هنر و سینما

آواتار ۲؛ هر آنچه از تاریخ انتشار، بازیگران، عوامل فیلم و جزئیات ساخت می‌دانیم


جیمز کامرون با فیلم آواتار خود در سال 2009 بینندگان را به وجد آورد.نظر این فیلم واقعاً شگفت انگیز بود.

آواتار ما را به آینده ای بسیار دور در سیاره ای به نام پاندورا می برد. جایی که انسانها شروع به سوء استفاده از ثروت در آنجا کردند و زندگی نیروی دریایی باعث ناراحتی بومیان پاندورا شد. انسانها سعی می کنند با ناوبرها ارتباط برقرار کنند و در این راه آواتارهایی ایجاد می کنند که محافظ بدن هستند و توسط آگاهی و روان انسان هدایت می شوند.

برای فیلم ، کامرون با تحلیلگران زبان برای ایجاد زبان ناوی ، با استفاده از یک روش منحصر به فرد در ضبط چهره و صورت بازیگران ، همکاری کرد و نحوه استفاده از تکنیک های ضبط حرکت در طراحی را طراحی کرد. جلوه های آواتار در زمان خود یک خواندن کامل و تاثیرگذار بود و فیلم همه رکوردهای جعبه را شکست. پس از آن موفقیت بزرگ ، کامرون قرارداد ساخت چهار فیلم دیگر آواتار را امضا کرد و به نظر می رسد روند ساخت آنها از قبل در حال انجام است و اولین دنباله آن آواتار 2 است.

آیا تریلر فیلم Avatar 2 منتشر شده است؟

این تریلر هنوز منتشر نشده است اما پس از انتشار در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

Avatar 2 کی منتشر می شود؟

آواتار

این فیلم مدت زیادی است که تولید می شود و سرانجام در 16 دسامبر 2022 روی پرده سینماها می رود. در سال 2010 اعلام شد که دنباله آن در سال 2014 اکران می شود ، اما شرط دوربین تاخیر در اکران هشتم بود. بار ، آخرین بار در ژوئن 2020 ، که ما را به تاریخ فعلی 2022 می رساند.

قسمت سوم در دسامبر 2024 ، قسمت چهارم در دسامبر 2026 و فیلم نهایی در دسامبر 2028 منتشر می شود.

بازیگران فیلم Avatar 2 چه کسانی هستند؟

آواتار 2 بسیاری از اولین فیلم ها را بازی کرد ، مانند سام وورتینگتون ، زو سالدانا ، مت جرالد ، جوئل دیوید مور ، سی سی پاندر ، دلپ رائو و جیوانی ریبیسی. سیگورنی ویور و استفان لانگ نیز به نوعی به فیلم باز خواهند گشت (آنها در قسمت اول فوت کردند).

کیت وینسلت ، کلیف کرتیس ، ادی فالکو ، میشل یوو ، جیمین کلمنت ، اوا چاپلین و وین دیزل از جمله بازیگران جدید این دنباله هیجان انگیز هستند.

شخصیت های جدید آواتار 2 چه کسانی هستند؟

بیشتر داستان آواتار 2 روی صخره های زیر آب پاندورا می گذرد و ما با قبیله جدیدی از مردم آشنا می شویم که ساکنان صخره های متاکینا نامیده می شوند.

کیت وینسلت در نقش رونا از اعضای قبیله است و کلیف کرتیس در نقش تنواری ، رهبر متکاینا.

از جمله افراد مشهور می توان به ادی فالکو به عنوان ژنرال آردمور اشاره کرد و مسئول دفاع از منافع تحقیقات پاندورا ، جان کلمنت زیست شناس دریایی به نام دکتر است. یان گاروین ، میشل یو در نقش دکتر کارینا موگ و اووانا چاپلین به عنوان بازیگر. رویداد.

متأسفانه ، ما هنوز نمی دانیم نقش وین دیزل در آواتار 2 چگونه خواهد بود ، اما از دیدن آن بسیار هیجان زده ایم.

آواتار 2 کی عکس گرفت؟

آواتار

جیمز کامرون در فوریه 2017 اعلام کرد که نوشتن دنباله کامل است ، پس از آن اولین فیلمبرداری Avatar 2 در 15 اوت 2017 در کالیفرنیا آغاز شد و کار در تابستان همان سال در مورد محصولات دیجیتال آغاز شد. در سپتامبر 2017 ، دو فیلم آواتار 2 و 3 آغاز شد و فیلمبرداری اکثر قسمت های زیر آب از نوامبر 2017 تا می 2018 انجام شد. در ژوئن 2018 ، زوئیه سالدانا نقش آواتار 2 و دنباله را بازی کرد ، کار خود را به پایان رساند و سپس شش ماه به نیوزلند سفر کرد. عکاسی فقط در نوامبر 2018 به پایان رسید و توزیع رویدادهای زنده در حال انجام است.

پخش مستقیم ویدئو در فوریه 2019 در نیوزلند آغاز شد و تا نوامبر همان سال ادامه داشت ، زمانی که عوامل مرخصی گرفتند و کار خود را در سال 2020 از سر گرفتند. همه گیری کرونا تولید Avatar 2 را در 17 مارس 2020 متوقف کرد ، تولید و تولید را متوقف کرد. در لس آنجلس عکس سرانجام در ژوئن 2020 به نیوزلند بازگشت و جیمز کامرون در سپتامبر 2020 اعلام کرد که یک رویداد زنده توزیع می شود.

داستان آواتار 2 چیست؟

واتار

هنوز جزئیات زیادی از آواتار 2 فاش نشده است ، اما می دانیم که نیمه دوم تقریبا 12 سال پس از اولین فیلم در پاندورا اتفاق افتاد. جیک سالی (وورتینگتون) سالهاست در پاندورا زندگی می کند زیرا تصمیم می گیرد حافظه انسانی خود را برای همیشه به بدن آواتار خود منتقل کند و رهبر جدید قوم ناوی شود. او و نیتیری (سالدانا) ، اهل نیوی ، خانواده تشکیل دادند و صاحب فرزند شدند.

نیروهای استعماری آردی برای استثمار و بازگرداندن شغل سابق خود به پاندورا باز می گردند و جیک و نیتیری را مجبور می کنند تا خانه خود را با خانواده های خود ترک کنند. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

در آواتار 2 با مناطق ناشناخته پاندورا ، زندگی زیر آب در این سیاره و قبیله جدیدی به نام متکاینا آشنا می شویم. Metkainas یک قبیله بومی پاندورا هستند که در میان صخره ها و دریا زندگی می کنند و در فیلم دوم هدفمندترین گروه هستند.

کامرون به Vanity Fair گفت: “این فیلم ادامه موضوعات ، شخصیت ها و بحث های معنوی فیلم اصلی خواهد بود.” البته ، اگر فیلم اول را دوست دارید ، فیلم دوم و دنباله آن را دوست دارید ، اما اگر از آن متنفر هستید ، ممکن است از دنباله آن نیز متنفر باشید. “من همچنین می خواهم بگویم که اگر از آواتار 1 قدیمی خوشتان می آید و بعد از مدتی از آن متنفرید ، فکر می کنم با تماشای نیمه دوم علاقه خود را جلب کنید.”

مطمئناً افرادی که اولین فیلم سال 2009 را دوست داشتند ، این فیلم را بسیار دوست داشتند ، بنابراین بیش از یک دهه است که منتظر آن هستند و منتظر انتشار فیلم Avatar 2 و دنباله آن هستند.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا