هنر و سینما

۱۰ شخصیت دیزنی که شایسته‌ی یک داستان عاشقانه‌اند


همه ما بسیاری از شخصیت های دیزنی را می شناسیم که داستان های عاشقانه فوق العاده ای دارند. در این پست ، ما از 10 نام دیگر دیزنی نام برده ایم که شایسته داستان عاشقانه هستند.

از بل و دیو گرفته تا «دیو و نازنین» تا کارل و الی تا انیمیشن «تاپ» ، دیزنی داستانهای عاشقانه بسیاری را در تاریخ استودیوهای خود ثبت کرده است. سالانه صدها عروسی و رویدادهای عاشقانه با الهام از بهترین زوج های دیزنی یا عکس های عاشقانه یکی از فیلم ها برگزار می شود ، اما هنوز زوج ها و شخصیت ها وجود دارند -برخی نوشته ها این افتخار را ندارند.

آنها ممکن است فراموش شوند ، دیده نشوند ، یا فقط عاشقانه نداشته باشند ، اما ده ها شخصیت دیزنی وجود دارند که شایسته داشتن کمی رابطه و عاشقانه هستند. البته ، این به استودیو آسیبی نمی رساند و باعث می شود طرفداران فیلم بیش از هر زمان دیگری این شخصیت ها را دوست داشته باشند.

10. میلو و کیدا از کارتون آتلانتیس

مایل و مایل

در واقع ، میلو و کیدا ممکن است یکی از دقیق ترین روابط را در کارتون های دیزنی داشته باشند ، اما هنوز این رابطه نیاز به تحقیقات بیشتری دارد. در حالی که دنباله فیلم به پایان می رسد ، باید چیز خاصی در مورد این دو وجود داشته باشد که رابطه آنها را سرلوحه داستان آنها قرار می دهد.

دلیل نیاز آنها به داستان عاشقانه و در نهایت ازدواج این است که هر دوی آنها همان چیزی هستند که طرف مقابل می خواهد. میلو زندگی خود را صرف جستجوی شواهدی از آتلانتیس کرده است و کیدا می خواهد فرهنگ مردمش را بفهمد و تفسیر کند. تعدادی سناریو وجود دارد که می تواند دنباله ای بر این کلاسیک علمی تخیلی باشد.

9. Stitch and Angel در کارتون Lilo and Stitch

بخیه و فرشته

در طول مجموعه انیمیشن های کانال دیزنی ، استیچ به صورتی علاقه مند شد که او و لیلو برای از دست دادن جامبا تلاش می کردند. فرشته یا آزمایش 624 ، دختر رویایی او بود و او تنها در چند قسمت ظاهر شد.

او در بسیاری از نمایشگاه ها و در پارک ها دیده شد ، اما هیچ یک از آنها داستان عشق واقعی نداشت. لازم نیست خیلی سخت باشد ، اما فعالیت های سرگرم کننده و لذت بخش که می تواند هر دو باشد قطعاً طرفداران را خوشحال می کند.

8. باز و جسی در فیلم داستان اسباب بازی

باز و جسی

رابطه باز بین جسی و کمدین جذاب و جدی است ، اما رابطه ای که تنها در مورد فیلم های کمیک بوک مورد تمسخر و تمسخر قرار گرفته است. در داستان اسباب بازی 4 ، ترکیب این دو شخصیت فقط برای پیشبرد داستان است ، اما هرگز مورد توجه قرار نگرفته است.

فیلم کامل لازم نیست ، اگرچه این برای وودی و بو صادق است ، اما فیلم کوتاهی که این زوج را در یک محیط عاشقانه به تصویر می کشد ، یک کمدی رمانتیک است که با لمس یک نابغه پیکسار ساخته شده است.

7. آقای شگفت انگیز و آقای الاستیگر در فیلم The Incredibles

آقای فوق العاده

درست است که آقای شگفت انگیز و آقای الاستیگر قبلاً در فیلم “شگفت انگیز” ازدواج کرده بودند ، اما این بدان معنا نیست که روابط آنها به خوبی حفظ شده است. هر دو فیلم عمدتا بر اعضای خانواده تمرکز می کنند ، و در حالی که عالی است ، رابطه باب و هلن همیشه خراب است.

آنها دو تن از معدود قهرمانان دیزنی هستند که در واقع یک زوج هستند و ازدواج آنها به تنهایی می تواند دنباله ای برای خود ایجاد کند. از آنجا که اولین فیلم در روز عروسی خود به نمایش درآمد ، خوب است که ببینیم چگونه این دو با الهام از کتاب های کمیک کلاسیک با یکدیگر آشنا شدند. مطمئناً برای داستانهای زیادی پتانسیل زیادی وجود دارد.

6. مکس و روکسان در فیلم Goofy

مکس و روکسان

با موجی از نوستالژی دهه 1990 در چند سال گذشته ، “ماجراهای گوفی” توسط طرفداران دیزنی بازسازی شده و درباره آن صحبت شده است. اما علیرغم علاقه مکس و روکسان به طنز و طنز در دبیرستان ، که نقش اصلی را در فیلم ایفا کردند ، رابطه آنها دوام چندانی نداشت.

گذشته از سریال های بازیگری مانند “Ducktales” و “House of Mouse” ، روکسان و مکس نیز تا حدودی گم شده اند. این دو تنها زوجی هستند که می توانند داستان جدیدی را در این مجموعه تکرار کرده یا شروع کنند.

5. اولاف در فیلم یخ زده

اولاف

ممکن است او هنوز به کسی علاقه نداشته باشد ، اما نمی توان انکار کرد که دیدن اولاف در تلاش برای جلب قلب آدم برفی مانند او جالب نخواهد بود. با توجه به شخصیت او در بازی با گیل و دوستی آنها ، هیچ دلیلی وجود ندارد که دیزنی نتواند او را به یک دوست دوست داشتنی تبدیل کند.

دادن قسمت دوم به اولاف برای بازی می تواند عنصری بزرگ برای شخصیت او باشد و همچنین راه را برای ایجاد یک داستان کوتاهتر باز کند. مطمئناً او تنها کسی نیست که عاشق بغل گرم است.

4. شارلوت لبوف در Princess and The Frog

شارلوت لابوف

شارلوت شایسته پایان محبوب تری نسبت به شاهزاده و قورباغه است. پس از همه ، او زمان زیادی را با شخصی که فکر می کرد جدید است ، مردی که فکر می کرد قصد ازدواج دارد ، گذراند. او پولی داشت که مردم برایش هیجان زده بودند و در نهایت شکست خورد.

اکنون که او تحصیل کرده است ، به نظر نمی رسد که مردم را ببیند و به تراویس فرصت دیگری برای مهمانی می دهد. شاید این به او فرصت دهد تا کمی شخصیت خود را بهبود بخشد.

3. هادس در کارتون هرکول

قبر

هادس مشهورترین شرور دیزنی است و او یک سری حرکتها را خارج از هرکول انجام داد. اما در حالی که دیدگاه دیزنی از المپیک در بسیاری از پایه های پانتئون یونان منعکس شده بود ، شگفت آور بود که پرسفون آنجا نبود.

با توجه به گسترش داستان های هادس و پرسفون ، به دلیل تنظیماتی مانند Lore Olympus ، دیزنی نمی توانست زمان بهتری برای امتحان کردن آن داشته باشد. و در حالی که جیمز وودز هنوز مدت زیادی پس از فیلم با هادس تماس می گیرد ، زمان بسیار خوبی برای تحقق آن است.

2. کاپیتان جک اسپارو در دزدان دریایی کارائیب

کاپیتان جک اسپارو

کاپیتان جک ممکن است در مرحله ای از بازی رابطه ای عاشقانه با آنجلیکا داشته باشد ، اما این به طور مفصل بیان نشده و به طور کامل نشان داده نمی شود. او ثابت کرده است که هر زمان که بخواهد یا هر بار که یک نوشیدنی می نوشد ، یکدیگر را دوست دارند و بسیاری از طرفداران می خواهند پیش بازی او را بیشتر ببینند.

کاپیتان عجیب و غریب ما ممکن است ادعای عشق خود به دریا را داشته باشد ، اما او همیشه ثابت کرده است که واقعاً آن را دوست دارد. او به کسی نیاز دارد که اسارت تجربه خود را به اشتراک بگذارد و در صورت لزوم بدنش را در دستان خود بگیرد.

1. نیک و جودی در کارتون Zootopia

نیک و جی دی

این زوج ، یکی از بهترین در زوتوپیا ، در حال حاضر توسط بسیاری از طرفداران تماشا می شود ، اما به نظر نمی رسد رابطه نیک و جودی یک داستان عاشقانه 100 باشد. با ورود مجموعه “Zotopia” به دیزنی پلاس ، امیدواریم این بدان معنا باشد که این زوج در آن زمان به طور قانونی دور هم جمع می شوند.

نیک و جودی آنقدر خوب با هم کار می کنند که سخت است نبینیم که آنها در کنار هم شیرین و عاشقانه به پایان می رسند. آنها به خوبی روی صحنه کمدی کار می کنند ، دوستی آنها از قبل بسیار عمیق است و تماشای آنها با هم یک لذت مطلق است. این زمان طلایی است که دیزنی باید از آن به طور کامل استفاده کند.

منبع: screen rant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا