هنر و سینما

آمازون حق امتیاز پلنگ صورتی و جیمز باند را به دست آورد


آمازون از طریق خرید استودیوهای مترو گلدوین مایر ، حقوق “جیمز باند” ، “پلنگ صورتی” و “پلیس آهنی” را به دست آورد.

استودیو فیلم مترو گلدوین مایر نزدیک به صد سال پیش تاسیس شد و این شرکت یکی از بزرگترین استودیوهای هالیوود است. مترو گلدوین مایر چند سال پیش با “Wasted” ، “Rocky” و “James Bond” مشهور شد و دهه ها با فیلم های محبوب مانند “سکوت بره ها” و “دختری با خالکوبی اژدها” همکاری کرده است. هنوز یکی از تاثیرگذارترین استودیوهای آمریکایی است. اما با گذشت سالها ، مشکلات مالی ناشی از مترو گلدوین مایر هرگز برطرف نشد و در پایان سال 2020 ، شایعات زیادی در مورد فروش برخی از ملکه های مجموعه استودیو شنیده شد و ساعاتی پیش اعلام شد که مترو آمازون گلدوین مایر 8.5 میلیارد دلار فروخته می شود. دلار کامل است

این خرید را می توان گامی قوی برای آمازون برای تقویت سرویس آنلاین Amazon Prime خود در برابر Netflix و Disney Plus دانست. زیرا از این پس آرشیو آثار قدیمی و جالب آمازون پرایم بیشتر از همیشه خواهد بود و در کنار آن ، ممکن است شاهد پخش ویژه برخی از فیلم های مهم مانند کرید 3 یا جیمز باند باشیم که از این سرویس استفاده می کنند. همچنین بر اساس اخبار و شایعات ، فیلم زنده پلنگ صورتی به کارگردانی جف فاولر مدتی جلوی دوربین می رود و بدون شک در روزی که فیلم های زنده بسیار محبوب هستند ، پازل فیلم زنده پلنگ صورتی در خدمات آنلاین بسیار مهم است

علاوه بر فیلم های فوق الذکر ، مترو گلدوین مایر در تولید مجموعه های پرطرفداری مانند “داستان ندیما” و “وایکینگ ها” شرکت کرده است و انتظار می رود آمازون قصد داشته باشد حقوق انحصاری این مجموعه ها را بدست آورد. علاوه بر این مجموعه ها ، آمازون به لطف در دسترس بودن فیلم های مترو گلدوین مایر قادر به تولید یک سری جالب خواهد بود. به عنوان مثال ، سیلوستر استالونه اخیراً قصد خود را برای گسترش تاریخچه شخصیت های راکی ​​در یک سریال اعلام کرده است.

شایان ذکر است که حقوق برخی از فیلم ها و سریال های ذکر شده در بالا متعلق به مترو گلدوین مایر نیست و آمازون باید با شرکت های دیگر مانند کلمبیا مذاکره و همکاری کند. Pictures و Danzak برای حقوق کامل. در نتیجه ، ما هرگز جیمز باند خاص یا داستان نادیا را از آمازون پرایم نمی بینیم ، اما فیلم هایی مانند کرید 3 از طریق این سرویس در دسترس هستند. این فقط اینترنت است.

شما در مورد آن چه فکر میکنید؟ آیا فکر می کنید خدمات آنلاین در سالهای آینده بیشتر از سینما برای شرکت های فیلمسازی ارزشمند خواهد بود؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران ای بی سی مگمگ به اشتراک بگذارید.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا