هنر و سینما

تریلر بخش پایانی فصل آخر حمله به تایتان را تماشا کنید


در آستانه انتشار آخرین قسمت از فصل آخر “Attack On Titan” ، Cranchirol تریلر جدیدی از این مجموعه انیمیشن منتشر کرد که در مورد مبارزات مهم و جذاب قسمت ها از آن زمان صحبت می کند.

فصل اول Attack on Titan در سال 2013 منتشر شد و با موفقیت بیش از حد انتظار مواجه شد. این سریال یک حماسه باشکوه است که فداکاری ، تلاش و مقاومت را به تصویر می کشد. این اثر در آثار او مروری بر موضوعات مهم فلسفی مانند مرگ ، درک ظلم و ستم انسانی و جایگاه انسان در جهان هستی ارائه می دهد. با ادامه این سریال ، قدرت ترجمه در فیلمنامه افزایش یافت و از طرف دیگر ، سازندگان از نگاه توصیف ، تزئین و روایت داستان به شکل چشمگیر و جذاب غافل نشدند. تبدیل شده است.

حمله به تایتان در حال حاضر به پایان رسیده است و تنها سه قسمت به قسمت پایانی باقی مانده است. پخش قسمت چهارم حمله به تایتان در ماه دسامبر آغاز شد و تاکنون 14 قسمت از آن منتشر شده است و آخرین قسمت آن در 28 آوریل 1400 (28 مارس 2021) است. به همین دلیل است که Cranchiroll ، توزیع کننده این سریال در ایالات متحده ، آخرین تریلر خود را منتشر کرده است ، که در مورد مبارزات شگفت انگیز و جذاب قسمت آخر صحبت می کند.

این مجموعه داستان بشریت در برهه ای نامعلوم از تاریخ است. آنها با موجودات غول پیکر به نام تیتان در ارتباط هستند. تیتان ها منشا قابل اعتمادی ندارند ، اندام تناسلی ندارند و غذای مورد علاقه آنها انسان است. به همین دلیل ، انسانها که متوجه شدند راهی برای مقابله با این موجودات عجیب و بی رحمانه وجود ندارد ، در سه دیوار بزرگ پنجاه متری تایتانها پنهان شدند. اما ظاهر تایتان غول پیکر 60 متری همه چیز را از بین می برد و این نبرد نابرابر را آغاز می کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا