لوازم خانگی

فر اردویی Datis DT-812 را بررسی کنید. مctiveثر و ایمن در فرم معمولی


تجهیزات انتخابی ما برای رهاسازی و بازرسی جعبه این هفته کوره کمپ Datis DT-812 است. ابزاری که می توان روی مرغ کامل استفاده کرد.

نتایج را در ای بی سی مگبررسی کنید

Datis یک مارک شناخته شده در تولید لوازم برقی است و انواع مختلفی از اجاق گاز ، اجاق گاز ، هود و توستر در محصولات آن به چشم می خورد. این اجاق دارای بسیاری از ویژگی های خوب است که شامل انواع برنامه های آشپزی ، لوازم مورد نیاز برای کار آن ، مواد اولیه با کیفیت با طراحی زیبا و بسیار منحصر به فرد است. این دستگاه مجهز به بشقاب ذخیره سازی ، قفس مرغ ، دسته ، بشقاب پخت و بشقاب گردان است.

5 برنامه آشپزی برای این دستگاه نصب شده است. اولین برنامه سرخ کردن ، پختن و گرم کردن غذا با چرخاندن هوا به داخل و خارج از پایین است. برنامه دوم از تمام توان دستگاه استفاده می کند و با حرارت از بالا ، پایین و چرخش مرغ ، مرغ یا گوشت را می پزد و کاملاً ذبح می کند. برنامه های دیگر با تغییر مسیر حرارت و خاموش کردن هوا ، تجهیزات را برای پخت ، گرم کردن و گرم کردن انواع غذاها آماده می کنند.

برای آشنایی با فر توستر Datis DT-812 ، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

استعداد ای بی سی مگمگ بستری برای کشف ، کسب درآمد و ارتقاء استعدادهای خود در تولید فیلم. پلتفرمی برای افرادی که توانایی ایجاد انواع فیلم ها برای Abcmagدر “محتوای استاندارد و تصویر استاندارد” را دارند. افرادی که در پروژه استعداد مشارکت دارند با ساخت فیلم برای دیجی تالا مستقیماً از دیجیتالا درآمد کسب می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصول را برای افرادی با مهارت فیلمسازی حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد ، مهارت ، توانایی ، انگیزه و نیاز به ساخت فیلم را دارید ، به Digitala Mag Talent بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره استعداد AbcmagMag

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا