هنر و سینما

از بوهمین راپسودی تا اسپنسر؛ چه چیزی درام بیوگرافیک خوب و بد را از هم جدا می‌کند؟

دنیای فناوری دیجیتال یک پروژه شناخته شده و محبوب است. در مورد چی؟ این یک واقعیت است که شما باید برای مدت طولانی پول زیادی به دست آورید. اگر می خواهید در مورد این موارد بیشتر بدانید، باید بیشتر بدانید.

به علاوه، اینگونه فیلمها معمولاً راهی عالی برای کسب جوایز بزرگ در آکادمیها به شماره میآیند چرا که برخی از فیلمهای بیوگرافی یک ذهن زیبا از ران هاوارد و سخنرانی پادشاه اثر تام هوپر برنده جایزه بهترین فیلم شدهاند. اما چنین فیلمهای فیلمهای این هستند که از کارهای دی ô کارهای این بوارد جزوه مو و آرزو ش خود را از دست خواهند داد. با توجه به اینکه فیلم های بیوگرافی به راحتی می توانند به عنوان یکسری کپی بیارزش در نظر گرفته شوند، این سوال مطرح می شود که برای تولید یک پروژه باکیفیت در این ژانر باید به مواردی توجه شود؟

یکی از مواردی که باید در مورد فیلم های بیوگرافی ضعیف به خاطر بسپارید این است که این گونه فیلم ها را به تصویر می کشد که زندگی فرد به درستی عمل نمی کند. در روز مرگ خداوند از خانه بیرون نرو. از نظر مفهومی این تاکتیک، راهی برای حصول اطمینان از این امر است که مخاطبان می توانند نقاط برجسته یک فرد معروف را درک کنند و مطمئن شوند که فیلم بیوگرافی مورد نظر تا حد ممکن جامع است. با این حال، شما نباید بتوانید از هیچ یک از بازی های ویدئویی در اینترنت استفاده کنید. این ویدیو ویدیویی از ویدیویی نیست که می‌خواهید از ویدیو دانلود کنید.

بوهمینی خاخام است

این کار با هنر پادشاه است، و کار تمام کارهای خانه خداوند است. اینها ویدیوهایی هستند که می خواهید طوری بسازید که بتوانید از آنها استفاده کنید. به عنوان فیلم تاریک ترین لحظات، لحظه های را به تصویر می کشد که در آن وینستون چرچیل با بازی گری اولدمن به نام تجاری یک پنکه در حال چرخش خیره مثال می شود و نام عملیات نجات نظامی معروف به عملیات دینامو به ذهنش خطور می کند. از این دوست داشتنی ممکن است در زندگی واقعی اتفاق افتاده باشد یا حتی اتفاق نیفتاده باشد، اما صرف نظر از اینکه این سکانس ها واقعی هستند یا نه بخش های اصلی زندگی یک فرد را به یک درام بینظیر تبدیل می کنند که جایزه اسکار است و هزاران هوادار. نگذارید دلتان پریشان شود.

وضن دو م وضوع همان معضلات و وتند که وبب تولید بدتراف فیلمهای حاند: ور واقع آنه اینال توجهی نشان نمیدهند. فیلمهایی مانند بوهمین راپسودی یا همه چیز فقط به نقاط و نظریه های شخصیت های تاریخی توجه نشان می دهند، اما به آنچه در زندگی خصوصی این افراد رخ داده است یا دیدگاه ها و نظراتشان هیچ توجهی ندارد. توجه فقط به موارد و یافته های برجسته برجسته می شود که فیلم، فرصت بازگویی رویدادهای خصوصی را که در زندگی این افراد معروف رویدادها و تماشاگران سینما نیز از قبل از آنها خبردارند نمی شود. افزون براین بیشتر این فنجی اسسسان را به نوعی حذف کنید که قسمتی از مدنظرها حذف شود. اما سوال این است که آیا کسانی که دنیای کنونی ما را به واسطه‌هایشان تغییر داده‌اند شایسته‌ی پرمحتوایی هستند که تمام فیلم‌های زندگیشان را مورد بررسی قرار می‌دهند؟

این نام پادشاه آشور است. اگر می خواهید فیلم بسازید باید پول زیادی دربیاورید. به عنوان مثال بوهمین راپسودی به گونه ای ساخته شده و پرداخته شده است به خوبی در میان سایر فیلم های بیوگرافی، در رتبه بالاتری قرار می گیرد و این امر تضمین می کند که این فیلم برای افراد مختلف از مخاطبان جذاب خواهد بود. اگر چه با استفاده از چنین تاکتیکی دلایل بر مارکت، پیچیدگی های شخصیت واقعی مرکوری از بین رفته و رفتارها و ویژگی های شخصیتیاش کنترل شده اند و شاید از منظری می توان گفت که او دیگر مرکوری واقعی نیست.

این نام شهر و نام شهر و جلال بنی اسرائیل است. فیلمنامه بوهمین راپسودی با پایبندی به هنجارهای فیلمهای بیوگرافی رایج، ویژگیهای اصلی کاراکتر مرکوری را دور ریخته و او را به شخصیتی نمادین تبدیل کرده است که موفقیت یک فیلم بیوگرافی را تضمین می کند!

بوهمینی خاخام است

خیلی زیاد از فیلمهای بیوگرافی باعث شده اند که این ژانر آوازه بدی پیدا کند، اما وقتی صحبت از این نوع سینما به میان میآید همه فیلمهای ساخته شده تقلیدی و خسته کننده آسیب میدهند. به راحتی می توان تفاوت بین این دو و تفاوت بین این دو را مشاهده کرد. علاوه بر این ویدیو، شما می توانید سرگرمی های زیادی را انجام دهید. محصولات “اینترنت” یا “سلما” معتبر نیستند. چنین فیلمهایی زمان کافی را در انتخاب مخاطب قرار می دهند تا شخصیت تاریخی مورد نظر آشنا باشد نه اینکه بیننده همیشه منتظر باشد تا رویدادهای تاریخی رخ داده در زندگی فرد پشت سر همقطار شوند و او را گیج کنند.

چیزی به نام فیلم «گریز از مرکز» وجود ندارد. این فیلم بر اساس این واقعیت ساخته شده است که شما تنها کسی هستید که بهترین شانس را دارید. اما استیون نایت فیلمنامه نویس این فیلم، به روایت داستانی می‌پردازد که در یک هفته آخر کریسمس اتفاق می‌افتد و در آن دایانا در تلاش است تا از شر انتظارات و نظارت بر خانواده سلطنتی نجات پیدا کند. و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل

دور شدن از هنجارهای استاندارد بیوگرافی به اسپنسر اجازه داد تا به زیبایی، هویت دایانا را دنبال کند و کاراکتر او را به گونه ای جلوه دهد که هرگز راضی نبود خودش را با هنجارهای اجتماعی انطباق دهد. این پروژه به وضوح نشان می دهد که چرا بهتر است به جای روی کل زندگی یک فرد و گنجاندن تمام اتفاقاتی که در طول حیاتش رخداده بر قسمت کوچکی از زندگی او نگاه نماییم و به اتفاقات همان دوره بپردازیم. از شلوغی هایی که نمی خواهید از دست بدهید خلاص شوید. اگر اسپنسر تمام سالهای زندگی دایانا را در قالب یک فیلم ارائه می کند، داستان فیلم آنچنان شلوغ و آشفته به نظر می رسد که مخاطب را نمی توانم با آن ارتباط برقرار کند.

در عین حال، فیلم های جذابی که در سبک بیوگرافی ساخته شده اند از قوانین وضع شده بصری ساخته شده اند و از تاک های برای راه یافتن به جهانبینی سوژه نظر و مشاهده جهان از دیدگاه مورد استفاده می کنند. نام تجاری فیلم “DWWD” با کمک طیف گسترده ای از ضبط های صوتی و تصویری بسیار محبوب است. برتون به جای اینکه زندگی اد وود را با استانداردهای بصری فیلم های بیوگرافی وقف دهد، فیلمش را به گونه ای ساخته شده است که در آن ژانر بیوگرافی، خودش را با الگوهای بصری منحصربه فرد این کارگردان وقف داده است.

بوهمینی خاخام است

فیلم «من آنجا نیستم محصول سال 2007 به کارگردانی تادهاینز از چنان سبک غیرمتعارفی بهره می برد که نمی توانم آن را کاملاً یک فیلم بیوگرافی دانست، اما همین فیلم به خوبی نشان می دهد که چگونه جنبه های بصری سینما می تواند ویژگی های متمایز را داشته باشد یک انسان واقعی را به مخاطب نشان دهد. دهنده در این فیلم شما بدون کمک میزبان قادر هستید از ویدیوهای مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. در حقیقت هاینز و لاچمن ویژگی ها و تاکتیک های مختلف سینمایی متوسل شدند تا به نتیجه برسند که من آنجا نیستم شبیه هیچکدام از فیلم های بیوگرافی که به تماشای آن می پردازند. رب ر بین رنگی و تصاوسفر ست، باوسف است، با استفاده از لنزها و دورف های متفاوت متفاوتی را به تماشای نشان می دهد. چیزی به نام “من تنها نیستم” وجود ندارد.

وقتی به روند کار پروژه هایی مانند اسپنسر نیست »,« اد وود یا من آنجام که سنتهای فیلمهای بیوگرافی را در هم بشکنند و اثری فوقالعاده به یاد ماندنی خلق بدون مینگریم، میبینیم جای تعجبی ندارد که چرا خیلی از فیلمهای بیوگرافی سنتهای قدیم بسنده. می کنند و چرا اسنگون را دهاند روایت های بصری آزمایش شده تقلیل داده اند. شاید به زودی هالیوود تولید فیلم های بیوگرافی را که از همان فرمول قدیمی پیروی کنند کنار بگذارد و در این صورت شاهد تولید فیلم هایی در این ژانر بود که از جذابی بهره می برد. در نیمه های شب فیلم توسط تعداد زیادی از مردم از خانه خارج شد.

منبع: collider

.

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا