هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی قسمت ویژه‌ی فرندز چه می‌گویند؟


یک قسمت ویژه از “دوستان” سرانجام منتشر شد و ملاقات دوستان پس از 17 سال با واکنش های متناقضی روبرو شد.

دوستان تقریباً یک دهه است که یکی از محبوب ترین و تماشا شده ترین مجموعه های تلویزیونی هستند و در سال های اخیر از محبوبیت آن کاسته نشده است و برخی از شبکه های تلویزیونی در کشورهای مختلف جهان هنوز این سریال را پخش می کنند. به همین دلیل است که بازگشت چهره های این سری کمیک ها بسیار جالب و جذاب است. و سرانجام ، دیروز بخش ویژه ای از دوستان به علاقه مندان ارائه شد. در این مقاله ، ایده های اصلی منتشر شده در مورد آن را بررسی کرده ایم.

در بخش ویژه دوستان ، برخی از صحنه ها با راس ، جوی ، چندلر ، راشل ، مونیکا و فیبی در حضور چند بیننده فیلمبرداری شد و برخی از صحنه های این قسمت در یک محیط فراموش نشدنی و صحنه برگزار شد مجموعه ای با چند مهمان معروف این قسمت خاص بر اساس فیلمنامه خاصی ساخته نشده است و شخصیت های اصلی نقش های نقش آفرینی در سریال جلوی دوربین نرفتند.

18 فرد مشهور به عنوان مهمان حضور دارند ، از جمله: جیمز کوردن ، سیندی کرافورد ، بیتلز ، جاستین بیبر ، دیوید بکهام ، مندی کالینگ ، توماس لنون ، لری هانکین ، کیت هرینگتون ، الیوت گلد ، لیدی گاگا ، کار “ملالا یوسف زی ، ریس ویترسپون ، مگی ویلر ، جیمز مایکل تیلور ، تام سلک و کریستینا پیکلز. »همانطور که می بینید ، برخی از این افراد ، مانند مگی ویلر یا لری هانکین ، اولین بازیگران این مجموعه بودند ، اما چند بازیگر زن دیگر ، از جمله کیت هرینگتون ، اولین دوستان بودند

تا به امروز ، نمرات 65 از 100 و 67 از 100 به عنوان یک مجموعه همتا در Ratnatomitosis و Metacritic ، بر اساس نقاط 20 و 23 ثبت شده است.

بخش ویژه دوستان یک گزینه انتقادی است

لیز شانون میلر از کلایدر

  • امتیاز: 80 از 100

اگرچه این قسمت به مدت طولانی از فیلم ها و پنج قسمت از مجموعه اصلی می گذرد ، اما هنوز هم همیشه سرگرم کننده و هیجان انگیز است و ملاقات با دوستان شگفت انگیز است.

ریچارد روپر از روزنامه سان تایمز در شیکاگو

  • امتیاز: 75 از 100

بدون فیلمنامه و کمی ، اما همچنان رضایت بخش و هیجان انگیز ، مانند هر برخورد صمیمی ، بزرگترین جذابیت دوستان این است که همه پس از سالها زیر یک سقف کنار هم هستند.

دان فاینبرگ از هالیوود ریپورتر

  • امتیاز: 70 از 100

در این قسمت ، ما شاهد 104 دقیقه ناامیدی مداوم هستیم که شامل ترکیبی از لحظات طنز و احساسی است. در حالی که جمع آوری دوستان ممکن است نتواند طرفداران این سریال را راضی کند ، اما به طور کلی می تواند اکثر علاقه مندان به دوستان را هیجان زده کند.

گوئن احنات از e. ی باشگاه

  • امتیاز: 58 از 100

تماشای هر شش نفر در یک اتاق بسیار لذت بخش بود. زیرا عشق در آنها اکنون مشهود است. اما مشکل این است که به دلیل چنین گردهمایی سرگرم کننده ، تعداد کمی از رویدادهای جالب و جدید پوشش داده می شود.

آلیسا ویلکینسون از Wax News and Analytics

  • امتیاز: 40 از 100

به نظر من ، هیچ چیز جالبی در مورد این قسمت و لحظات و رویدادهای خاص آن وجود ندارد که در ذهن من باقی بماند. گذشته از لحظات قدرتمندی که بر اساس دوستی و عشق بین بازیگران شکل گرفته و ناراحتی ناشی از این که همه ما در حال پیر شدن هستیم ، هیچ جنبه مثبت دیگری برای این تیم شش نفره وجود ندارد.

مجموعه ای از دوستان در 10 فصل و 236 قسمت بین 1994 و 2004 در شبکه آنوبیس ارسال شده است. دوستان واکنش مثبت سریال ، دوستان و منتقدان را به خود جلب کرد و به زودی به یکی از محبوب ترین صحنه های کمدی تاریخ تبدیل شد. 62 نامزد امی برنده جایزه امی و در سال 2002 برنده جایزه امی برای بهترین مجموعه فیلم شدند. این سریال در لیست 50 قسمت برتر تاریخ ، در رتبه 21 بیست و یکم ، و همچنین در لیست 50 قسمت برتر تاریخ ، در رتبه هفتم هفتم قرار دارد. مجله جدید Empire.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا