هنر و سینما

آیا دیزی‌ ریدلی زن‌ عنکبوتی خواهد شد؟


دیزی ریدلی ، که بیشتر به خاطر نقش “پدر” در سه گانه جنگ ستارگان شناخته می شود ، می خواهد نقش مرد عنکبوتی را در دنیای سینمایی مارول بازی کند.

در شایعات اخیر ، شایعاتی مبنی بر اینکه دیزی ریدلی می خواهد نقش “زن عنکبوتی” را در دنیای فیلم مارول به عهده بگیرد وجود دارد. خودش این خبر را تایید می کند. ریدلی در سال 2015 با بازی پدر در تمام دنباله های جنگ ستارگان به عنوان یک فوق ستاره شناخته شد. سه گانه جنگ ستارگان شامل نیرو برمی خیزد ، آخرین جدای ، و ظهور اسکای واکر است.

سومین فیلم سال 2017 به عنوان بهترین فیلم این مجموعه انتخاب شد و ریدلی مطمئن نیست که دوباره این نقش را بر عهده بگیرد یا خیر. اگرچه هیچ حرف رسمی منتشر نشده است ، اما گزارش شده است که مرد عنکبوتی در حال آماده سازی است و ریدلی از اوایل سال گذشته که شایعه و شایعه آلیشیا ویکاندر مورد علاقه طرفداران تیم سازنده بود. اگرچه ریدلی در حال کار بر روی پروژه های متعددی از جمله Chaos Walking با تام هالند است ، اما او مطمئن نیست که در جنگ ستارگان چه اتفاقی می افتد.

پدر جنگ ستارگان

اطلاعات کمی در مورد مرد عنکبوتی وجود دارد ، اما احتمالاً اولیویا وایلد کارگردان Booksmart مورد توجه قرار می گیرد. گزارشات سال گذشته نشان داد که وایلد قرارداد تولید فیلم مارول برای بازیگران زن را امضا کرده است. پس از آن ، تصور عمومی به سرعت تغییر کرد که فیلم در واقع یک فیلم عنکبوتی است ، که وایلد آن را با توییتی با ایموجی عنکبوت تایید کرد.

ریدلی به تازگی با ساریا ویلسون ، که پرفروش ترین کار او USA Today است ، در مورد فیلم “هرج و مرج مداوم” صحبت کرد و در نهایت به شایعات مربوط به زن عنکبوتی واکنش نشان داد. ریدلی خاطرنشان کرد که هیچ ایده ای در مورد پروژه یا نقش بالقوه خود ندارد ، اما از آن استقبال خوبی می کند. ریدلی گفت: “خدای من ، من دوست دارم نقش زن عنکبوتی را بازی کنم ، اما شبیه دنیای مرد عنکبوتی نیست: به درون عنکبوت.” ریدلی افزود که او عاشق فیلم Spider-Man: Into the Spider-Man بود و همچنین تماشای Vandavision را دوست داشت.

با هلند به عنوان شخصیت اصلی فیلم آشوب ، شایعات مربوط به “زن عنکبوتی” در سایه های مبهم فرو رفته است. هلند با ایفای نقش جدید در فیلم مرد عنکبوتی به کارگردانی جان واتس به دنیای فیلم های مارول بازگشته است. ریدلی همچنین در مورد تصمیم خود برای دوری از فضای مجازی صحبت کرد و گفت این تصمیم پس از خروج وی از فضا در سال 2016 به دلیل حملات سایبری گرفته شد. ریدلی قصد بازگشت به شبکه های اجتماعی را ندارد. توانایی او در تشخیص زندگی شخصی از زندگی حرفه ای ممکن است ناشی از چنین تصمیمی باشد.

پس از مشاهده رفتار متعادل ریدلی در سه گانه جنگ ستارگان ، او بدون شک یک انتخاب عالی برای بازی در نقش مرد عنکبوتی است ، و حتی هیجان انگیزتر است بدانید که ریدلی از طرفداران بقیه نمایش مارول است. پروژه سینما به اگرچه در حال حاضر همه چیز گیج کننده است ، اما بسیار جالب است بدانید که ریدلی ایده خوبی در مورد شروع چنین مشاغلی دارد ، که در بازاریابی نیز بسیار موفق است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا