هنر و سینما

گشت و گذار در جنگل؛ بزرگ‌ترین اسرار و سوالات بی‌پاسخ


موج سواری در جنگل دیزنی سوالات بی پاسخ بسیاری دارد که می توان در آینده به آنها پاسخ داد. فیلم مضمون دار در سینماها اکران شد و دواین جانسون و امیلی بلانت در نقش کاپیتان فرانک ولف (کاپیتان فرانسیسکو لوپز دهردیا) و دکتر. لیلی هوتون ، گیاه شناس.

هشدار: بقیه مقاله داستان بازدید از جنگل را بازگو می کند

این داستان به کارگردانی Zaum Coltsera ، داستان گروهی از مسافران قایق در امتداد رودخانه آمازون را در جستجوی معدن مخفی به نام اشک ماه نشان می دهد. لیلی و برادرش مک گرگور (جک وایتهال) می خواهند یک درخت پری پیدا کنند زیرا معتقدند آنها دارای یک قدرت درمانی منحصر به فرد هستند که می تواند جهان را تغییر دهد.

از سال 2004 ، پس از موفقیت دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه ، دیزنی تصمیم گرفت داستان ورود به فیلم را به یک فیلم بلند تبدیل کند. در سال 2010 نسخه ای با تام هنکس یا تیم آلن ساخته شد که امکان پذیر نبود. تا اینکه در سال های 2015 و 2016 به طور رسمی اعلام شد که جانسون و بلانت به پروژه پیوسته اند ، بقیه بازیگران در سال 2018 به پایان رسیدند. فیلمبرداری به همین مناسبت آغاز شد. در آن سال ، و فیلم قرار بود تا سال 2020 روی پرده سینماها برود. به دلیل شیوع ویروس کرونا ، دیزنی مجبور شد آن را به مدت یک سال به تعویق بیندازد و ترجیحاً ترجیح می دهد یک فیلم اختصاصی برای سینما و حساب ها منتشر کند. به طور خاص توسط DisneyPlus منتشر شده است.

به طور کلی ، فیلم یک داستان کامل یا کمتر کامل ارائه داد. نفرین فرانک سرانجام شکسته می شود ، آگوئر (گاردین رامیرز) و افرادش سنگسار می شوند و شاهزاده یواخیم (جسی پلمونز) در تلاش برای به دست آوردن اشک اعدام می شود. لیلی رسماً به عنوان استاد در کمبریج شروع به کار کرد و زندگی جدیدی را در لندن با مک گرگور ، فرانک و پروکسیما آغاز کرد. همانطور که گفته شد ، داستان فیلم خلأهای زیادی دارد که می توان در ادامه آن را پر کرد.

نوک پیکان چگونه به لندن رسید؟

دویدن در جنگل

در ابتدای فیلم ، برادران هاتون قصد دارند سر پیکان (عنصری کلیدی در جستجوی اشک) را از انجمن سلطنتی مردم شناسی و ماجراجویی دریافت کنند. لیلی تصمیم گرفت خودش آن را بگیرد و از اتاق امنیت بدزدد که اجازه ورود نداشت. فیلم نشان می دهد که نوک پیکان توسط دکتر دیده می شود. آلبرت فالز ، اما مشخص نیست که چگونه و چگونه آن را بدست آورده است.

چرا لیلی اینقدر از آب می ترسد؟

دویدن در جنگل

در طول فیلم ، لیلی به عنوان یک ریسک پذیر به تصویر کشیده می شود که وقتی تصمیم به انجام کاری می گیرد ، قابل توقف نیست. مک گرگور بارها اعلام کرده است که جستجوی اشکال خطرات خاص خود را دارد ، اما لیلی می خواست ماموریتی را که به اختیار او تعیین شده بود به پایان برساند. نکته جالب این است که او از آب می ترسید. برادرش گفت چون نمی تواند شنا کند ، اما به دلیل ماهیت شجاعانه اش ، مشخص نیست که چرا این مهارت را یاد نگرفته است. احتمالاً به دلیل تجربیات بد گذشته ، اما مطمئنا ادامه فیلم می تواند به پاسخ این سال کمک کند.

چه اتفاقی برای دختر آگوئر افتاد؟

دویدن در جنگل

تور جنگل دو پسر بد داشت. شاهزاده یوآخیم ، شخصیتی شیطانی که می خواست از اشک برای پیروزی در جنگ جهانی اول و به دست آوردن قدرت بیشتر استفاده کند و Agire ، که نیت خوبی برای جستجوی افسانه داشت. همانطور که فرانک به لیلی نشان می دهد ، آگوئر به دنبال درختی است تا دختر بیمار خود را نجات دهد ، اما از آنجا که رئیس دهکده او را به خاطر پیکان دنبال می کند ، آگوئیر و افرادش در جنگل ابدی گرفتار می شوند. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

چه بر سر دختر رئیس قبیله من آمده است؟

دویدن در جنگل

آگوئر ماه ها پس از افشای راز اشک توسط رئیس آنها با چاقو کشته شد ، اما دخترش موفق شد از آگوئر فرار کند تا انتهای تیر را نجات دهد. این آخرین باری بود که تیتر فیلم قبل از حرکت به لندن دیده شد. و در نهایت ، معلوم نیست که چه اتفاقی برای دختر رئیس افتاده است.

چرا فرانک پول ندارد؟

دویدن در جنگل

علیرغم اینکه شرکتش ظاهراً خود را به عنوان رهبر قایق تفریحی معرفی می کند ، به نیلو نومولاتو (پل جیاماتی) تاجر ارشد شهر مراجعه می کند تا از او پول قرض کند. او آنقدر بدهکار بود که حتی موتور کشتی او نیز به سرعت خراب شد. با این حال ، طبق تاریخ ، او شهری در این منطقه ساخت. با توجه به این ، او باید حداقل پول کافی برای داشتن حداقل یک زندگی مسالمت آمیز و عادی داشته باشد و در هر صورت ، او باید بتواند اکنون پول جمع آوری کند ، زیرا حداقل چند قرن است که کار می کند.

فرانک در لندن چه می کند؟

در پایان فیلم ، فرانک به لندن نقل مکان کرد. لیلی به قول خود عمل کرد و تمام دیدنی های شهر را به او و پروکسیما نشان داد. این پایان خوشی است که از یک فیلم دیزنی انتظار می رود ، اما چگونه فرانک پس از بازدید از همه جاذبه ها در لندن می ماند؟ او صدها سال سن داشت و بیشتر روزهای خود را به عنوان یک نفر نفرین شده سپری می کرد. بنابراین چگونه می تواند بدون لیلی زندگی عادی داشته باشد؟

آیا هنوز آگوئره می تواند برگردد؟

دویدن در جنگل

فرانک با قایق خود رودخانه را مسدود کرد و خود را قربانی کرد و در نتیجه ، آگوئر و افرادش سنگسار شدند. لیلی با استفاده از یک گل نه تنها فرانک را شاداب کرد ، بلکه نفرین او را نیز خواند. این قهرمانان سپس Aguirre و مردمش را تنها گذاشتند ، اما شاید Aguirre و افرادش در آینده نجات پیدا کنند. اگر فرانک تحت تأثیر گلهایش قرار گیرد ، او نیز تحت تأثیر او قرار می گیرد و ممکن است شخصی آنها را عمداً یا ناخواسته رها کند.

لیلی با آخرین اشک های گل ماه چه کرد؟

دویدن در جنگل

کل داستان فیلم درباره این است که چرا لیلی اشک ها را دید. پس از غلبه بر موانع بی شمار و تجربیات نزدیک به مرگ ، سرانجام توانست اولین گل را برای نجات فرانک پیدا کرده و از آن استفاده کند و درخت دوباره شکوفا شد تا برگ دیگری به دست آورد. به گفته مک گرگور ، لیلی گل افسانه ای را دریافت کرد ، اما مشخص نیست که او واقعاً با آن چه کرد. این س pointال یک نقطه عطف در داستان است و شاید لیلی ، فرانک و مک گرگور رازهای بیشتری را در ادامه مطلب در درخت پیدا کنند.

آیا آنها برای جنگل 2 به آمازون برمی گردند؟

دویدن در جنگل

جانسون گفت که در مورد دنباله ای صحبت شده است و وقتی س questionsالاتی مطرح می شود ، فیلم به هیچ وجه نادر نیست. سوالی که باقی می ماند این است که آیا آنها برای ادامه فیلم به آمازون برمی گردند یا کارهای جدیدشان در جای دیگری انجام می شود؟ بازبینی فیلم برای داستان و شخصیت آگوئر ممکن است آسان تر باشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا