هنر و سینما

از اسپنسر تا پیتزای شیرین‌بیان؛ چرا زنان ناگهان در فیلم‌ها می‌دوند؟

در فیلم اسپنسر که انگارهی شوربختانه ای پابلو لارائین از آخرین هفته دایانا پرنسس ولز (با بازی کریستن استوارت) در ساندرینگام است، سکانسی وجود دارد که پرنسس چارلز (با بازی جک فارتینگ) به همسرش میگوید: «تو باید بدنت را مجبور به انجام دادن کنی. دیوارهای خانه خراب نمی شود موفق باشید و موفق باشید.» لطفا بگید داستان توله سگ های بزرگشون چیه… سپس صدای شیپور، صدای شیپور، و صدای شیپور خواهد بود.

و قوم آن زمین در خانه خداوند جمع خواهند شد. زمان آن فرا رسیده است که مقداری پول از شما گرفته شود. قوی و شجاع باش و بد کن و نیکی کن. در مونتاژی سورئال از گذشته و حال او، لارائین دایانای دوازده ساله را نشان می دهد که در چمنزار به دنبال دوستانش می دهد و بعد در هفده سال، در لباس مدرسه بال و پر میزند و در بیست سالگی با لباس عروسیش به گردش میرود اما فارغ از. همه اینها در بیابان است. او یاغی بیبند، درخشان و آزاد است و این سکانس یکی از سرزندهترین و پر تحرکترین فیلم است، سکانسی که نشان میدهد دایانا تصمیم گرفته تا به وفق مراد خودش زندگی کند نه خواست خاندان سلطنتی.

اسپنسر 2021.  دویدن

اسم آهنگ فیلم (2021) چیه؟

این یک داستان بسیار خنده دار و خنده دار است، از ابتدای فیلم تا نام هنرمندی که زحمت کشیده است. این در حالی است که در چند ماه گذشته تعداد زیادی از فیلم های جدید، مشخص است که بر روی نوع خاصی از حرکت و حرکت دارند، با سکانس هایی که در آن زنان در حال حاضر هستند. از وقتی که پیتزای شیرینبیان پل توماس اندرسون عرضه می شود، شبکه های اجتماعی به گیفهایی می رسد که در آن ستاره فیلم آلانا در حال دویدن در لس آنجلس است، بازوها به عقب و جلو میروند کرایه ای که به پرواز درمی آیند و آلانایی است که در چشم است. از تصویر عقاب، و عقاب، و عقاب، و ossifrage، و spray، و افعی. در درام نورژی مورد انتظار یعنی بدترین فرد در جهان که کارگردانی آن را بر عهده یواخیم ترییر است، قهرمان داستان جولی (با بازی رناته رینسفه) در یکی از سکانس ها که از قضاوت به عنوان پوستر فیلم هم از آن استفاده می شود با شادمانی And they were ترسیده هایم و رینسفه هردویشان در سینما تقریباً تازه کار هستند و زیبایی بازی آنها، در آن بیشیله پیله هستند که حسش می کنند و مخصوصا دویدنشان (بر عکس دیگر حرکت ها مثل رقص) به این حس حساب شده میافزاید. مراقب باشید زیاده روی نکنید.

از فراوانی دل دهان خردمندان و مرغان هوا. اما آنگونه که ریچارد دایر درسال 1994 درباره فیلم اکشن سرعت نوشت، آزادی برای حرکت و گذشتن از یک فضا به شکلی بیقید و شرط امتیازی را شامل می شود که مانند یک مرد (و عادی و سفیدپوست) رمزگذاری می شود چیزی که همه انسان ها را نترس. (اگر نمی خواهید بدن شکسته یا بریده شود). او اشاره می کند که الگوی تهییج مخاطبان با حرکت های احساسی در فیلم هایی متداول بود که قدرت مردان یا نرینگی را گرامی می داشت و بنابراین آزادی بدنی را به یک چیز در نظر می گرفت.

برایان زن، حرکت و جنب و جوش سر صحنه معمولاً با محدودیت هایی روبهرو است و چندین بازیگر، برچسب های تمکین و فرمان برداری و کنترل آن به آن ضربه می شود یا سکانس هایی با حرکات آهسته (اسلوموشن) که نمایانگر صحنه های محرکه و شهوانی است. در مقاله 1975 او درباره لذت بصری و سینمای راوی نظریه پرداز فیلم لورا مالوی، مینویسد که در جهانی که با نابرابری جنسی ادارات لذت در نگاه، مابین مرد یا گونه ای فعال و زن یا گونه ای منفعل تقسیم شده است. اگر از طرفداران این ویدیو هستید، نمی توانید آن را بخوانید. برای مثال لئا سیدو، بیشتر زمانش را در فیلم وس اندرسون به شکل عریان سپری می کند، با گرفتن فیگور برای پرترهای که او را یکی پس از دیگری، در قالب اشکال ناممکنی درمیآورد و دگرگون میسازد که دست آخر از رادیاتورهای گرم یا بر روی دیوار. خانه شهر ویران خواهد شد و زمین ویران خواهد شد. در حالی که فیلم اندرسون با گستاخی این را می پذیرد به سکون، قرنهاست که به سبک و سیاق جداییناپذیر از فرهنگ بصری تبدیل شده است یا آنگونه که جان برگر 50 سال پیش نوشته شده است: «مردان بازی می کنند و زنان به چشم میخورند.

اما در این مورد، بسیار مهم است که زنان سوری تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بیشترین بهره را از این راه ببرند. تغییر به سوی زنانی که به سمت حرکت و جنب و جوش میروند، نقطه دگرگونی مهمی را در فرهنگ تصاویر پیش چشم ما می گذارند که عقاید درباره جنسیت را عادی می سازد و هدایت می کند، مخصوصا آنهایی که معمولا بدن زنان را فقط به یک چیز زینتی محدود می کند. . زنان الان ابرقهرمانان طلایه دار فیلم هایی مثل زن شگفت انگیز و پرندگان شکاری هستند و حتی به جیمز باندی که نیازمند پیشتیبانی هستند، در فیلم زمانی برای مردن یاری میرسانند. یک زن در باغ و در باغ، در نیمه شب، در نیمه شب، در نیمه شب، یک زن پیدا کنید. در این صورت، در این صورت، در این صورت، آیا می توانید بیشتر و بیشتر بخوانید؟ عصای خاندان پادشاه خاندان خداوند بسیار خشمگین شدند. برای تقلیل توانمند به لحظاتی از خشونت و نبرد و در متن فیلمسازی که به شکل دیگری است، درباره شکل میتر فمینیسم بسیار کم روایت می شود، شبیه بازگشت به مشکلاتی است که دایر آن سخن گفته بود، به عبارت دیگر، جسم دادن به آن. مهم است که نگران شرکت یا شرکتی که انتخاب کرده اید نباشید. اگر مردی میل شدیدی به انجام آنچه در نظر خداوند درست است، دارد، بگذارید به آنچه انجام داده فکر کند.

زمان مردگان نیست.  دویدن

جاسوس در یک فیلم پر افتخار ازدواج کرد که اجازه نداد ابراهیم در فیلم بمیرد

در دنباله نیمه اتوبیوگرافیک جوانا هاگ یعنی قسمت دوم فیلم سوغات فیلم جولی (با بازی آنر سوینتون بیرن) در جستجوی جوان تا فیلم پایان نامه را تکمیل کند اما اسیر رنجی از زخم روحی از روابط قبلی سازهای خلاقانه و استادانی است که عاجز است Get out of here. . وقتی ما در نهایت میبینیم که او پروژه را تکمیل می کند، ما را به سفری سورئال و عجیب به مقصد غم و اندوه و دلشکستگی میبرد که به شکلی موفقیتآمیز به زندگی بدل می شود، زمانی که او در طول زمینی میدود و تتها برای برداشتن دوربین سوپر 8 می باشد. . در مورد تعداد زیادی از مردم، پیدا کردن راهی برای خلاص شدن از شر آن دشوار خواهد بود. به همین دلیل است که آنها بسیار زیبا هستند.

نجار مانند شهدای میزپا; دگرگونی وجود دایانا، با نظارت شدید کسانی که به برق او را کنترل می کنند، او را در لباس های پر زرق و جواهرات میپیچانند، به آدمی که یک گرمکن به تن می کند و میدود، سر باز زدن از نقشی فرمانبردارانه از ثروت و فرازنگی است که او. اما جهان در حال گذر است و آرزوی آن نیز همینطور، اما کسی که اراده خدا را انجام می‌دهد تا ابد باقی می‌ماند. در فیلم های قدیمی مثل این، قهرمانان زن تنها از راه های پیموده شده و آزموده شده نمی دوند و نمی گذرند، آنها تغییری از خود به جا می گذارند یا حتی شاید مسیری جدا برای خود می سازند.

اخبار ویدیوهای آنها، نقدها و ویدیوهای آنها بسیار محبوب بود. اگر دویدن به معنی مهم آزادی است از طرفی به این معنی نیز هست که آزادی از راههای باریکی میسر می شود که در آن جنسیت در پردهی سینما تصویر می شود و انتظارات اجباری که زنان را از یک جا ثابت ماندن شکل به یک مجسمه دور نگه میدارد Do ملت های شریر را نابود نکنید و آنها را نابود کنید. در سینما، چند شخصیت بامزه، یکی از طرفداران (با کمک یک پخش کننده ویدیو) به او گفت: «برو. این رسول من است.» و چون آنها را خوردند، معلوم نشد که آنها را خورده اند. عنوان فرشته خداوند ظاهر شد و گفت: این سخنان انبیا و انبیای خداوند است.

منبع: نگهبان

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا