هنر و سینما

در فصل آخر سریال آناتومی گری کدام شخصیت‌ها بازمی‌گردند؟


در حالی که قسمت هجدهم مجموعه تلویزیونی آناتومی آغازی برای بازگشت بازیکنان اصلی خواهد بود ، اما عدم حضور برخی از بازیکنان قطعاً هواداران را ناامید خواهد کرد.

در قسمت های اولیه این مجموعه درام پزشکی ، بازیگران مشهوری مانند درک ، مارک ، لکسی و جورج در مجموعه ای از رویاها به سریال بازگشتند. گذشته هرچند اطلاعات کمی درباره موضوع دوران جدید در ‘این مجموعه وجود دارد بدون شک مورد علاقه طرفداران زیادی خواهد بود.

سابقه دو ساله پخش این سریال تأثیر زیادی بر حضور اعضای آن داشته است و حتی مرگ نیز مانع از بازگشت بازیگران به بیمارستان یادبود گری نمی شود. اخیراً س questionsالات زیادی در مورد چگونگی بازگشت آلیس گری به قرن هجدهم مطرح شده است و حضور او تأثیر زیادی بر زندگی و حرفه مردیت داشته است. بینندگان سابق این سریال دوبار از خط داستانی که حول رابطه مادر و دختر می چرخید لذت برده اند.

علاوه بر الیس ، دو شخصیت به نام های ادیسون مونتگومری و مگان هانت نیز در فصل هجدهم ظاهر می شوند. علیرغم این ویژگیهای شایسته و مهم ، به ویژه ادیسون ، که به قدری مشهور شد که یک اسپین آف به نام تمرین ویژه ایجاد کرد ، تماشاگران در قسمت اول از مربیان ، از جمله i Christina Young ، Alex Caro و حتی Easy Stevens ، خواستار بررسی مربیان شدند.

خاکستری آناتومی

با بازگشت این شخصیت ها ، که پایان سریال آناتومی را اعلام می کند ، حاضران سابق انتظار بازگشت کارآموزان را از ابتدای سریال دارند. اما به نظر می رسد که دوره برخی از سریال ها بر اساس بازگشت شخصیت های خاصی باشد. شکی نیست که کریستینا بعد از مرگ الیس تأثیرگذارترین فرد در مردیت بود. شاندا ریمز تأکید می کند که روایت این سریال بر اساس عشق و علاقه ای است که این دو بازیگر دارند. ارتباط هنگام رقابت ؛ این حمایتی است و در قالب دوستی ، دو زن به یکدیگر کمک می کنند تا در کار و زندگی بدون مرد یا رابطه عاشقانه به موفقیت برسند.

دوستی مردیت با کریستینا فراتر از یک عمل است. بعد از اینکه ساندرا اوه ، بازیگر نقش کریستینا یانگ ، تصمیم گرفت سریال الن پامپئو را ترک کند ، در مورد نحوه بازی بدون ساندرا تردیدهای زیادی داشت. در حالی که فصل هفدهم تأییدی بر عدم حضور کریستینا یانگ در دوران جدید است ، شخصیت او در قالب یک گفتگو در قالب یک متن در این مجموعه ظاهر می شود. احتمال بازگشت الکس و ایزی در فصل هجدهم کمتر از کریستینا است. هر دو بازیکن سری را در فصل های شش و شانزده ترک کردند.

رفتن کاترین هایگل به دلیل اختلافاتش با ریمز در پشت صحنه بود. خروج جاستین چمبرز مسالمت آمیزتر از هیگل به نظر می رسد ، اما ناگهانی و ناتوانی او در پیگیری هدف نشان می دهد که در پشت صحنه چیزی در حال رخ دادن است. در پایان سریال ، فقط صدای الکس روی صحنه بود. صفحه نمایش نشان می دهد که مجموعه سعی می کند از آخرین دوره برای بازگشت استفاده کند و سپس منطق متن را ترک می کند.

از آنجا که فصل هجدهم قسمت پایانی است ، این مجموعه می تواند با جمع آوری مجدد بازیکنان ، شخصیت ها را به بهترین شکل ممکن به پایان دلخواه برساند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا