هنر و سینما

نخستین تریلر فیلم تراژدی مکبث جوئل کوئن را ببینید؛ پیچیده، مرموز و جاه‌طلبانه


اولین تریلر فیلم “تراژدی مک بث” به کارگردانی جوئل کوهن و نویسندگی آن ، چشمگیر به نظر می رسد.

تراژدی مکبث اولین فیلمی بود که توسط جوئل کوهن بدون برادرش اتان کوئن کارگردانی شد. این دو در کار خود فیلم مشترک خود را کارگردانی کردند و نوشتند ، به همین دلیل فاجعه مکبث فیلم جالبی است. زیرا بسیاری از تماشاگران سینما منتظر جوئل هستند تا بدون دوستان همیشگی خود به تماشای یک نمایش بنشیند.

بیست و ششمین تریلر کوتاه جوئل کوهن به عنوان کارگردان فضای جالبی دارد و نسبت تصویر 3: 4 ، پوشش و رفتار بازیکنان ، همراه با دیالوگ شنیدنی ، به ایجاد محیطی منحصر به فرد در این فیلم سیاه و سفید اشاره دارد. در صحنه ای لرد مکبث (با بازی دنزل واشنگتن) را می بینیم که از میدان نبرد و ساختمان تاریک عبور می کند و در صحنه بعدی لیدی مکبث (با بازی فرانسیس) را می بینیم که کنار پنجره ایستاده و احتمالاً روی نقشه ایستاده است. مک دورمند). همچنین ، در تریلر ، سه جادوگر به عنوان یکی از نمادین ترین قسمت های نمایشنامه مکبث به تصویر کشیده شده است.

ظاهراً برادران کوئن در مورد تراژدی مکبث شوخ طبعی ندارند و جوئل کوهن سعی کرده فیلمی ترسناک ، طنزآمیز و تا حدی نمادین با اطمینان از کار ماندگار خود بسازد. ویلیام شکسپیر.

مک دورمند و واشنگتن با بازی برندان گلیسون ، هری میلینگ و کوری هاوکینز در این فیلم بازی می کنند. شرکت A24 مجموعه مکبث را در 4 ژانویه (25 دسامبر) در سینماهای آمریکا و اروپا و در 24 ژانویه (14 ژانویه 2022) برای کاربران سرویس آنلاین Apple TV Plus توسط جوئل کوهن منتشر می کند.

در سال 2006 ، مجله توتال کوهن را سومین فیلمساز پردرآمد تمام دوران نامید و در لیست برترین فیلمسازان تمام دوران خود در رتبه 19 قرار گرفت. فیلم “Buster Scruggs” آخرین همکاری این دو تا به امروز است که در سال 2018 اکران شد و با نظرات متوسطی روبرو شد.

منبع: چند ضلعی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا