هنر و سینما

هر آنچه از‌ فیلم دختر شیرین ۲ می‌دانیم


دختر شیرین با بازی جیسون موموآ (با بازی آکوامن دوسی) و کارگردانی برایان اندرو مندوزا ، با وجود بازخوردهای منفی منتقدان ، بینندگان نتفلیکس را خوب کرد.

بر اساس بازی اکشن Momoa و داشتن یکی از هیجان انگیزترین داستانها در پایان فیلم ، این فیلم بدون شک نقطه عطف یک فیلم مهم Netflix است. اما س theال این است که آیا دنباله ای وجود دارد؟

هشدار: این داستان داستان فیلم دختر شیرین را نشان می دهد

دختر شیرین داستان خانواده کوپر را پس از مرگ مادر آماندا روایت می کند و پدر آماندا ، ری (موموآ) ، یک شرکت بزرگ به نام Bio Prime را مقصر می داند. سپس پدر به دنبال انتقام خونین بود تا کسانی را که همسرش را از او گرفته بودند و او و دخترش را ناامید کرده بودند بکشد. سپس ، در یکی از دراماتیک ترین پیچ های داستان (یادآور داستان شیامالان) ، مشخص می شود که ری در ابتدای فیلم کشته شد و انتقام گیرنده ترین آن راشل (ایزابلا) بود. مرسدس). تماشاگران انتظار چنین پایان تکان دهنده ای را نداشتند.

در پایان Sweet Girl ، داستان قطعاً به پایان رسیده است ، اما قطعاً چیز دیگری برای ارائه وجود دارد. به عنوان مثال ، جیسون موموآ بار دیگر می تواند به راحیل در ماموریت های دیگر خود به عنوان یک فرد خلاق کمک کند. گسترش پایگاه داستانی فیلم ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما اگر فیلم فروش خوبی داشته باشد ، بدون شک Netflix شرایط ساخت فیلم Sweet Girl 2 را فراهم می کند.

آیا دختر شیرین 2 ساخته می شود؟

دختر شیرین

کار بر روی دنباله فیلم هنوز روشن نشده است ، اما شیرین دختر از زمان انتشار در صدر جدول جهانی برنامه های خدمات برنامه نویسی قرار دارد و این موفقیت بیش از یک هفته به طول انجامید و حداقل دوام آن را نشان داد. طبق معمول ، این امر بر تصمیم Netflix برای ساخت یا عدم ساخت دنباله اثر می گذارد. یکی دیگر از عوامل مهم ، نگرش مردم و تماشاگران است که با توجه به تغییرات جالب در انتهای فیلم ، به احتمال زیاد اکثر مردم از این کار راضی هستند. مدیر مندوزا اما گفت اگر ادامه دهد ناگهان به پروژه می آید. تعداد فروش اصلی ، علیرغم نقدها و نظرات کم ، امیدوار کننده به نظر می رسد و فیلم های اکشن مانند دختر شیرین و عصاره Chris Hamsworth در تریبون خوب عمل می کنند.

بازیگر دختر شیرین 2: آیا جیسون موموآ برمی گردد؟

در طرح ، مشخص است که ری ، با بازی جیسون موموآ ، دو سال قبل از اکثریت فیلم کشته شد و به نظر می رسد که مانع بازگشت موموآ به دنباله می شود ، اما به احتمال زیاد راشل نمی تواند خود را از طریق پدرش تشویق کند. اندیشه ها. این بدان معناست که در حالی که راشل هنوز در ماموریت های مختلف است ، موموآ هنوز می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، یا موموآ می تواند به عنوان بازیگر جدید و شریک بازی با راشل به فیلم بازگردد ، یا ممکن است اتفاقات مهم دیگری رخ دهد که نشان می دهد او نیست. حتی کشته نه هنوز. ایزابلا مرسد به احتمال زیاد به عنوان راشل باز می گردد ، زیرا کل داستان درباره او است. او قبلاً در مورد تمایل خود برای بازی در دنباله دختر شیرین صحبت کرده است:

“شاید دنباله ای برای فیلم وجود داشته باشد و ما شاهد فعالیت های بیشتری در آنجا باشیم. من واقعاً امیدوارم این اتفاق به زودی رخ دهد و یک تیم بدلکار مشابه در این پروژه حضور دارد ، زیرا آنها واقعاً شگفت انگیز بودند و فضایی جالب ایجاد کردند.” من ” من هرگز از انجام بدلکاری های خود لذت نمی برم. “

جزئیات داستان دختر شیرین 2

دختر شیرین

داستان فیلم می تواند در مورد انتقام راشل از شرکت هایی باشد که در بخش پزشکی تأمین مالی یا پولشویی می کنند (مرسد در مصاحبه ای گفت که او همیشه باید با چنین اقداماتی مخالفت کند). این یک راه خوب برای گسترش داستان فیلم است ، اما بدون شک جالب تر ، ساده ترین راه برای بازگرداندن موموآ ، نظر مرسد در مورد داستان است. او در سخنرانی خود گفت که داستان دختر شیرین 2 باید شامل شود:

“من فکر می کنم داستان فیلم که توانایی ساخت دنباله ای از قبل را دارد واقعاً شگفت انگیز است.” راشل چگونه به دورانی رسید که مجبور شد انتقام خود را به گونه ای دیگر بگیرد. “

تاریخ شیرین 2 دختر شیرین

تولید دختر شیرین در نوامبر 2019 آغاز شد و فقط سه ماه بعد در فوریه 2020 به پایان رسید ، که نشان می دهد تولید قسمت دوم (در صورت تکمیل) دوام نخواهد داشت. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار در دسترس نیست ، اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر ، اطلاعات در اینترنت منعکس می شود.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا