آشپزی

طرز تهیه پاستا چوبی جذاب و لذیذ


اگرچه ماکارونی از نظر شکل و طعم متفاوت است، اما طرفداران بیشماری نیز در سراسر جهان دارد. این غذای خوشمزه و سریع یکی از غذاهای پرطرفدار در هر خانه ای است که به روش های مختلفی تهیه می شود. اجازه دهید ماکارونی سنتی که در خانه های ما ایرانی ها تهیه می شود (و ما به آن می گوییم ماکارونی!)، روش های مختلفی برای پخت انواع ماکارونی وجود دارد، از آبکش کردن و گذاشتن در فر گرفته تا هل دادن! بله، ماکارونی به سیخ کشیدن مشابه روشی است که در این مقاله از آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ به شما آموزش می دهیم. پس با ما همراه باشید تا طرز تهیه خمیر چوب را ببینید.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه ماکارونی چوبی

ماکارونی چوبی

ماکارونی چوبی یکی از سریع ترین غذاهایی است که به راحتی در منزل تهیه می شود و با طراحی مدرن و جذاب خود می تواند ایده بسیار خوبی برای میز پذیرایی شما باشد.

طرز تهیه ماکارونی چوبی

مخلوط کردن

  • پنه پاتی: 100 گرم
  • پنیر پیتزا: 100 گرم
  • حلقه های زیتون: یک قاشق غذاخوری
  • سوسیس خلال شده: یک عدد
  • سس گوجه فرنگی تند: 2 قاشق چایخوری
  • پودر آویشن: یک قاشق غذاخوری
  • فلفل رنگی: یک قاشق غذاخوری
  • سیخ چوبی: 5 مثقال

طرز تهیه ماکارونی چوبی

طرز تهیه ماکارونی چوبی

1.
برای تهیه خمیر چوبی خوشمزه ابتدا خمیر را در آب جوش فرو کنید و با نمک و روغن اجازه دهید کاملا نرم شود. سپس پاستا را اضافه می کنیم و می گذاریم.

طرز تهیه ماکارونی چوبی

.
در این فرآیند دانه های خمیر شسته شده را در سیخ چوبی می ریزند تا سیخ کاملا پر شود.

طرز تهیه ماکارونی چوبی

3.
در این فرآیند با قلم مو سس گوجه فرنگی را روی خمیر بریزید تا سس کاملا پر شود.

طرز تهیه ماکارونی چوبی

4.
حالا پیتزا پنیر را روی پاستا بریزید و شروع به اضافه کردن بقیه مواد کنید.

طرز تهیه ماکارونی چوبی

5.
در این مرحله سوسیس خرد شده، فلفل دلمه ای رنگی و زیتون خرد شده را داخل خمیر می ریزیم و در آخر روی همه مواد پودر آویشن می ریزیم.

طرز تهیه ماکارونی چوبی

6.
سیخ را در فر قرار دهید و در فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه به مدت 10 دقیقه قرار دهید تا پنیر آب شود. سپس آن را از فر خارج کنید و تمام. شیرینی های چوبی خوشمزه ما آماده است.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا