آشپزی

طرز تهیه سالاد زیتون خوشمزه با ترکیبات فوق‌العاده


ترکیب سبزیجات مختلف و درست کردن سالادهای خوشمزه با سس‌های هیجان‌انگیز یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های آشپزی است. سالادها و آن حس تازگی و سلامتی که سبزیجان دارند، نقش مهمی در رساندن ویتامین و مواد معدنی مختلف به بدن دارند و هرگز نباید آن‌ها را در منوی غذای روزانه‌تان فراموش کنید. در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری ای بی سی مگ قصد داریم طرز تهیه سالاد زیتون را به شما آموزش دهیم که سریع آماده می‌شود و طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

خرید مواد لازم از دیجی‌کالا

طرز تهیه سالاد زیتون

سالاد زیتون

سالاد زیتون، یک سالاد بسیار خوشمزه با ظاهر و طعمی متفاوت است که خیلی سریع و آسان آماده می‌شود. این سالاد را می‌توانید به عنوان پیش‌غذا هم سرو کنید.

طرز تهیه سالاد زیتون

مواد لازم

  • جعفری تازه: 5 شاخه
  • گردو: 2 عدد
  • پیازچه: 4 عدد
  • زیتون بی هسته: یک پیمانه
  • روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری
  • سرکه: 2 قاشق غذاخوری
  • گوجه‌فرنگی متوسط: یک عدد
  • نمک، فلفل سیاه و پودر پاپریکا: از هر کدام یک قاشق چای‌خوری

طرز تهیه سالاد زیتون

طرز تهیه سالاد زیتون

1.
برای تهیه‌ی یک سالاد زیتون خوشمزه، ابتدا زیتون‌ها را به صورت حلقه‌ای برش می‌زنیم و درون ظرف مورد نظر می‌ریزیم. سپس گوحه را به صورت نگینی خرد می‌کنیم و به زیتون‌ها اضافه می‌کنیم. در آخر جعفری تازه و پیازچه را خرد می‌کنیم و به مابقی مواد اضافه می‌کنیم.

طرز تهیه سالاد زیتون

2.
در این مرحله، بعد از خرد کردن تمامی مواد، به آن روغن زیتون، سرکه، ادویه‌ها و گردوی خرد شده اضافه می‌کنیم و به خوبی مخلوط می‌کنیم.

طرز تهیه سالاد زیتون

3.
بعد از اینکه تمامی مواد را به خوبی مخلوط کردیم، به مدت یک ساعت درون یخچال قرار می‌دهیم تا مزه‌ها به خورد هم برود و طعم و مزه‌ی سالاد ما هیجان‌انگیزتر شود.

ای بی سی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به‌سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ای بی سی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی ای بی سی مگ تَلِنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا