آشپزی

طرز تهیه املت گوجه‌فرنگی حلقه‌ای جذاب و خوشمزه


املت یک غذای ضروری است، چه گوجه فرنگی خانگی یا تازه، چه دانه های قهوه چرب. این ترکیب خوشمزه علاوه بر صبحانه، گزینه ای خوشمزه و مغذی است و برای میان وعده و شام بسیار مناسب است. در این مطلب از آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ می خواهیم طرز تهیه املت گوجه فرنگی را به روشی جدید و هیجان انگیز که بسیار مورد پسند کودکان نیز هست به شما آموزش دهیم.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه املت گوجه فرنگی

طرز تهیه املت گوجه فرنگی

املت حلقه ای گوجه فرنگی یکی از انواع املت های گوجه فرنگی است که به شکل رسمی تری نسبت به املت های معمولی تهیه می شود و می تواند انتخاب خوبی برای کودکان کم تحرک باشد.

طرز تهیه املت گوجه فرنگی

مخلوط کردن

  • تخم مرغ: یک عدد
  • گوجه فرنگی متوسط: 2 مثقال
  • پنیر پیتزا: 100 گرم
  • آب روغن: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر سیر: یک قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل سیاه و پاپریکا: هر کدام یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه املت گوجه فرنگی

طرز تهیه املت گوجه فرنگی

1.
برای شروع، ابتدا گوجه فرنگی ها را بشویید و به صورت حلقه هایی به قطر نیم متر بریزید.

طرز تهیه املت گوجه فرنگی

.
حالا به کمک یک چاقوی تیز یا فنجان، داخل گوجه فرنگی را برش داده و نیمه وسط آن را جدا کنید.

طرز تهیه املت گوجه فرنگی

3.
حالا قسمت وسط گوجه فرنگی را ریز خرد کنید.

طرز تهیه املت گوجه فرنگی

4.
برای تهیه املت ابتدا تخم مرغ، گوجه فرنگی خرد شده، پنیر پیتزا و ادویه ها را با نمک، فلفل سیاه، پودر ماهی تن و پاپریکا مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند.

طرز تهیه املت گوجه فرنگی

5.
در این مرحله مواد آماده شده را روی گوجه فرنگی های خرد شده بریزید و در تابه داغ با کمی روغن دو طرف تابه تفت دهید تا طلایی و ترد شوند.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدئو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا