هنر و سینما

۱۰ فیلم و سریال آدرین برودی که در آینده منتشر خواهند شد


آدرین برودی با سریال Chaplavit به صحنه باز می گردد ، اما چندین پروژه دیگر از جمله فیلم و تلویزیون را در برنامه خود دارد. این بازیگر متولد نیویورک اولین بازی خود را در اواخر دهه 1980 انجام داد و در طول دهه 1990 به این کار ادامه داد.

پس از بازی در پروژه های بی شمار ، به نظر می رسد او با Red Slim یک موفقیت بزرگ بوده است. متأسفانه ، کارگردان ترنس مالیک ، در طول روند تغییر ، شخصیت خود را کاملاً به یک نقش اصلی تغییر داد و به یک بازیگر نقش مکمل کوچک تبدیل شد. در عوض ، آدرین برودی چهار سال بعد بسیار محبوب شد. بازی وادیسلاو اسپیلسمن در فیلم پیانیست باعث شد تا او اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند و او را جوانترین برنده جایزه در تاریخ کرد.

سال ها بعد ، آدرین برودی نقش های اصلی را بازی کرد ، مانند نوآ پرسی در شهر ، جک دریسکول در کینگ کنگ و رویس در درندگان. در دیگر فیلم هایش ، او همچنین بازیگر افراد مشهور زیادی بوده است ، مانند سالوادور دالی در نیمه شب در پاریس و هری هودینی در مینی سریال هودینی. از جمله آثار وی در تلویزیون می توان به سریال Picky Blinders اشاره کرد که در آن نقش جالبی در نقش تجاوز شده ایفا کرد. او در کارنامه خود با کارگردانان برجسته فعلی مانند پیتر جکسون ، عفو شیامالان ، رایان جانسون و وس اندرسون (بیش از یک بار) همکاری داشته است. برودی در سال 2021 با سریال Chaplavit ، یک سریال خون آشام ، به تلویزیون باز می گردد.

Chaploit بر اساس داستان کوتاهی از استفان کینگ به نام The Share of Jerusalem و فیلمنامه این سریال توسط پیتر و جیسون فیلاردی نوشته شده است. آدرین برودی در دسامبر 2019 به طور رسمی کاپیتان چارلز بون شد. پس از مرگ همسرش ، چارلز و سه فرزندشان به خانه اجدادی خود در Preacher Corner ، مین نقل مکان کردند. آنها به دنبال زندگی مسالمت آمیز و مسالمت آمیز هستند ، اما به زودی در معرض مجموعه ای از فعالیت ها و اسرار مزاحم در یک خانواده تاریک قرار می گیرند. این سریال که هنوز منتشر نشده ، سروصدایی به پا کرد و چارلز بون یکی از نکات برجسته ای بود که آدرین برودی قصد داشت به کارنامه خود بیفزاید. اما به جز چاپلویت ، چه پروژه هایی را امضا کرده است؟

1. گزارش فرانسوی

آدرین برودی

این فیلم یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 است و به عنوان نامه ای عاشقانه به روزنامه نگاران و کارگردانی وس اندرسون توصیف شده است. این نمایشنامه کلاسیک و قدیمی ، پس از چندین تأخیر ، در جولای 2021 منتشر شد و قرار است در 22 اکتبر 2021 منتشر شود. این چهارمین همکاری وس اندرسون و آدرین برودی است و ممکن است این پایان کار نباشد. به برودی در این فیلم نقش جولین کادازیو ، فروشنده هنر با شخصیت لرد داوین را بازی می کند.

2. LOVA

آدرین برودی

Chaploit تنها آدرین برودی نیست که در سال 2021 در تلویزیون ظاهر شد. علاوه بر Chaplain ، او به عنوان مهمان در قسمت 3 سریال Legacy ، که در “پاییز” پخش می شود ، ظاهر می شود. آدرین برودی نقش جاش آرونسون را در سریال HBV ایفا می کند ، زیرا نبردها و دعواهای خانوادگی بالا می گیرد. جسی آرمسترانگ این مجموعه را ایجاد کرد. شخصیت آدرین برودی که به عنوان یک میلیاردر و یک سرمایه گذار فعال توصیف می شود ، بدون شک به تنش های شخصی و خانوادگی کمک می کند.

3. نحوه عملکرد آنها را ببینید

آدرین برودی

فیلم محرمانه درباره قتل کمی فیلم سختی است ، اما با وجود این ، نحوه ارائه آنها را ببینید ، بازیگران ستاره ای را گرد هم آورده است. این فیلم که توسط مارک چیپل نوشته شده و توسط تام جورج کارگردانی شده است ، در واقع داستان تبدیل بازی به یک فیلم هالیوودی است. با این حال ، پس از مرگ یکی از اعضای گروه فیلم ، بازرس استاپارد (سام راکول) و کنستبل استوکر (رئیس رونان) برای تحقیق دعوت می شوند. تأیید شده است که آدرین برودی در نقش لئو کوپرنیکوس ، کارگردان هیجان فوق العاده اقتباس بازی می کند.

4. امپراتور

آدرین برودی

امپراتور یکی از فیلم هایی است که انتظار می رفت زودتر اکران شود اما به تعویق افتاد و در سال 2022 اکران می شود. داستان این داستان حماسی ، نوشته مایکل توماس و کارگردانی لی تماهوری ، بر یوهانا گنت (سوفی کاکسون) تمرکز دارد. او به دنبال انتقام مرگ پدرش در شرایط نامناسب است. آدرین برودی ، در قطعه تاریخی دیگر کار خود ، نقش چارلز پنجم (امپراتور روم) را دارد که یوهانا می خواهد از او انتقام بگیرد.

5. بلوند

مرلین مونرو یکی از مشهورترین زنان تاریخ است که داستان زندگی او در قالب فیلم روایت می شود. بلوند بر اساس کتابی به همین نام نوشته جویس کارول اوتس و نویسنده اندرو دومینیک ساخته شده است. این پروژه در ابتدا برای پخش در Netflix در پاییز 2021 برنامه ریزی شده بود ، اما انتشار آن به 2022 موکول شد. بلوند در حال حاضر از داستانهای جذاب و جذاب دیگر خود لذت می برد و آنا د آرماس جای مرلین مونرو را پیدا می کند. در کنار او ، آدرین برودی نقش آرتور میلر را بازی می کند که بیشتر به عنوان نمایشنامه نویس شناخته می شود.

6. تن تن

آدرین برودی

این فیلم که مراحل طولانی تولید خود را سپری می کند ، توسط چارلی دی کارگردانی شد. این کمدین در اولین تجربه مدیریتی خود تعداد زیادی بازیگر جمع کرد و شهرت خود را این بار جلوی دوربین برد. داستان فیلم درباره یک احمق ناشناخته است که عاشق یک شخص معروف می شود. بازیگرانی مانند کیت بکینسیل ، جیسون سوئدیکس ، ادی فالکو و بسیاری دیگر از بازیکنان مجموعه فیلادلفیا 15 فصل همیشه آفتابی. آدرین برودی در نقشی بدون نام ظاهر می شود.

7. فیلم بدون عنوان از وس اندرسون

آدرین برودی

وس اندرسون در حالی مشغول کار بر روی دهمین فیلم بلند است که انتشار فیلم فرانسوی گزارش در انتظار است. صفحه و جزئیات عنوان هنوز پنهان است. با این حال ، شایعات زیادی وجود دارد که این فیلم یک داستان عاشقانه است. در هر صورت ، عکاسی از این اثر در ماه اوت در اسپانیا آغاز شد. وس اندرسون همیشه از بازیگران زیادی در فیلم استفاده کرده است و در این زمینه تهیه کننده رکورد است و این فیلم یکی از بزرگترین و شلوغ ترین شاهکارهای این حوزه محسوب می شود. او اغلب بازیکنان خاص خود از جمله آدرین برودی را دارد و بازیگران جدیدی مانند مارگو رابی و تام هنکس به بازیکنان اضافه می شوند. هویت و نام آدرین برودی هنوز مشخص نیست.

8. پروژه لیکرز بدون عنوان

آدرین برودیآدرین برودی

طرفداران آدام مک کی ، بر اساس تاریخچه لس آنجلس لیکرز در دهه 1980 ، از جدیدترین برنامه های تلویزیونی HBO هستند. وزارتخانه های دیده نشده توسط جیم هخت و مکس برنشتاین تولید شده است و بر اساس کتاب جف پرلمن زمان: جادو ، کرم ، رایلی و خانواده لس آنجلس لیکرز در دهه 1980 است. در این حماسه تعدادی از بازیکنان شناخته شده را خواهیم دید که تصور می شود که جایگاه افراد مشهور در این ورزش را پیدا کرده است. آدرین برودی یکی از کسانی است که در چند قسمت به عنوان مشهورترین مربی لیکرز ، پت رایلی ظاهر می شود.

9. سلماندر دوبار زندگی می کند

آدرین برودی

آدرین برودی در حال حاضر دو فیلم در مراحل اولیه تولید دارد. اولین اثری که توسط توبی هاروارد نوشته و توسط مورچه تامپسون کارگردانی شد ، سالمندر دو بار زندگی می کند. همراه برودی ، ستاره حق رای دادن به نام ورا فارمیگا نیز در این پروژه نقش دارد و در خلاصه فیلم آمده است: “دخترش به عنوان آخرین بازمانده از” خانواده های ثروتمند “دیده می شود.” شخصیت آدرین برودی ناشناس است و نقش یک مرد مشابه را بازی می کند.

به منودروم

آدرین برودی

دومین فیلم در مرحله اول تولید ، Manodrome است. این فیلم با نویسندگی جان ترانگو ، کارگردانی جان ترانگو ، درباره راننده و بدنساز مشتاق Uber به نام رالفی است که وارد فرقه سخاوتمند مردان می شود. با حضور در این جلسات فرقه ای ، مشخص شد که خواسته های آنها سرکوب شده و دیگر تحت کنترل آنها نیست. پیشتر تأیید شده بود که رایلی کیو و جسی آیزنبرگ (احتمالاً رالفی) با آدرین برودی (احتمالاً روحانی) بازی خواهند کرد. به طور کلی ، طرفداران آدرین برودی ، چه در طول راه اندازی سریال Chaplain و چه پس از آن ، باید انتظارات زیادی از این بازیکن داشته باشند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا