هنر و سینما

۴ ابرقهرمان جدید که در آینده به لیگ عدالت ملحق می‌شوند


جایگزین لیگ عدالت ، زک اسنایدر ، اعضای جدیدی را برای آینده لیگ عدالت تقویت می کند که ممکن است در آینده به این تیم بپیوندند.

Justice League زک اسنایدر شاهد ایجاد تیم معروف دوسی بود ، اما کمک اعضای آینده لیگ عدالت نیز باید در فیلم گنجانده شود. وقتی طرفداران شاهد ایجاد نسخه دیگری از فیلم لیگ عدالت 2017 بودند ، زک اسنایدر مجبور شد آن را به روشی که همیشه برنامه ریزی کرده بود نشان دهد.

4 تیم HBO از Max Batman ، The Amazing Woman ، Flash ، Cyborg ، Aquaman و Superman با هم کار می کنند تا امنیت بیشتری را ایجاد کنند. در طول داستان ، به هر شرکت کننده زمان درخشش داده می شود و بنابراین یکی از اعضای بنیانگذار لیگ عدالت محسوب می شود. این آخرین مأموریت برای بزرگترین مدافعان جهان نبود ، زیرا آنها استفان ولف را شکست دادند و از حمله آنها جلوگیری کردند.

در کمیک ها ، لیگ داوران آمریکا بیش از شش عضو دارد. لیگ عدالت زک اسنایدر اولین قسمت از سه گانه ای است که از قبل برنامه ریزی شده و توسط کارگردان ساخته شده است. اما برادران وارنر هیچ علاقه ای به ساخت قسمت بعدی نشان نداده است. همانطور که دنیای دیزنی به تکامل خود ادامه داد.

از آنجا که محصول HBO Max در دنیای خاص خود تنظیم شده است ، اگر تیم به کار خود ادامه دهد ممکن است لیگ عدالت در سالهای آینده متفاوت به نظر برسد. اگرچه قصد ایجاد این دنباله ها را نداشتند ، اما در حال حاضر ، نسخه اسنایدر هنوز به عضویت برخی از شخصیت های اصلی DC اشاره می کند.

در طول لیگ عدالت زک اسنایدر ، اگرچه تمرکز اصلی او بر روی شش بازیکن اصلی است ، بسیاری از قهرمانان دیگر نیز وجود دارند که داستان آنها را تازه می کند. برخی از آنها که حضور کوتاهی دارند ، در واقع اعضای کمیته Justice League هستند. در ادامه ، ما به تمام اعضای آینده لیگ عدالت که اسنایدر ذکر کرده است ، اطلاع می دهیم.

1. شکارچی مریخی

شکارچیان مریخی

در حالی که هری لنیکس برای ژنرال سوانویک در DCEU بازی می کند ، زک اسنایدر مربی لیگ عدالت اعتراف کرده است که او یک شخصیت محبوب در دنیای DC است. اگرچه او تنها در چند صحنه ظاهر شد ، اما شخصیت نظامی لنیکس نشان داد که او کسی نیست جز جان جونز ، معروف به شکارچی مریخی.

با رفتن به خانه شخص دیگری مانند مارتا کنت ، او به ملاقات لویی لین رفت که هنوز در سوگ مرگ سوپرمن است. جان به عنوان مارتا ، لوئیس را تشویق کرد تا دوباره به جهان بازگردد و به زندگی خود ادامه دهد. پس از جدایی آنها ، جون به شکل اولیه خود بازگشت و نشان داد که او یک شکارچی مریخی است.

در پایان مجموعه لیگ عدالت اسنایدر ، شکارچی مریخی به دیدن بروس وین می رود و به او می گوید که او کیست و اعتراف می کند که تهدید Darkside را می داند. جان اعتراف می کند که در دفاع از دنیایی که در آن زندگی می کرده دخیل نبوده و به بتمن قول می دهد که لیگ عدالت از این پس می تواند به او تکیه کند.

پیشگویی عضویت شکارچی مریخی در لیگ عدالت به اصل این شخصیت در کتاب کمیک برمی گردد. در بیشتر فعالیت های تیم ، شکارچی مریخی یکی از قهرمانان اصلی لیگ عدالت بود. بسته به فصل ، او هم عضو مingسس است و هم عضوی که بعداً به عضویت تیم درآمد.

به سوپر دختر

سوپر دختر

اگرچه Kara Zor-L هنوز در دنیای سینمای دیزنی ظاهر نشده است ، اسنایدر حضور سوپرگرل را در پروژه خود پیش بینی می کند. از لحاظ فنی ، Supergirl در DCEU حضور دارد زیرا اسنایدر در کمیک توسط یک مرد آهنین موفق و نحوه ورود سفینه فضایی به او مقدم شده بود. کارا و یک شرور کریپتونیتی به نام Dev-Em تنها دو بازمانده از کشتی ای هستند که کلارک کنت در کتاب پیدا می کند.

در این کمیک ، یک شخصیت سایه قبل از پرواز در طوفان از سفینه فضایی بیرون می آید و اگرچه هنوز مشخص نیست که او کیست ، اما احتمالاً شخص موفق شده است ، این بدان معناست که او هزاران سال بر روی زمین زندگی کرده است. نحوه صحبت کتاب زک اسنایدر و لیگ عدالت درباره سوپرگرل نشانه حضور اوست.

در لیگ عدالت زک اسنایدر ، وقتی قهرمانان وارد سفینه فضایی می شوند تا سوپرمن را به مردگان بازگردانند ، از پارک کارا که هنوز باز است می گذرند. این پاسخ به س questionالی است که کارا قبل از رسیدن کشتی به مقصد پنهان شد. با این حال ، سوپرگرل سابقه بازی در لیگ عدالت را به عنوان یکی از اعضای اصلی در دوران حضورش در دی سی ورلد دارد. در حالی که کارا با لیگ عدالت مبارزه می کرد ، او بیشتر به خاطر بازی در لژیون قهرمانان فوق العاده شناخته می شود ، که اغلب در آینده اتفاق می افتد.

3. چراغ سبز

چراغ سبز

لیگ عدالت زک اسنایدر اولین قهرمان از شش قهرمان اصلی این نسخه از تیم است. با این حال ، همیشه مشخص شده است که Green Lantern شخصی بود که اسنایدر قصد داشت ابتدا در داستان خود وارد کند. اسنایدر از نسخه خود عکسهایی تهیه کرد که می توانست جان استوارت را نیز شامل شود ، اما برادران وارنر اجازه نداد. اسنایدر از چراغ سبز استفاده خواهد کرد. اگرچه Green Lantern بخشی از تیم فعلی نیست ، اما Justice League Zack Snyder اشاره کرده است که کسی در آینده در داستان به آنها ملحق می شود. ویکتور آینده ای تلخ را در انتظار آنها می بیند زیرا او در آرزوی احیای سوپرمن در رویای سایبورگ است.

در همان لحظه ، Kilog Green Lantern در دادگاه مخروبه مرده پیدا شد. اگرچه در مورد زمان اجرای این نمایش چیزی گفته نمی شود ، اما کیلوگ مجبور شد در دوران قبل از مرگش و هنگامی که رسماً برنده زمین شد به لیگ عدالت بپیوندد. اما در حقیقت ، کیلوگ با حضور در Justice League سابقه طولانی در کمیک ها دارد. در بیشتر مواقع ، کیلوگ ، به عنوان یک عضو کامل ، هنگامی که با مخالفت شدید روبرو می شد ، به تیم کمک می کرد ، زیرا او یکی از اعضای فعال نیروهای فانوس سبز بود ، اما حداقل ، لیگ عدالت زک اسنایدر توضیح می دهد.

4. tsivaky

سیویکی

یکی از بازیکنانی که به طور کامل از نسخه 2017 لیگ عدالت حذف شده است ، Dr. رایان چوی با بازی ژنگ کای. اما اسنایدر کل نمایش را در آزمایشگاه STAR با پدر سایبورگ ، دکتر ، گذراند. سنگ سیلاس. رایان در طول داستان به طور کلی یک بازیگر حمایتی بوده است ، اما هنوز زمان بسیار خوبی را سپری می کند ، که این امر در مورد کتاب های کمیک گویای بسیاری است. پس از مرگ سیلاس استون ، رایان مدیر جدید آزمایشگاه های STAR شد ، اما هنوز از او به عنوان مدیر فناوری نانو یاد می شود ، که یک نقطه عطف بزرگ در تاریخ DC است. در کتاب کمیک ، رایان شخص دیگری به نام اتم است ، قهرمانی که می تواند اندازه خود را تغییر دهد.

در کمیک ، رایان محافظ ری پالمر و مردی است که با اتم بزرگ کار می کرد. پس از ناپدید شدن مربی ، رایان مجبور شد پدر را به عنوان اتم جایگزین کند. رایان بار دیگر برای نسخه DC به عنوان یک قهرمان جوان و عضو لیگ عدالت آمریکا در نظر گرفته شد ، تیمی که بسیار متفاوت از لیگ عدالت سنتی است. حتی اگر Atom در Justice League 2 و 3 نباشد ، این بدان معنا نیست که او در آینده به قهرمانان نمی پیوندد.

زمانی که بروس ، دایانا و آلفرد به یک ساختمان قدیمی نقل مکان کردند که قرار بود تالار دادگستری باشد ، زمانی دلخراش در لیگ عدالت زک اسنایدر وجود داشت. با شروع شش صندلی ، بتمن و واندر وومن توافق کردند که به چند کرسی دیگر احتیاج دارند که لیگ عدالت را گسترش می دهد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا