هنر و سینما

زن شگفت‌انگیز ۳؛ هر آنچه از قسمت پایانی سه‌گانه‌ی DC می‌دانیم


به دنبال موفقیت The Wonder Woman و The Wonder Woman 1984 ، سازندگان DC Developed World تصمیم گرفتند داستان پرنسس دایانا (گال گادوت) را با سومین و آخرین قسمت ، The Wonder Woman 3 به پایان برسانند. این فیلم توسط پتی جنکینز کارگردانی می شود و همه آماده فینال بزرگ داستانی هستند که در سال 2017 آغاز شد.

رئیس کمپانی برادران وارنر توبی آمریش در اعلامیه دسامبر 2020 از اکران فیلم در دسامبر 2020 خبر داد و گفت: ما می خواهیم دوباره به کار خود ادامه دهیم. “زن شگفت انگیز ما ، گال گودوت و پتی جنکینز ، اینجا هستند تا با دیگران همکاری کنند تا پایان بی نظیری برای سه گانه زن شگفت انگیز ایجاد کنند.”

این دنباله هنوز در مراحل اولیه تولید است و اطلاعات زیادی در مورد این پروژه در دست نیست. با این حال ، برخی از جزئیات در مورد این فیلم DC آینده روشن است.

تاکنون گال گادوت تنها بازیگری است که وجود فیلم را تأیید کرده است. البته ممکن است برخی از بازیگران قبلی در فیلم سوم نیز حضور داشته باشند.

رابین رایت ، کانی نیلسن و کریس پین در دو فیلم اول ظاهر شدند ، بنابراین آنها می توانند به بازی زن شگفت انگیز 3 بازگردند. کریستن ویگ نیز می تواند در این فیلم ظاهر شود و نقش خود را در نقش یوزپلنگ فیلم فوق العاده 1984 تکرار کند.

بازگشت کریس پین بدون تردید است ، زیرا قبلاً دیدیم که شخصیت او پس از مرگ دوباره زنده شد. انجام این تلاش دوم می تواند طاقت فرسا باشد. با در نظر گرفتن همه این موارد ، ممکن است مدتی طول بکشد تا پخش کننده کامل منتشر شود.

زن دوست داشتنی 3 به چه کسانی برمی گردند؟

زن شگفت انگیز

گال گادوت نقش پرنسس دایانا از تمیسکیرا را در Wonder Woman 3 بازی می کند ، اما به غیر از این ، مشخص نیست که در فیلم بعدی در Wonder Woman چه چیزی ظاهر می شود. با توجه به اینکه دیانا مجبور شد در سال 1984 در فیلم زن شگفت انگیز استیو ترور (کریس پین) را ترک کند ، بعید به نظر می رسد که پین ​​در فیلم سوم ظاهر شود. با این حال ، او هنوز می تواند به نوعی از طریق فلاش بک ، نیازهای رویائی یا مواردی از این دست در فیلم ظاهر شود. البته همه چیز بستگی به کارگردانی دیانا در فیلم دارد.

کریستن ویگ می تواند در فیلم باربارا مینروا یا یوزپلنگ بازی کند. این شخصیت یکی از مهمترین دشمنان Wonder Woman در کمیک ها است ، اما در فیلم Wonder Woman در سال 1984 ، او دومین شخصیت بد بود. بازنگری در این شخصیت می تواند یک عمل جالب باشد ، اما بهتر است در یک شکل جدید اتفاق بیفتد تا اینکه دیگر نقش شرور دوم یا حتی یک شرور دیگر را نبینید.

به نظر می رسد که ملکه هیپولیتا ، با بازی کانی نیلسن ، و ژنرال آنتیوپ ، با بازی رابین رایت ، در فیلم Wonder Woman 3 به نظر می رسد این شخصیت ها هنگام بزرگ شدن با تلفن نشان داده می شوند و توسعه سنت در Temiskira. آنها جزیره را ترک می کنند مگر در شرایطی که با دیانا در جهان بشریت هنگامی که او در خطر است ، باشند.

همچنین انتظار می رود لیندا کارتر در سومین فیلم با نام Astria ، جنگجوی معروف آمازون ظاهر شود. مسلماً حضور او در صحنه پایانی The Wonder Woman 1984 ادای احترام به بازیگر زن سریال Wonder Woman در دهه 1970 بود ، اما هنوز هم دیدن زن شگفت انگیز در کنار هم جالب است.

فیلم زن شگفت انگیز 3 کی فیلمبرداری میشه؟

تولید فیلم The Amazing Woman 3 مانند یک راز است. تاریخ اکران آن هنوز اعلام نشده است ، بنابراین پیش بینی زمان شروع فیلم بسیار دشوار است.

وقتی فهمیدیم که گودو و جنکینز پروژه های دیگری در کار دارند که باید قبل از شروع کار روی زن شگفت انگیز 3 به پایان برسند ، اوضاع پیچیده تر شد. هر دو در فیلم آینده کلئوپاترا بازی کردند. هر دو ، و جنکینز قرار است هدایت ستاره را بر عهده بگیرد. جنگها: اسکادران شورشی. این فیلم در دسامبر 2023 روی پرده سینماها می رود.

بر اساس ظاهر این برنامه ها ، فیلمبرداری The Amazing Woman 3 ممکن است تا اوایل سال 2023 آغاز شود. هنگامی که تاریخ اکران فیلم اعلام شد ، اطلاعات بهتری در مورد زمان بندی آن در دسترس خواهد بود. طراحی و تولید.

داستان یک زن شگفت انگیز 3 کی این اتفاق می افتد؟

زن شگفت انگیز

یکی از معدود مواردی که در مورد فیلم مشخص است زمان بندی داستان است. داستان فیلم سوم ، برخلاف زن شگفت انگیز و زن شگفت انگیز 1984 ، در گذشته اتفاق نمی افتاد. بینندگان دیگر تاریخی پیدا نخواهند کرد و در واقع ، شاید Wonder Woman 3 داستان دیانا را بعد از Justice League ادامه دهد. جنکینز تأیید کرد که زن شگفت انگیز در حال حاضر سه داستان در سال 2019 است.

او به هالیوود ریپورتر گفت: “من قبلاً قصد نداشتم فیلم را بگویم ، زیرا جایی برای دیگران وجود ندارد.” ما در مراحل اولیه هستیم. داستان فیلم در حال حاضر است. این تنها چیزی است که می توانم بگویم. “معنی آن و نحوه بیان آن چیزی است که در آینده به دست خواهید آورد.”

داستان یک زن شگفت انگیز 3 چیست

باید دید داستان Wonder Woman 3 چه نتیجه ای خواهد داشت.در دو فیلم گذشته ، بینندگان دیدند که دیانا روی دو پا ایستاده و در جایگاه خود در جهان شادی می کند. مسیر و مقصد بعدی او هرگز مشخص نیست.

پتی جنکینز ابراز علاقه کرد و گفت که می خواهد امپراتوری کنونی جهان را به فیلم وصل کند. در واقع به نظر می رسد بیماری عروق بیماری کرونا قلب تأثیر زیادی بر فیلم داشته باشد. جنکینز در مصاحبه ای در سال 2020 گفت که کار روی زن شگفت انگیز 3 را متوقف کرد تا وضعیت جهانی کرونا را با داستان فیلم به طور کامل ترکیب کند.

وی گفت: “ما اکنون تولید را متوقف کرده ایم.” زیرا در واقع برنامه های تاریخی و مالی ما برای شش ماه گذشته است و اکنون شرایط متفاوت است. بنابراین تصمیم گرفتم از نتایج فیلم به طور کامل استفاده کنم. “

یکی دیگر از دلایلی که بدست آوردن جزئیات واضح پروژه The Amazing Woman دشوار است ، انیمیشنی است که تولید می شود. این فیلم که به طور رسمی در سال 2019 معرفی شد ، درباره آمازون های رها شده تمایسکیرا توسط دیانا است. جنکینز کارگردانی فیلم را بر عهده نخواهد داشت ، اما قصد دارد در فیلم The Amazing Woman 3 عناصری را به فیلم اضافه کند. تاریخ انتشار این اسپین آف هنوز مشخص نیست و حتی ممکن است ساخته نشود. بنابراین تا آنجا که چشم می بیند ، ممکن است گمانه زنی هایی در مورد داستان Wonder Woman 3 وجود داشته باشد.

فیلم زن شگفت انگیز 3

تریلر فیلم The Amazing Woman 3 هنوز منتشر نشده است ، جزئیات فیلم مخفی شده است و این پروژه هنوز در مراحل اولیه تولید است و تولید فیلم هنوز آغاز نشده است. در واقع به نظر می رسد که طرفداران قبل از دیدن تصاویر این فیلم باید کمی صبر کنند. بینندگان باید دنیای سایبری را بشناسند تا به محض انتشار تریلر ، تیزر یا چیزهای دیگر آن را بشناسند.

زن شگفت انگیز 3 کی منتشر میشه؟

زن شگفت انگیز

در حال حاضر ، Wonder Woman تاریخ اکران رسمی 3 را ندارد. فیلمبرداری هنوز آغاز نشده است و مدتی طول می کشد تا پروژه منتشر شود. Wonder Woman 3 به احتمال زیاد تا سال 2024 در سینماها اکران نمی شود. پروژه بعدی جنکینز کارگردانی فیلم جدید جنگ ستارگان است که در دسامبر 2023 اکران می شود و او تا پایان پروژه به Wonder Woman 3 نمی رود. باز هم ، بینندگان برای اطلاع از تاریخ اکران فیلم باید فضای مجازی را دنبال کنند.

آیا او زن شگفت انگیزی است 3 آیا با Achbio Max عرضه می شود؟

Wonder Woman 3 هنگام انتشار از HBO Max پخش نمی شود. برادران وارنر یک مدل اکران مختلط را برای The Wonder Woman 1984 انتخاب کرد و فیلم را با HBO Max و در سینماها پخش کرد. این رویکرد مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است ، اگرچه این فیلم به پربیننده ترین فیلم 2020 تبدیل شد.

به این ترتیب فیلم Wonder Woman 3 اکران نمی شود. پتی جنکینز قبلاً گفته بود تا زمان اکران فیلم سوم ، فیلم سوم را کارگردانی نخواهد کرد.

او به نیویورک تایمز گفت: “خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.” من خودم نمی دانم. “من فقط می دانم که اگر شرایط مناسب باشد و فیلم روی فیلم نمایش داده شود ، من آنجا خواهم بود ، اما در غیر این صورت ترجیح می دهم عضو این پروژه نباشم.”

در آگوست 2021 ، جنکینز قوی تر از آن طرف ایستاد و وقتی در سینما 2021 ظاهر شد ، در مصاحبه ای با Deadline ، او به اکران فیلم Wonder Woman در سال 1984 اشاره کرد: “این بهترین انتخاب از بین بسیاری از انتخاب های بد بود. و در واقع ، یک تجربه دلخراش. “من واقعاً با ترکیب تیم موافق نیستم و امیدوارم که دیگر برای من اتفاق نیفتد.”

به نظر می رسد برادران وارنر موافقت کرده است. به گزارش ورایتی ، این فیلم در سینمای سنتی نمایش داده می شود و برادران وارنر با صاحب سینما موافقت کرده است. شروع در سال 2022 ، فیلم جدید برادران وارنر. به مدت 45 روز در HBO Max پخش می شود. بازی در سینما.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا