هنر و سینما

جاودانگان؛ هر آنچه از فیلم جدید مارول می‌دانیم


مدت کوتاهی پس از انتشار فیلم های مارول در سال 2020 ، دیزنی به نمایش فیلم ها و سریال های مارول برای بینندگان ادامه داد ، به طوری که دنیای مارول به سرعت در حال گسترش بود.

Vandavision جادوی تاریک خطرناک را به حق رای دادن وارد کرد ، لوکی زمان را تغییر داد ، و سپس شانگهای و افسانه ده حلقه به معنای واقعی کلمه روند سیستم فاز چهار سینمایی مارول را آغاز کردند. این رویداد جهانی در ماه دسامبر با اکران “مرد عنکبوتی: راهی به خانه” به پایان نمی رسد.

اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است و در آن آشفتگی فیلم جاودانه ها قرار دارد ، جایی که فیلم مارول نزدیک ترین چیز به قمار است. کلوئی ژائو کارگردان برنده اسکار حرفهای زیادی برای گفتن به ستاره ها ، کمیک ها و افراد کیهانی هزاره دارد که شما حتی نمی شناسید ، حتی اگر هیچ جنون جهانی در مورد دکتر وجود نداشته باشد. عجیب و عنکبوتی- حتی مردان در داستان خود.

خوشبختانه اطلاعات زیادی در مورد این فیلم وجود دارد ، از تاریخ اکران آن تا بازیگران و اشرار شگفت انگیزی که تماشا خواهیم کرد.

اول از همه ، به راه جاویدان نگاه کنید

اولین تریلر رسمی فیلم Immortals در ماه مه 2021 منتشر شد که ایده خوبی از گستره فیلم و طرح منحصر به فرد فیلم ارائه می دهد ، اما هیچ کس نمی داند با چه نوع داستانی سر و کار داریم.

دومین تریلر کامل در آگوست 2021 منتشر شد و این بار چند جزئیات در مورد طرح اول (به خاطر بسپار سخنان دایانت) و توضیح مختصری درباره مکان جاودانه ها در درگیری Avengers: بازی نهایی ، ارائه کرد.

تاریخ انتشار فیلم Immortals کی است؟

در ابتدا قرار بود Immortals در نوامبر 2020 به سینماها برسد ، اما مانند اکثر فیلم های پرفروش ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، تاریخ اکران آن به فوریه 2021 منتقل شد ، اما به 5 نوامبر 2021 موکول شد. به نظر می رسد تاریخ ثابت شده است دیزنی در ماه سپتامبر تأیید کرد که فیلم Immortals به طور انحصاری در سینماها اکران می شود و فرایند Black Widow را که در حساب DisneyPlus آن نیز منتشر شده است ، طی نخواهد کرد.

بازیگران فیلم جاودانه ها چه کسانی هستند؟

در کتاب کامیک سن دیگو 2019 ، لیستی از مشهورترین و جاودانه ترین بازیگران زن اعلام شد ، از جمله جما چان در نقش سرسی ، ریچارد مدن در نقش ایکاروس ، کمیل نانجیانی در نقش کینگو ، آنجلینا جولی در نقش تینا ، سلما هایک هو ایاک ، برایان تایر هنری آس فاستوس ، بری کیوگان در نقش دریگ ، دن لی در نقش گیلگمش ، لورن ریدلوف در نقش مکاری و لیا مک هیو در نقش اسپریت. کیت هرینگتون همچنین در نقش دان ویتمن ، یک مرد جاودانه ، و دن استیونز قرار است نقش یک شرور ناشناس را بازی کند.

چه کسانی جاودانه هستند؟

جاودانه ها

جاودانه ها در سال 1976 توسط یکی از بزرگترین کمیک های جهان ، جک کربی ، به شکل کیهانی خلق شدند و آنها پیشرفته ترین و در حال تکامل شکل بشر هستند. هزاران سال پیش ، موجودات خداگونه به نام آسمانی اولین شکل زندگی بر روی زمین را تجربه کردند. نتایج مثبت این آزمایش منجر به وجود موجودات جاودان ، موجودات جاودانه با قدرتهای زیاد و وظیفه دفاع از زمین در برابر جانوران وحشتناک وحشتناک موسوم به دوگانه گرا شد. جاودانه ها ، مانند شخصیت های بسیاری از کمیک ها ، همه در طول سالها نام ، شکل و شخصیت خود را داشته اند ، اما نسخه هایی که ژائو نشان می دهد در اینجا آمده است.

سرسی (چان) ؛ سرسی ، که می تواند مولکول ها را در اشیاء بی جان دستکاری کند ، به عنوان سرپرست موزه در میان انسان ها زندگی می کند. به گفته کوین فیگی ، کارگردان استودیو مارول ، سرسی شخصیت اصلی فیلم است. او درباره اهمیت چان صحبت کرد:

“اگر یک بازیکن اصلی در این گروه وجود داشته باشد ، سرسی با بازی جما چان است. ما انواع مختلف بازیگران نقش خود را بررسی کردیم و در نهایت ما معتقد بودیم که Gemma بهترین انتخاب بود و خوشبختانه ما آن را ثابت خواهیم کرد. او معتقد است این در آخرین فیلم است. “البته ، دانه ها واقعاً در این تصمیم و سایر گزینه ها نقش داشتند.”

ایکاروس (غیرنظامی) ؛ ایکاروس به خاطر یک کتاب کمیک به نام A Harris on Earth مشهور است و بسیاری از طرفداران این انتظار را از فیلم دارند. ایکاروس ، که قدرت پرواز و توانایی انتقال اشعه های انرژی کیهانی از چشمانش را دارد ، یکی از سه ضلع مثلث عشق با سرسی و دن ویتمن ، مردی است که توسط هرینگتون بازی می شود ، که ستون بزرگ جاودانگی به نظر می رسد. چان در مصاحبه ای گفت: “در مصاحبه با Vanity.”

سرسی فردی است که نزدیکترین رابطه انسانی را دارد و حتی دو داستان عاشقانه را پشت سر گذاشته است ، که بازنمایی کامل وقایع و داستان مارول است و این یکی از دلایلی است که برای این پروژه با من تماس گرفتند. “

کینگو (نانجیانی) ؛ کینگو که قدرت جاودانه اش پرتاب پرتابه های کیهانی به نوک انگشتانش است ، برخلاف ماموران مخفی تیم دیگر ، ستاره فیلم مشهور جهان بالیوود است. نانجیانی در مصاحبه ای گفت: “من ماه ها در کلاس های رقص بالیوود شرکت می کردم تا خود را برای این نقش آماده کنم.” “این نوع رقص یک ورزش واقعی است و 52 رقاص در فیلم حضور دارند و 51 نفر از آنها رقاص حرفه ای هستند و من با آنها هستم.”

گیلگمش (لی) ؛ همه جاودانان حداقل دارای علامتی از قدرت منحصر به فرد هستند ، اما گیلگمش قوی ترین آنها است. دن لی بازیگر کره ای-آمریکایی نقش او را بازی می کند و مطمئناً جالب ترین شخصیت فیلم است (اگر نه در کل دنیای فیلم مارول).

تینا (جولی) ؛ تینا قادر است انواع سلاح ها را با انرژی کیهانی بسازد و یک جنگجوی درجه یک است که دلتنگ یک الهه معروف از جامعه ای باستانی است. او هزاران سال دوست صمیمی گیلگمش بود و رابطه ای عاشقانه مخفی با دو نفر به نام کرو داشت که واقعاً ادعا می کرد که او قهرمان قهرمانان جاودان است. می توان گفت 65 درصد این فیلم یک درام عاشقانه است و ما باید برای آن آماده باشیم.

فاوستوس (هنر)؛ فاوستوس مردی مسلح و از نظر فن آوری پیشرفته از جاویدان و قهرمانان مختلف دنیای سینمایی مارول است. هز سلیمان که در این فیلم نقش دوست نزدیک فاستوس را بازی می کرد ، در مورد رابطه خود با این بازیگر در دنیای فیلم مارول گفت:

“این دو دارای یک رابطه منحصر به فرد و جذاب هستند که بدون شک احساسات تماشاگران را برمی انگیزد. ساختن آن نقش برای من مهم بود. برایان تیری بازیکن فوق العاده ای است و زیبایی زیادی به این شخصیت بخشیده است. این روح و روح رابطه صمیمی بین این دو. ”مانند دو دوست ، آنها پشت سر هم هستند و همیشه از یکدیگر حمایت می کنند ، و باید به ما یادآوری شود که رابطه بین دو دوست صمیمی به این شکل است ، زیرا گاهی اوقات بخشی از زندگی انسانی خود را فراموش می کنیم . “

فتسی (ridloff) ؛ مکاری یکی دیگر از اسطوره های فیلم مارول ، یکی از اعضای سریع فیلم جاودانه ها و اولین قهرمان ناشنوا در این مجموعه است. در عوض ، لورن ریدلوف ، بازیگر ناشنوا ، که اخیراً در مورد تجربه خود روی صحنه صحبت کرده است ، اشاره می کند:

“من مجبور شدم پیمانکاران را متقاعد کنم که می توانم به راحتی با ناشنوایان کار کنم.” من نگران آسیب پذیر بودن بودم ، اما پس از کار با دیگران ، متوجه شدم که همه افراد گروه چالش های خاص خود را دارند. سری ، و من مجبورم تمرکز خود را روی آنچه قرار است به عنوان بازیگر نشان دهم داشته باشم و از آن شرمنده نباشم. “

آیاک (هایک) ؛ آیاک در این فیلم به عنوان پیوندی بین جاودان و فرمانروای آسمانی دیده می شود و در شخصیت های مرد و زن در کمیک ها بسیار متفاوت است. متحد کردن جهان.

اسپریت (مک هیو) ؛ لیتل اسپریت ، که می تواند رویاها و رویاهای دشواری ایجاد کند ، در شرایط غم انگیزی مانند خون آشام قرار دارد ، زیرا هزاران سال سن دارد اما در بدن یک کودک 12 ساله به دام افتاده است.

درو (کیوگان) ؛ درو قدرت کنترل ذهن دیگران را دارد و چون نقش بری کیوگان را بازی می کند ، 99 درصد احتمال دارد همه را در نیمه پایانی فیلم تغییر دهد.

اشرار فیلم جاودانه چه کسانی هستند؟

جاودانه ها

تریلر دوم فیلم Immortals طرح فیلم را تأیید کرد و مشخص است که این تیم با Binary روبرو خواهد شد. آسمانی آزمایش درستی انجام داد و جاودانانی تقریباً بی نقص خلق کرد ، اما برای مدتی همه چیز بسیار اشتباه پیش رفت و منجر به ایجاد دوگانگی شد. آنها وحشتناک هستند و مهارت های همتایان ابدی خود را ندارند و تقریباً تمام زندگی خود را برای انتقام از بنیانگذاران جنایت ایجاد شده اختصاص می دهند.

به طور خاص ، خطرناک ترین فرد فیلم ، کرو ، ژنرال دویان است که به او این توانایی را داده است که ترکیب ژنتیکی را جاودانه کند و اوضاع به گونه ای تشدید شده است که او از جامعه برای او اسرار می گذارد. سال ها کرو یک داستان عاشقانه مخفی با تینا جاودانه داشت که در فیلم خواهیم دید. در مصاحبه ای از دن استیونس پرسیده شد که آیا در فیلم جاودانه ها حضور دارد یا خیر ، او نیز با چند کلمه به این جمله پاسخ داد: “کلاغ چه می گوید”.

برنامه های جاودانه ها چیست؟

ما از مسافران گاری می دانیم که مشاهده ناگهانی نیمی از زندگی جهان در Avengers: The Final Game یک رویداد معروف به ظهور را رقم زد ، رویدادی که وحشتناک بود. به حدی که آژاکس همه جاودانان روی زمین را گرد هم آورد. فیگی همچنین طرح (نوشته ژائو ، پاتریک برلی و رایان فیرپو) را داستانی جسورانه و قانع کننده در مورد 7000 سال تاریخ بشر و جایگاه ما در جهان توصیف کرد. علاوه بر این ، ما در حال حاضر خلاصه رسمی فیلم را نداریم ، که به شرح زیر است:

“استودیو مارول یک تیم قهرمان جدید و هیجان انگیز به نام جاودانه ها را به دنیای سینمای مارول می آورد.” این فیلم بر اساس یک داستان حماسی است که هزاران سال است وجود دارد و قهرمانان ماندگار را گرد هم آورده است. برای همیشه در برابر دشمن ایستادگی کنید انسان ، دوگانه گرا ».

فیلم Immortals در 5 نوامبر 2021 در سینماها اکران شد.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا