هنر و سینما

همه چیز راجع به اسپین‌آف بازی تاج و تخت؛ بازگشت تارگرین‌ها با خاندان اژدها


“خانه اژدها” نام چرخش جدید “بازی تاج و تخت” است که به تازگی فیلمبرداری آن پس از جنجال های فراوان آغاز شده است و می تواند اواخر امسال در HBO MAX منتشر شود. در این پست ، ما تمام اطلاعات منتشر شده در مورد این مجموعه جنجالی را با شما به اشتراک می گذاریم.

در اکتبر 2019 ، وارنر مدیا از ایجاد چرخشی از بازی تاج و تخت با نام خانواده اژدها خبر داد. روند قبل از تولید و انتشار فیلم در سکوت خبری انجام شد و ما فقط می دانستیم که این مجموعه بر اساس کتابی از جورج آر آر مارتین ساخته شده و برخی از تجربیات خانواده تارگرین را بازگو کرده است.

همه چیز مبهم بود تا اینکه چند روز پیش اخبار و عکس هایی از روند تولید خانواده اژدها منتشر شد. اگر بیماری همه گیر کرونا از بین برود و جهان به حالت عادی بازگردد ، باید منتظر چرخش در سال 2022 باشیم ، که با وجود 59 امین جایزه امی بازی تاج و تخت ، هنوز راه زیادی باقی مانده است.

ظهور Star X-Machine و خانواده اژدها

جدول امضاء

سونیا میزونو ، ستاره ژاپنی ، بازیگری مانند “Ex ​​Machina” و “Developers” (Devs) ، یکی از جدیدترین بازیکنانی است که به خانواده اژدها پیوست. حضور مت اسمیت ، اما دارسی ، پدی کاندیداین ، اولیویا کوک ، ریس ویترسپون ، ایو بست و استیو توسین قبلاً تأیید شده است.

سونیا میزون نقش میساریا را بازی می کند ، اما او کیست؟ وقتی به وستروس رسید چیزی نداشت و بیشتر از آنچه به خاطر می آورد فروخت. او شکست خورد و تبدیل به یک متحد غیرقابل اعتماد و مورد اعتماد وارث تاج و تخت ، شاهزاده دامون تارگرین شد.

رامین جوادی ، خالق بازی تاج و تخت برمی گردد

رامین جوادی |

رامین جوادی ، آهنگساز ایرانی-آلمانی ، که در مجموعه بازی تاج و تخت از نظر خوانندگی عالی بود ، خانواده اژدها را ایجاد می کند. جوادی بین سالهای 2019-2017 به 24 شهر مختلف سفرهای میدانی انجام داد.

قطعه موسیقی بازی تاج و تخت آنقدر تأثیرگذار بود که حتی چند سال بعد هنوز سرگرم کننده بود. او دو جایزه امی برای این سریال دریافت کرد. “Westworld” یکی دیگر از آثار HBO است که توسط جوادی خلق شده است.

کدام یک از بازیگران زیر به خانواده اژدها پیوستند؟

یکک

استیو توسن با بازی لرد کورلیس والرین معروف به “مار دریایی” مشهورترین ملوان تاریخ وستروس است ، ریس ویترسپون در نقش اتو هایتاور ، یا ایو بست ، در نقش شاهزاده رنیس ولاریون ، اژدها سوار و همسر لرد والرین.

اولیویا کوک به عنوان آلیسنت هایتاور ، پسر پادشاه و زیباترین دختر هفت فصل ، مت اسمیت به عنوان دیمون تارگرین و اما دارسی به عنوان پرنسسی راینیرا تارگرین نامزد شد.

اما یکی از غیرمنتظره ترین موارد در مورد خانواده اژدها ، حضور پدی کنیدین در نقش پادشاه ویسریس تارگرین است. ویسریس به دست وستروس برای جانشین پادشاه سابق ، جهاریس تارگرین انتخاب شد. او مردی پرشور ، مهربان و شایسته بود ، اما ما از بازی تاج و تخت یاد گرفتیم که یک مرد خوب نباید پادشاه شایسته ای باشد!

چاپ اولین اثر هنری خانواده اژدها

عکس خانواده اژدها

یک سال پس از اعلام رسمی اسپین آف بازی تاج و تخت ، در کریسمس 2020 اولین گرافیک هنری این مجموعه به طرفداران ارائه شد.

این طرح تصویر اژدهای قرمز و نماد واقعی خانواده تارگرین است. این قسمت شامل 10 قسمت است و از کتاب آتش و خون جورج و آر مارتین اقتباس شده است.

مشکل چیه؟

نماد خانواده تارگرین

اما نوبت شماست که داستان سریال را بیان کنید. خانواده اژدها پیشگام بازی تاج و تخت بود و این رویداد 300 سال قبل از شروع اولین سری اتفاق افتاد.

کتاب آتش و خون مارتین در سال 2018 منتشر شد و شکل گیری خانواده تارگرین ، مبارزات و اقدامات خشونت آمیز این خانواده را شرح می دهد. برای سفری شگفت انگیز به اصل و نسب دنریس آماده شوید.

بنیانگذاران خانواده اژدها

میگوئل اسپاچنیک

این فیلم با همکاری جورج آر آر مارتین و رایان کندال نوشته شده است. میگل اسپاچنیک و کندال هدایت این مجموعه را بر عهده دارند. اسپاچنیک شش قسمت از بازی تاج و تخت را کارگردانی کرده است که برخی از آنها در تاریخ سریال سازی است. به عنوان مثال ، در قسمت “نبرد حرامزاده ها” جایزه امی و DGA را دریافت کرد. در سال 2019 ، او به عنوان بهترین کارگردان قسمت “شب طولانی” انتخاب شد و برنده جایزه امی برای بهترین تهیه کننده اجرایی شد.

اسپاچنیک ، کندال ، مارتین و وینس جراردیس تهیه کنندگان اجرایی Dragon Family هستند.

خانواده اژدها در چه زمانی تولید می شود؟

بازی بازی تاج و تخت

شبکه HBO در دسامبر 2020 اعلام کرد که پخش اولین فیلم خود در مورد بازی تاج و تخت را در چند ماه آینده آغاز می کند. مدیر برنامه HBO ، کیسی بلوز در ژانویه همان سال مصاحبه ای انجام داد و احتمال انتشار فیلم Dragon Family در سال 2022 را اعلام کرد. البته هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست و می توان آن را به تعویق انداخت. این یک تاریخ مناسب برای قلب کرونا است. بیماری.

استودیو لوزدن محل برگزاری سینمای لندن در این مجموعه است و بتمن مت ریوز در آنجا فیلمبرداری می کند.

منبع: indiewire

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا