هنر و سینما

۱۵ زن شرور و جذاب در فیلم‌ها و انیمیشن‌های محبوب


مطمئناً شما با ما موافق خواهید بود که جالب ترین شخصیت فیلم ، شخصیت بد اوست و وقتی زن بد شخصیت باشد ، جذابیت بیشتری دارد. شخصیت های زن تخیلی که معمولاً در قسمت تاریک یک فیلم یا یک داستان قرار دارند ، اغلب سه ویژگی مشترک دارند: لباس های جذاب و پر زرق و برق ، ظاهر زیبا و خیره کننده و منابع بی پایان توجه. بنابراین تعجبی ندارد که پر زرق و برق ترین ستاره های هالیوود مدتهاست برای بازی در نقش کثیف ترین بازیگران سینما صف کشیده اند. در این پست ، ما از 15 فرد شریر و بی رحم ، که به خاطر شر و سیاهی خود به یادگار مانده اند ، می خواهیم.

گروه هایی از زنان شرور از کتاب ها و کمیک ها بیرون آمده اند ، مانند هارلی کوین در گروه خودکشی یا جهنم در ثور. راگناروک (ثور: راگناروک). فقط بد بودن بدین معنا نیست که شما نمی توانید مانند آنجلینا جولی در نقش Malifisent تقلب کنید. همچنین قلدر ، فریبکار و قاتلانی مانند راشل مک آدامز مانند رجینا جورج در فیلم Mean Girl ، یا شارون استون برای کاترین ترامل در Basic Instinct یا طراح لباس جودی کامر حضور دارند. به نظر می رسد ویلانل در قتل حوا.

غیر از اینها دسته دیگری نیز وجود دارد. افراد بد عقل خود را از دست دادند. این زنان نمی توانند به طور کامل تصمیم بگیرند که کجا هستند و گاهی اوقات از قدرت و کینه خود استفاده می کنند ، به ویژه وقتی چیزی دارند و کسی آن را می خواهد.

1. Maleficent در فیلم های Maleficent

مالفیسنت

  • کارگردان: Robert Stramberg
  • محصول: 2014

جهنم بهشت ​​است در برابر خشم زنی که به او می خندند. مالفیسنت وقتی از او برای تعمید شفق قطبی دعوت نشد آنقدر ناراحت شد که او را برای همیشه محکوم به خواب کرد. داستان خشم او در اینجا متوقف نشد و با بزرگ شدن شفق قطبی و بیدار شدن او از خواب ابدی توسط شاهزاده ، مالفیسنت تبدیل به یک اژدهای آتشین شد. اما قبل از اینکه زود قضاوت کنیم ، باید به این فیلم دیزنی نگاهی بیندازیم تا ببینیم داستان چگونه است. آنجلینا جولی نقش یک شرور را به صورت زنده در داستانی قدیمی با مضمون متفاوت بازی می کند.

2. بلاتریکس لسترینگ در فیلم هری پاتر

لسترنج

  • کارگردان: دیوید یتس
  • نام فیلم: محصول: 2007

تصور کسی غیر از بونهام کارتر دشوار است که نقش قهرمان هری پاتر ، بلاتریکس لسترینگ را بازی کند. اگرچه بیش از ولدمورت ، بلاتریکس وحشتناک ترین شخصیت هری پاتر در جهان است. او از رنج و بی رحمی لذت می برد. او داوطلبانه پسر عموی خود و عموی هری ، سیریوس بلک را کشت. هلنا بونهام کارتر زندگی زشتی داشت.

3. میراندا پریستلی با لباس The Devil Wears Prada لباس می پوشد

شیطان پرادا پوشیده است

  • کارگردان: دیوید فرانکل
  • محصول: 2006

آیا فردی زشت مانند میراندا پریستلی اینقدر زیبا به نظر می رسید؟ پریستلی خدمتکاران جوان (با بازی آن هاتاوی و امیلی بلانت) و بقیه کارکنانش را از ترس و عصبانیت قطع می کند. شاید شیطان پرادا بپوشد بر اساس داستان لورن وایزبرگر ساخته شده است ، اما عملکرد وحشتناک مریل استریپ او را تنها در چند نفس و صحبت وحشتناک در مورد کت سرولی توصیف می کند.

4. اورسولا در پری دریایی کوچک

اورسلا

  • داستان: 1989
  • محصول: 2021

اورسولا یک شرور شگفت انگیز بود که پاهایش پشت سرش می رقصیدند و دو دوست وحشتناکش ، تله ، فلوتسام و جتسام ، که او را مانند یک حجاب آراسته بودند. جادوی دریا ساکنان دریا را فریب داد و پس از اخراج آنها از قلمرو تریتون تمام تلاش خود را برای به دست آوردن دوباره قدرت انجام داد.

5. پرستار راچد در فیلم One Flew over the Cuckoo’s Lest از قفس بیرون می پرد

یکی از لانه فاخته فرار می کند

  • کارگردان: Milos Forman
  • محصول: 1975

پرستار راچد در فیلم دیوانه به عنوان دیکتاتور خشونت آمیز بیمارستان از قفس بیرون پرید و زندگی هرکسی را که جرأت مخالفت با قوانین او را داشت ، تاریک کرد. فیلم ضدقهرمان بر اساس داستانی نوشته کن کیسی در سال 1962 ساخته شده است ، اما بازی ای که لوئیس فلچر در آن برنده بازی اسکار شد ، دیکتاتوری وحشتناک او را در مکانی احیا کرد که به عنوان یکی از بدترین شروران تاریخ شناخته می شود. نام او اغلب به عنوان استعاره و یادآوری این که قدرت می تواند مخرب باشد استفاده می شود.

6. جادوگر شهر اوز در جادوگر شهر اوز

جادوگر شهر از

  • داستان: ویکتور فلمینگ
  • محصول: 1939

دشمن دوروتی شیرین ، جادوگری شرور از غرب ، یکی از شرورترین و جنایتکارترین افراد است. جادوگر شیطانی غرب از فیلم 1939 جادوگر شهر اوز با پوست سبز ، تیر و کلاه سیاه ، به عنوان نماد جادوگر شناخته شد. وحشتناک ترین صحنه جادوگر شیطانی ممکن است زمانی باشد که او میمون پرنده شرور را به دوروتی می فرستد فقط به این دلیل که می خواهد کفش های قرمز یاقوتی را از او بیرون بیاورد.

7. رجینا جورج در Mid Girl

دختر بد

  • داستان: مارک واترز
  • محصول: 2004

آیا جان جوانان را به دلیل غرق شدن در گروه های محبوب تهدید می کند؟ مک آدامز ، دختر دبیرستانی ، در نقش کمدین 2004 نقش رجینا جورج (ملکه پلاستیک) را بازی می کند. همه ما به عنوان رجینا جورج در زندگی خود فداکاری های خاصی کرده ایم. شخصیتی که راشل مک آدامز در کلاس رنگ 2004 بازی کرد ، ملکه ای بود که وقتی فهمید تاج خود را از دست داده است ، هیچ کاری برای متوقف کردن او انجام نداد.

8. لیدی تریمین در انیمیشن سیندرلا

سیندرلا

  • داستان: کلاید جروم ، هیلتون لاسک ، ویلفرد جکسون
  • محصول: 1950

هر دختر کوچکی که از نامادری خود می ترسد مسئول لیدی تریمین است. او نه تنها سیندرلا را مجبور کرد که سخت کار کند در حالی که دختران دیگرش هیچ کاری انجام نمی دادند ، بلکه حتی اجازه داد لباس سیندرلا قبل از مهمانی بزرگ پاره شود. بزرگترین جرم لیدی ترمین تلاش برای ایستادن بین سیندرلا و شاهزاده بود وقتی شاهزاده می خواست به او تقدیم کند.

9. عارف در فیلم مردان ایکس

ایکس من

  • داستان: برایان سینگر
  • محصول: 2016

عارف بی رحم ترین شخصیت در The Evil Men است که افراد را تغییر می دهد و مسئول کشتن بسیاری از رهبران مهم است. او همچنین مرد بدی است که ترجیح می دهد لباس نپوشد. با در نظر گرفتن ربکا رومین و سپس جنیفر لارنس (به عنوان نسخه کوچکتر) ، Mystic یکی از قوی ترین اعضای این قبیله جهش یافته با توانایی فریب مردم است.

10. مادام دویل یا کروئلا در فیلم Cruella

کرولا

  • کارگردان: کریگ ژیلسپی
  • محصول: 2021

فیلم Corolla توسط نویسنده Tonya Craig Gillespie کارگردانی شد. کروئلا یک زن سرکش از داستان جذاب و فراموش نشدنی یک سگ است که 101 نفر خود را پیدا می کند و قصد دارد از پوست این سگ ها برای خود یک کت تهیه کند. اما استون بزرگترین نقش را دارد ، کرولا. با تغییر شخصیت کرولا ، دیزنی توانست در گیشه موفق شود و روایتی جذاب از یک داستان قدیمی ارائه دهد.

در این فیلم ، کرولا یک زن جوان بسیار با استعداد است که در مد بسیار خوب است ، اما توجه لازم را به او نمی کنند. او به دنبال انتقام از زندگی گذشته خود و ارزش نادیده گرفتن اطرافیانش است.

به کاتوومن در فیلم بتمن

شما یک مرد هستید

  • کارگردان: تیم برتون
  • محصول: 1992

کاتومن یکی از بدترین افراد شرور در بتمن است که از قدرت فریبنده خود برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند. میشل فایفر ، هالی بری و آن هاتاوی همگی در نقش سلنا کایل با نام مستعار کاتوومان بازی می کنند.

به کشتن لئو ایرن ایشی در بیل ؛ قسمت 1 (برنامه اجرا: ماه اول)

کیل بیل

  • کارگردان: کوئنتین تارانتینو
  • محصول: 2003

قتل یک پیرمرد هرگز به اندازه قاتل شمشیرباز لیو رن ایشی هیچ لطفی دریافت نکرده است. در فیلم خونین ، لئو ایرن ایشی ، برای ظاهر شدن نبرد وحشتناکی که بیل را در پایان فیلم کشته بود. قسمت اول توسط اوما تورمن در برف نمایش داده شد. اما مانند همه افراد بدی که در مورد آنها صحبت کردیم ، او همچنین یک شخصیت غم انگیز است که در یک سکانس چشمگیر ارائه شده است که ریشه های غم انگیز او را نشان می دهد. ایرن ایشی دشمن واقعی عروس (اوما تورمن) در جنگ غربی اسپاگتی تارانتینو بود.

13. الکس فارست در جاذبه ای مرگبار

خیلی نازه

  • کارگردان: Adrian Lane
  • محصول: 1987

این فیلم به هر کسی که فکر خیانت کرده است به شدت هشدار می دهد. گلن کلوز با بازی الکس فارست به نظر می رسد یک خائن است که تصمیم می گیرد مایکل داگلاس و همسرش را شکنجه کند. او شخصیت هیجان انگیزی دارد و گرافیک جذاب Close شخصیت ترسناکی را در فیلم ایجاد می کند.

به ملکه قلبها در آلیس در سرزمین عجایب

آلیس در سرزمین عجایب

  • کارگردان: تیم برتون
  • محصول: 2010

ملکه قلب ها یک شخصیت جاودانه است که چندین بار در اقتباس های مختلف آلیس در سرزمین عجایب به نمایش درآمده است ، اما وقتی توسط تیمنا برتون کارتر در نمادین ترین شکل تیم برتون به تصویر کشیده شد ، حتی بیشتر از این بود. به چشم ها می آیند

به تالیا الغول به عنوان شوالیه تاریکی مطرح شده است

تا

  • کارگردان: کریستوفر نولان
  • محصول: 2012

شرورهای شرور معمولاً مرد هستند ، اما این باعث ترس چند زن می شود. در سه گانه کریستوفر نولان ، شوالیه تاریکی ، تالیا الغول ، با بازی میراندا تیت ، یکی از اعضای اصلی هیئت مدیره در Wayne Enterprises (با بازی ماریون کوتیار) ، قبل از آن ظاهر شد که “در ساعت 11 صبح هویت خود را به بروس وین نشان داد که دوست پسر او بود. او تالیا الغول است که می خواهد از پدرش راس الغول با بازی لیام نیسون در فیلم Batman Begins انتقام بگیرد.

منبع: زمان

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا