هنر و سینما

۱۰ بار که نگهبانان کهکشان ثابت کردند بهترین شخصیت‌های مارول هستند


قبل از اکران اولین فیلم نگهبانان کهکشان ، آنها یک شخصیت ناشناخته بودند. اما اکنون استارلارد ، گروت و بقیه شخصیت های سریال بسیار محبوب هستند.

پیش از ساخت فیلم در سال 2014 ، نگهبانان کهکشان یکی از تاریک ترین شخصیت های مارول کامیکس بود. وقتی مورل اعلام کرد که این کمیک را اقتباس می کند ، بسیاری آن را تهدیدی از آخرین فیلم مارول برای موفقیت در گیشه دانستند. اما پس از انتشار این فیلم به کارگردانی جیمز گان و ایده گیری خوب ، اوضاع کمی متفاوت بود.

شاید روزی فکر نمی کرد که درخت صحبت کننده به یکی از قهرمانان فیلم های مارول تبدیل شود ، اما Guardians of the Galaxy یکی از شخصیت های مورد علاقه مارول است. در اینجا 10 صحنه از نگهبانان کهکشان وجود دارد که برتری آنها را بر دیگر بازیگران مارول ثابت می کند.

10. ترک The Kyln

نگهبانان کهکشان

اولین همکاری نگهبانان کهکشان به عنوان یک تیم ، فرار آنها از زندان کلن و سپس رفتن به نوور و فروش توپ و توزیع جایزه بود.

به دلیل عدم ارتباط بین اعضای گروه ، گروت بالاخره آنچه را که باید انجام می داد انجام داد و آنها باید اکنون تصمیم بگیرند و این نشان دهنده کار تیم بزرگ آنها است.

9. خوش پوش ، در یک دایره ایستاده است

نگهبانان کهکشان

چیزی که نگهبانان را متحد می کند ، پول هنگفتی است که پس از فروش باتری برقی به دست می آورند. اما معامله واقعی بین آنها زمانی شکل می گیرد که کوئیل تصمیم می گیرد سیاره زندر را از خشم رونان نجات دهد.

راکت آخرین فردی بود که آمادگی خود را برای رویارویی با این معامله با کلمات زیر اعلام کرد: “آیا اکنون خوشحال هستید؟” چند سر شکسته در اطراف رفتند. “

8. قربانی گروت

نگهبانان کهکشان

در نبرد نهایی اولین فیلم نگهبانان کهکشان ، نگهبانان موفق می شوند به طور مخفیانه وارد سفینه فضایی رونان شده و او را فرود آورند. گروت برای محافظت از دوستان خود در برابر ضربه ، شاخه های خود را گسترش می دهد.

راکت به گروت می گوید که نمی تواند این کار را انجام دهد زیرا ممکن است بمیرد ، اما گروت به سادگی تمام دلایل و خواسته های خود را برای قربانی کردن خلاصه می کند و می گوید “ما گروت هستیم”. این عبارت نوعی غارت است.

7. نجات ژاندار با روتین رقص

نگهبانان کهکشان

وقتی کشتی رونان بر روی سیاره زندر فرود می آید و شرور داستان قصد دارد او را با یک سنگ قدرتمند نابود کند ، کوییل با رقصیدن حرف رونان را قطع می کند.

هنگامی که رونان حواسش پرت می شود ، سیم پیچ سنگ برقی را از دستش بر می دارد و نگهبان دیگر دستش را می گیرد تا بار وارد شده بر سنگ روی شانه سیم پیچ را کاهش دهد. کوئیل به رونان گفت: “همانطور که گفتید ، ما نگهبانان کهکشان هستیم.”

6. Rocket ، Groot و The Detonator

نگهبانان کهکشان

در آخرین تلاش نگهبانان کهکشان برای نجات جهان از Igo و موفقیت در تلاش برای گسترش در سراسر جهان ، آنها تصمیم گرفتند که یک بمب را در مرکز منفجر کنند. آنها Igo هستند.

اما تنها ، با توجه به اندازه آن ، گروپر است و بدون توجه به توضیحات موشک ، نمی تواند بفهمد کدام دکمه را باید فشار دهد.

5. شما نباید مامان را می کشتید و لگد به عابر پیاده می زد (نباید مامان را می کشتید و عابر پیاده را می کشتید)

نگهبانان کهکشان

در قسمت آخر فیلم ، ایگو برنامه های شیطانی خود را برای پسرش کوییل فاش می کند و امیدوار است که با او باشد. کوییل این پیشنهاد را رد می کند و تصمیم می گیرد در نبردی ناممکن و بسیار سخت با پدر بسیار قدرتمند خود بجنگد.

کوییل با احساساتش صحبت کرد و از سیاره ایگو برای مبارزه با پدرش نیرو گرفت و به او گفت: “شما نباید مادرم را می کشتید و عابران پیاده را خرد می کردید.”

4. قربانی توسط Yondu

نگهبانان کهکشان

وقتی موشک سیاره ایگو را ترک می کند و کوییل هنوز آنجاست ، سرانجام لباس فضایی باقی مانده را به یاندو می دهد و بدون هیچ حرفی ، یاندو می داند که باید چه فداکاری کند. گروت به یاندو گفت: “من یک دوغاب هستم.” و راکت آن را به عنوان “به نگهبان لعنتی کهکشان خوش آمدید” ترجمه کرد.

وقتی کوییل پدرش را شکست می دهد ، سرنوشت او را می پذیرد و وقتی فضای اطراف او نابود می شود ، یاندو را سر بریده و برای نجات جان فرزند خوانده اش جان خود را فدا می کند. یاندو به کوییل گفت: “او ممکن است پدر شما باشد ، اما هرگز شما را به دنیا نیاورده است.”

3. تشییع جنازه یوندو

نگهبانان کهکشان

به محض پایان قربانی یاندو ، نگهبانان مراسم یادبودی برای او برگزار کردند. کوییل قبل از به صدا در آمدن ترومپت و پخش شدن رنگ اوگورد در مورد شباهت پدرش به دیوید هاسلهاف صحبت کرد.

بینندگانی که تحت تأثیر قربانی شدن یاندو قرار نگرفتند ، مطمئناً از صحنه یادبود شگفت زده خواهند شد.

2. Quill تلاش برای شلیک به Gamora

نگهبانان کهکشان

در انتقام جویان: جنگ بی نهایت ، وقتی نگهبانان به نوور می روند تا سنگ حقیقت را بیابند ، گامورا Quill را مجبور می کند وقتی اسیر پدرش می شود او را بکشد. ، زیرا نمی تواند مکان روح سنگی تانوس را پنهان کند.

وقتی تانوس گامورا را در نوور تسخیر می کند ، کوییل سعی می کند به قول خود عمل کند و گامورا را می کشد ، اما در نهایت ، تانوس شوت خود را به تفنگ شکاری تبدیل می کند.

1. ثور با نگهبانان زمین را ترک می کند

نگهبانان کهکشان

در طول انتقام جویان: جنگ ابدی ، تیم بسیار خوبی از بازیکنان وجود داشت ، اما جالب ترین آنها Guardians of the Galaxy و Thor بودند که رنگ و بوی تایکا ویتی را دارند. کریس همسورث ثابت کرده است که می تواند به خوبی با بازیکنان Guardians of the Galaxy ارتباط برقرار کند.

بازگشت او به تیم در پایان انتقام جویان: پایان بازی یک اتفاق خوشایند بود. ثور پس از مراسم تشییع جنازه تونی استارک به نگهبانان کهکشان می پیوندد و زمین را ترک می کند. گفتگوی Quill و Thor در مورد اینکه چه کسی مسئولیت پذیر است لحظه ای طنزآمیز ایجاد می کند و زمینه ساز نگهبان در Thor: Love and Thunder می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا