. طرفداران قبلاً با برخی از طرفداران مورد علاقه خود مانند برلین (پدرو آلونسو) ، نایروبی (آلبا فلورس) و مسکو (پاکو توس) خداحافظی کرده اند. این مرگ ها نه تنها غیرمنتظره نبود ، بلکه حوادث دراماتیک این سریال را جالب تر کرد و نشان داد که هیچ قطعیتی در این سرقت ها وجود ندارد.

با این حال ، آیا این بدان معناست که این شخصیت ها دیگر در سری 5 ظاهر نمی شوند؟ همانطور که در فصل 4 دیدیم ، برلین با فلاش بک های مختلف در این سریال حضور داشت. بنابراین ، او همچنان در فصل 5 ظاهر می شود. ما مطمئن نیستیم که نایروبی ناگهان ظاهر می شود ، اما طرفداران آن امیدوارند که این اتفاق بیفتد.

تا اینجا ، ما می دانیم که بازیگران زیر در فصل پایانی Paper House حضور دارند:

پروفسور (آلوارو مورته)

توکیو (اورسولا کوربرو)

دنور (خانه لورنت لوپز)

ریو (میگوئل هران)

هلسینکی (دارکو پرک)

راکل (اتزیار اتانو)

مونیکا (استر اسبو)

پالرمو (رودریگو د سارنا)

مارسلا (لوکا پروسیا)

بوگوتا (هاویک کوچریان)

آلیشیا (زمزمه نمی کنی)

تاتیانا (دیانا گومز)

آرتورو رومن (انریکه آرس)

پریتو (خوان فرناندز)

آیا گروه بازیکن جدید اضافه می کند؟

قصد نامه

فصل 5 آخرین فصل Paper House است ، اما انتظار می رود بازیکنان جدیدی به این سری بپیوندند. Miguel س ngel Sylvester اولین بازیگر اسپانیایی است و در سریال های دیگر Netflix مانند Sky Rojo ، Narcos و Sense 8 بازی کرده است و در فصل 5 خانه کاغذ نیر ظاهر می شود. مطمئن باشید او قبلاً عاشق توکیو بود و می توانست گروه را از محاصره پلیس بانک اسپانیا نجات دهد.

یکی دیگر از بازیکنان جدید ، پاتریک کریادو ، جوانترین بازیکن فصل 5 است. فصل گذشته ، پاتریک نقش رافائل ، پسر برلین را بازی کرد. ما میزان دخالت او در آن داستان را نمی دانیم ، اما عکس در پس زمینه رافائل را در نزدیکی برلین در فلاش بک نشان می دهد. آیا او اخیراً در سرقت دست داشته است؟ پاسخ این س soonال به زودی روشن می شود.

همچنین ویژگی های جدید دیگری نیز وجود دارد که به عنوان مخالفان به این سری ملحق می شوند. خوزه مانوئل سدا فرمانده ساگاستا خواهد بود و او یک افسر بی رحم نظامی است که برای تکمیل مأموریت خود تمام تلاش خود را می کند و در این میان از هیچ چیز نمی ترسد. او مطمئناً حریفی آسان برای سارقان محبوب در بین طرفداران نخواهد بود.

در مورد داستان در فصل 5 کاغذ خانه چه می دانیم؟

تریلر قسمت اول قسمت 5 این مجموعه تصویری از آنچه اتفاق می افتد را نشان می دهد. از همان ابتدا می بینیم که این استاد در خطر است ، زیرا کارآگاه سابق ، آلیشیا سیرا ، پناهگاه پنهان خود را پیدا کرده است. برای اولین بار ، استاد جایی برای نگاه کردن ندارد و او حتی به بقیه اعضای گروه می گوید که این آخرین باری است که با آنها صحبت می کند. علاوه بر این ، سارقان در داخل بانک اسپانیا به مدت 100 ساعت بازداشت شدند. لیسبون در حال حاضر با آنهاست و می تواند به فرار آنها کمک کند. او حتی در تریلر فریاد می زند: “ما در شرایط خوبی نیستیم اما قرار نیست دل از دست بدهیم.” با این حال ، آنها چالش بزرگتری دارند و باید با ارتش روبرو شوند که برای حمله به بانک و نابود کردن برنامه استراتژیک آنها اعزام شده است.

الکس پینا ، خالق این مجموعه ، در مصاحبه ای گفت که در این عصر شدیدترین و قدرتمندترین اقدام در این مجموعه تا به امروز وجود خواهد داشت. او همچنین اظهار داشت که اعضای گروه مجبور شدند تا قسمتی از فصل 5 جدا شوند.

آیا مجموعه ای برای مجموعه خانه کاغذی برگزار می شود؟

قصد نامه

با وجود انتشار فصل گذشته ، دنیای خانه های کاغذی زوایای متفاوتی دارد که هنوز هم می توان آنها را بررسی کرد. به گفته الکس پینا در مصاحبه با مجله ، همه شخصیت های مجموعه دارای شخصیت های پیچیده ای هستند که دیدن آنها به صورت چرخشی جالب خواهد بود.

او در مورد ایده های متفاوتی که می تواند برای بیان بهتر شخصیت افراد استفاده شود ، گفت: “من فکر می کنم آرتوریتو می تواند یک طنز تاریک را به او اختصاص دهد. زاویه در مورد برلین بسیار واضح است. او دچار سوءتفاهم ، روان پریشی ، عاشق بسیار ، بدون خشونت است. ، سرکش و خشن ، اما هنوز هم بسیاری او را تحسین می کنند زیرا او به دوستی ، وفاداری یا برادری اهمیت می دهد. دنور نیز شخصیتی است با زیبایی خاص خود. “من می خواهم از همه این شخصیت ها در آن استفاده کنم. من در حال چرخش هستم -دوباره خاموش. “

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا