هنر و سینما

جاودانگان؛ ۸ نکته درباره‌ی فیلم ابرقهرمانی کلوئی ژائو برای مارول


کلوئی ژائو ، کارگردان Eternals ، به همراه بازیگران با استعداد ، قصد دارند دنیای سینمای مارول را در ماه نوامبر به سطح کاملاً جدیدی برسانند. این موضوع را با هم بررسی خواهیم کرد.

واقعاً غیرممکن است که بگوییم کدام یک از اخبار مربوط به جاودانه ها جالب تر است. یا کارگردان فیلم ، کلویی ژائو ، که اخیراً برنده اسکار بهترین کارگردانی شده است ، قصد دارد چهره خود را در فیلم قرار دهد ، یا همه بازیگران فیلم ، از آنجلینا جولی و کمیل نانجانی گرفته تا برایان تیری هنری و جما چان ، آیا همه آنها بازیگر هستند یا قرار است یک فیلم قهرمان خوب ببینیم؟

شاید همه چیز با هم جمع شد. زیرا می دانیم که دنیای سینمای مارول چندان خطرناک نیست. اما با ورود این صنعت غول پیکر به مرحله چهارم ، فکر می کنیم زمان آن رسیده است که چیز دیگری را امتحان کنیم ، و در این مورد جاودانه ها بهترین گزینه است.

1. مکان فیلم در دنیای سینمای مورل

جاودانه ها

با رشد دنیای سینمایی مارول ، ما شاهد آن بودیم که برنامه نویسی زنده و زمان بندی قسمت های مختلف فیلم و روند قسمت های مختلف از یک قسمت به قسمت دیگر ، کمتر رایج شده است. به اما خوشبختانه با اطلاعات موجود می توان گفت آنچه در فیلم جاودانه ها اتفاق افتاد پس از وقایع فیلم انتقام جویان: پایان بازی اتفاق افتاد.

اما این پایان داستان نیست. داستان فیلم درباره مردی با طول عمر طولانی است که حداقل به 7000 سال می رسد و این می تواند باعث فلاش بک های زیادی در طول فیلم شود.

نمایش فیلم جاودانه ها پس از دو فیلم ، بیوه سیاه (که پیش از اکثر اتفاقاتی که امروز در دنیای سینمای مارول رخ داد) و شانگ چی و افسانه 10 حلقه (اگر هنوز زمان ساخت فیلم مشخص نیست) ، اما بسیاری معتقدند که فیلم پس از برش نهایی تنوس اتفاق می افتد. با توجه به این ، واضح است که مرحله چهارم مارول راهی روشن خواهد داشت و فیلم جاودانه ها و شانگ چی هر دو بسیاری از قهرمانان جدید را به این کار معرفی خواهند کرد جهان

2. کلویی ژائو اولین فیلم با بودجه بالا را خواهد ساخت

جاودانه ها

هنگامی که او برای کارگردانی فیلم در سال 2018 انتخاب شد ، بسیاری از طرفداران از این انتخاب ناراضی بودند ، اما در سال های اخیر او با موفقیت خود توانسته شهرت و اعتماد زیادی به دست آورد. در مورد کلوئی ژائو ، او اغلب به خاطر موفقیتش در سرزمین آوارگان شناخته می شود. اما قبل از ساختن این فیلم ، توجه تهیه کنندگان مارول را با فیلم The Rider جلب کرد.

برای کسانی که نگران هستند سبک کارگردان در فیلم جدید نشان داده نشود ، از هیچ چیز نباید ترسید. ژائو در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفت که او عاشق عکاسی است. ساعت طلایی ، یک دوربین 360 درجه با دوربینی که سرزمین آوارگان را ضبط می کند ، صحنه ای شبیه آن و کاملا غیرقابل اعتماد است. به نظر می رسد مارول مایل است ریسک کند و می خواهد با آن کمی ریسک کند.

علاوه بر سبک شخصی ژائو ، علاقه او به قصه گویی و هیجان انسانی او را به انتخاب خوبی برای فیلم تبدیل کرد. اگر کسی بتواند این قهرمانان را به دنیای واقعی بیاورد ، آن شخص واقعاً کلوئی ژائو است.

3. تاریخ جاودانان یک دوره هزار ساله را شامل می شود

جاودانه ها

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده ، می توان گفت که داستان فیلم پس از وقایع غم انگیز در انتهای انتقام جویان: پایان بازی آغاز می شود که شامل جاودانه ها (مسابقه ای به دنیای خارج. زمین ایجاد شده توسط آسمان) و بیش از 7000 سال مخفیانه روی زمین زندگی می کنند) آنها به دنبال اتحاد و رویارویی با دشمنان خود و دفاع از زمین هستند.

جاودانه ها اثر جک کربی است و اولین بار در کمیک کتاب 1971 Immortals # 1 the immortal در سال 1971 ظاهر شد. در طول داستان کتاب کمیک ، جاودانه ها با شر و شر مبارزه کرده اند و پرتره های ژائو منازعات داخلی و خارجی را منعکس می کند.

جاوید علیرغم نام فریبنده اش ، یک فرد جاودان نیست ، بلکه دارای طول عمر طولانی ، خستگی جسمی کم و قدرت فوق طبیعی است. بر اساس گزارش های فیلم ، برخی از تأثیرات این عناصر بر جهان قابل ردیابی است: حداقل یکی از جاودانان (فاوستوس ، با بازی برایان تیری هنری) استعداد تکنولوژیکی خود را در سراسر جهان به اشتراک گذاشت ، و دیگری ( شخصیت کینگو با بازی کمیل نانجانی) به یک ستاره بالیوود تبدیل شده است. اگرچه اطلاعات کمی در مورد فیلم وجود دارد ، اما باید منتظر معرفی و تدوین آن باشیم.

4. این فیلم ممکن است لیستی از بهترین بازیگران دنیای فیلم مارول داشته باشد

جاودانه ها

مارول و ژائو هر دو پایه و اساس فیلم را پایه گذاری کردند. وقتی شخصی مانند آنجلینا جولی اولین ستاره ای بود که جذب این فیلم شد ، اندازه مقیاس مشخص شد. از دیگر ستارگان می توان به کمیل نانجانی و ریچارد مدن ، بازیگر بازی تاج و تخت اشاره کرد. و سرانجام ، فیلم فهرست بازیگرانی مانند جما چان ، لورن ریدلوف ، بری کیوگان ، برایان تیری هنری ، سلما هایک ، لیا مک هیو ، دان لی و کیت هرینگتون را دریافت کرد.

همانطور که زی شارف به ایندی وایر گفت ، مجموعه چند ستاره فیلم های مورل در گذشته نتایج خوبی به همراه داشته است. وی گفت: “وقتی مارول وارد مرحله چهارم می شود و تصمیمی خطرناک مانند جاودانه ها می گیرد ، میلیون ها دلار را تضمین می کند و موفقیت مالی خود را با انتخاب بازیگرانی مانند آنجلینا جولی و مدونا ادامه می دهد.”

او می گوید: “مانند نگهبانان کهکشان ، جاودانه ها ، بیشتر طرفداران قبل از دنیای فیلم های مارول چیز زیادی نمی دانستند.” در حالی که کریس پرت و زویی سالدانا بازیگران شناخته شده ای بودند ، خود فیلم درخشش آنجلینا جولی را نداشت که به مردگان کمک کند. “با این وجود ، نگهبانان کهکشان موفقیت بزرگی بود و جاودانه ها ، به همراه آنجلینا جولی ، ریچارد مدن و کمیل نانجانی ، برای دستیابی به نتیجه مشابه سخت نیستند.”

5. بازیگران تازه وارد مارول هستند

جاودانه ها

هنگامی که مارول شروع فیلم جاودانه ها را اعلام کرد ، به دنبال نویسنده دیگری بود و کاز فیرپو و رایان فیرپو سرانجام توانستند به آن موقعیت برسند.

این اولین فیلم این دو است ، اما آنها روی پروژه های جالب دیگری مانند داستان “شکست” (کارگردان جاستین کورزل و مارگو رابی) کار می کنند. از بین این دو ، کاز مشهورترین است و در طول تاریخ کوتاه خود برنده مسابقات مختلف نویسندگی شده و به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته است. مارول به دنبال نویسندگان جوان بود و برادران فیرپو در جستجوی مارول آمدند.

علاوه بر این ، ژائو اعلام کرد که فیلمنامه را به دست می گیرد و در مصاحبه ای گفت: “اگر من تأثیر زیادی در فیلمنامه نداشتم ، نمی دانستم چه کار کرده ام.”

6. عناصر جدید فیلم نیز الهام بخش است

جاودانه ها

در تولید این فیلم ، رامین جوادی که به دلیل صداگذاری در شبکه بازی تاج و تخت معروف است و بن دیویس ، فیلمبردار بسیاری از فیلم های سراسر جهان. فیلمبرداری های مورل مانند نگهبانان کهکشان (2014) ) ، انتقام جویان: عصر اولترون (2015) ، دکتر استرنج (2016) و کاپیتان مارول (2019) کلوئی ژائو را بازی خواهند کرد.

اما مارول ویژگی های جدیدی را به ویژه با تغییرات ایجاد کرده است. ژائو تدوین فیلمهای خود را انجام داده است ، مانند آهنگهایی که برادرم به من آموخت و سرزمین آواره ها. اما اخیراً کارگردان آنها در مصاحبه ای با مجله ورایتی گفته است که او مسئول انتشار فیلم نیست و دیلن تیچنور و کریگ وود کارگردانی آن را بر عهده خواهند داشت.

ژائو گفت: “من با دو ویراستار واقعا خوب کار می کنم و چیزهای زیادی از وود و تیچنور آموختم.” آنها بسیار آرام با من رفتار کردند زیرا می دانستند اولین بار است که با ویراستار این چنینی کار می کنم. آنها به من کمک کردند تا ارتباطاتی را که باید داشته باشیم ایجاد کنم. “

بینندگان فیلم ممکن است دیلن تیچنور را بشناسند ، زیرا او ویراستار پل توماس اندرسون و همچنین وس اندرسون (خانواده اشرافی تننبام) ، ام نایت شیامالان (غیرقابل توقف) ، کاترین بیگلو (30 دقیقه بعد از نیمه شب) ، انگ لی (کوه بروک بک) است. و اندرو دومینیک (جسی جیمز) آن را. تیچنور به عنوان دستیار ویراستار در The Player و Short Cuts برای آلتمن کار کرد ، سپس به عنوان هماهنگ کننده تولید Hard Eight اندرسون و بعدها به عنوان تدوینگر در فیلم یک شبه کار کرد. شب های بوگی ، ماگنولیا ، خون وجود خواهد داشت و موضوع فانتوم. تیچنور برای تعویض فیلم های خونین تلاش می کند و قرار است 30 دقیقه بعد از نیمه شب جایزه اسکار را دریافت کند.

ویراستار دائمی ، کریگ وود ، از خانواده مارول است. او با جیمز گان با Ant-Man and the Wasp ، Guardians of the Galaxy و Guardians of the Galaxy قسمت 2 نوشت. از دیگر آثار وود می توان به سه قسمت اول دزدان دریایی کارائیب و Maleficent: Mistress of Evil اشاره کرد. او همچنین جایزه ویراستاران آمریکایی برای انیمیشن و جایزه فوری را برای تدوین فیلم برای Rango دریافت کرد.

7. تاریخ آزمون

جاودانه ها

مانند بسیاری از فیلم های بزرگ هالیوودی ، تاریخ اکران فیلم Immortals در چند ماه گذشته کاملاً تغییر کرده است. این فیلم در 6 نوامبر 2020 منتشر شد ، سپس به 12 فوریه 2021 و در 6 نوامبر 2021 منتقل شد.

این فیلم ، مانند فیلم های بعدی دیزنی مانند Black Widow یا Corolla ، با خدمات و سینماهای دیزنی پلاس نمایش داده نمی شود و فقط روی پرده بزرگ نمایش داده می شود.

8. مکانی که فیلم در مسیر ورود به دنیای سینمای مارول قرار دارد

جاودانه ها

در حالی که مارول در تهیه داستان انتقام جویان سه قدم برداشت ، گام چهارم یک رویکرد ماجراجویانه به نظر می رسد. در حالی که یک نمایش فعلی وجود دارد که تا سال 2023 ادامه دارد ، قسمت ها و چهره های شناخته شده ای مانند ثور ، مرد عنکبوتی ، Dr. عجیب ، و مرد مورچه ای ، تازه واردان از مارول به نظر می رسد جذاب ترین باشند.

همچنین ، این فیلم ها بسیار متفاوت هستند. به عنوان مثال ، فیلم شانگ چی دنیل کورتون گروهی از قهرمانان آسیایی را به جهان معرفی می کند. داستانهای غیر منتظره ای مانند The Immortals خبر از تغییراتی می دهند که دنیای سینمایی مارول مدتهاست به آن نیاز دارد.

منبع: Indiewire

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا