هنر و سینما

معرفی سریال جنایی ری داناوان؛ خشم بی‌پایان


در این پست ، ما به طور مختصر مجموعه ای از جنایات را در طول هفت فصل به نام ری دانوان توسط بیدرمن معرفی می کنیم.

ری داناوان ، یک سریال درام تاریک ، اولین فصل آن در سال 2013 پخش شد ، درباره یک گانگستر لس آنجلسی با صدای جسورانه و بازیگران قوی مانند جان وایت و لئو شرایبر است که در بیان داستانهای جذاب در مورد جنایت قدرت فوق العاده ای دارند. خلاصه داستان این سریال بر این فرض استوار است که هر چقدر هم افراد قادر به حل مشکلات اطرافیان خود باشند ، اگر آنها کنترل زندگی خود را نداشته باشند و در مدیریت آنها موفق باشند ، آنها یک انسان شکست خورده هستند. به

با پیشرفت سریال ، به طور فزاینده ای مشخص می شود که ری (لئو شرایبر خشن و جذاب) برای هیچکس حتی قهرمانان خانواده اش قهرمان نیست. در عوض ، آنچه ما در حال بررسی آن هستیم این است که چگونه مردان به تدریج از یکدیگر جدا می شوند. علیرغم گذشته وحشتناک ، این اشتباهات جهان و زمانهای تاریک نیست که پدر را عصبانی می کند ، در حالی که در واقع چیزی در او وجود دارد که باعث خشم وصف ناپذیری می شود. در هر قسمت ، ما همیشه احساس می کنیم که ممکن است پدر مشکل باشد و نه راه حل. گویی او نیز مانند پدر یتیم خود ممکن است کابوس باشد نه آنکه از کابوس فرار کند.

این سریال بالا و پایین با کمک بسیاری از بازیگران قوی و با استعداد که در هر دوره با داستانی متفاوت و جذاب ظاهر می شوند ، ایجاد شده است. با در نظر گرفتن این مجموعه ، این مجموعه داستانهای مشابه گذشته را فراموش می کند اما در عوض بر شخصیت هایی که با آنها آشنا هستند تمرکز می کند و سپس یک داستان هماهنگ تر ارائه می دهد. به نظر نمی رسد که برنامه روی قسمت های پایانی تمرکز زیادی داشته باشد. آن بیرون آمد.

شناسایی شخصیت

ریموند یا ری داناوان (با بازی لئو شرایبر)

ری

شرکت کنندگان اصلی این مجموعه مردی هستند که به همراه خانواده اش از بوستون به لس آنجلس نقل مکان کردند ، همسرش ابی ، دخترش بریجت و پسرش کانر و کار او حل مشکلات و مشکلات افراد مشهور و محترم هالیوود است. پدر مردی خشن ، جذاب و باهوش با گذشته ، آینده ای نامعلوم و خانواده ای از هم پاشیده است که از قتل ، قتل و ضرب و شتم نمی ترسد. در طول این مجموعه ، او علاوه بر حل مشکلات کارفرمای خود ، درگیر مشکلات روانی و شخصی خانواده ، دوستان نزدیک و خانواده است.

ابیگیل یا ابی داناوان (با بازی پائولا مالکومسون)

مانگا

ابی ، همسر پدر ، که از بدو ورود به لوس آنجلس با او درگیر بود ، شغل ناشناخته و خطرناکش و غیبت او در لحظات مهم و مهم زندگی او ، زنی مستقل ، رسا و دوست داشتنی بود. که تمام تلاش خود را برای نجات جان او انجام داد. از مواردی که بی فایده و شکسته هستند استفاده کنید و در عین حال سعی کنید خود را برای فرزندان خود تغذیه کنید. او عاشق پدر است و خیانت او را می داند و این عشق و محبت او را از ترک زندگی باز می دارد. ابی نقش مهمی در فراز و نشیب پدر و مسائل روحی و روانی ایفا می کند ، و او برای این سریال نیز سنگین وزن است.

بریجت داناوان (با بازی کریس دورسی)

بریژیت

بریجت تنها دختر و اولین فرزند متولد پدر و ابی 14 ساله در فصل اول این سریال بود. او یک شخصیت سه بعدی است ، همان نام خواهر پدر ، که بر اثر اعتیاد درگذشت ، چیزی بود که واقعاً پدرش را نگران کرد. زیرا او عاشق یک ستاره رپ برخلاف میل خانواده و بخصوص پدرش است ، و این برای آنها شکست است که پایان خوشی ندارد!

کانر داناوان (با بازی دان باگی)

کانر

کانر ، پسر بزرگتر و فرزند دوم پدر ، بازتابی از اقدامات خانواده داناوان است. گاهی مثل پدرش خشن و عصبانی و گاهی مثل مادرش مهربان و احساسی. پدر ریک که با فرزندان خود و دیگر اعضای خانواده رابطه خوبی نداشت ، از ادب و احساسات کانر برای تأثیرگذاری بر افکار کانر استفاده کرد ، که پدر به شدت مخالف بود.

ترنس یا تری داناوان (با بازی ادی مارسن)

تری

تری برادر بزرگتر ری است ، مدیر باشگاه بوکس که قبل از ابتلا به بیماری پارکینسون بوکسور بود. او پس از بیماری اعتماد به نفس خود را از دست داد ، حتی قانونی وضع نکرد و فقط باشگاه خود را مدیریت کرد. او برای پسر پدر عموی مهربان و مهربان و برای همسرش برادر شوهر مسئول بود. تری ، مانند دیگر اعضای خانواده داناوان ، رابطه خوبی با پدرش میک ندارد و او را مسئول مشکلات خود می داند و همیشه سعی می کند فاصله خود را با او حفظ کند.

برندان یا بانچی داناوان (با بازی داش میهوک)

⁇

بانچی آسیب پذیرترین برادران داناوان است. در کودکی که توسط یک کشیش محلی مورد آزار و اذیت قرار گرفت ، او در طول زندگی خود با سلامت روانی و اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد. این ضعف او را در برابر کسانی که فقط می خواهند از او استفاده کنند ، به ویژه پدر میکی ، آسیب پذیر می کند.

مایکل یا میکی داناوان (با بازی جان ویت)

میکی

میکی ، پدر بی پروا و بدرفتار ، پس از 20 سال از زندان آزاد شد و برای بدست آوردن حقیقت به لس آنجلس رفت. میکی زندگی کم و غیرقابل تحملی دارد اما عاشق نوازش و جذابیت است. تمایل میکی برای ملاقات مجدد با خانواده و شرکت در کلاهبرداری های قدیمی و جدید و کلاهبرداری ها همه چیز را که پدر برای او آماده کرده است از بین می برد. اما تنها چیزی که میکی می خواهد عشق پسر محبوبش پدر است که بعید است این اتفاق بیفتد.

میکی یک مرد است ، با لبخندی بی امان مانند کوسه در موز ماهی طلایی ، همیشه در مشکل است. او مرد خوبی نیست و مهمتر از همه هنوز مرد خوبی نیست. او به هیچکس وفادار نیست ، هیچ تبعیضی در او وجود ندارد و او بارها و از ابتدای زندگی خود به طرق مختلف فرزندش را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

داریل داناوان (با سالن بدون اتاق)

دا

داریل ، پسر نامشروع میکی و برادر بزرگتر ری ، به دلیل حیله گری ناپدری اش چندان مشهور نیست. او بوکسور و راننده است. داریل پسر مهربانی است و اغلب با نیت های بد میکی دچار مشکل می شود. خانواده اش او را پذیرفته اند و داریل سعی می کند در باشگاه تری بوکسور حرفه ای شود.

آوی رودن (با بازی استیون باوئر)

وی

دست راست ری و یکی از اعضای ستاد وی آوی است ، سرباز سابق ارتش اسرائیل و کارمند سابق موساد ، و مردی قوی است که یکی از معدود افرادی است که می تواند با ری ارتباط برقرار کند. او کاملاً به پدرش وفادار است ، گرچه همیشه با برنامه های او موافق نیست. او غالباً در غیاب پدر از خانواده حمایت می کرد.

لنا برهام (با بازی کاترین مونینگ)

برای ما

لنا یکی از همکاران ری است که تحقیقات و مستندات لازم را برای کاری که قرار است انجام دهد آماده می کند و گاهی شواهد کارفرمایان ری را از بین می برد. او زنی جذاب و سرکش است که به شدت تحت تأثیر کارهای پدر قرار دارد.

مجموعه شش فصل در قسمت 12 تا آنجا که ممکن است بینندگان را جذب می کند و متأسفانه در فصل آخر ، هفتم و در قسمت 10 ، به نحوی به پایان می رسد. عجیب و ناشناخته (اگر دومی را در نظر بگیریم). هنوز در مورد دنباله ای صحبت می شود و به نظر می رسد ، همانطور که در اخبار نشان داده شده است ، پرونده این مجموعه محبوب با یک پرونده فیلم به کارگردانی دیوید هلندر بسته می شود. تاریخ ایجاد و انتشار آن مشخص نیست ، اما لئو شرایبر ، بازیگر نقش ری ، در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که این پروژه در پایان سال آغاز می شود ، که اولین نمایش در سال 2022 خواهد بود.

نگاهی به برخی از ایده ها بیندازید

روزنامه های وال استریت

مجموعه ای خیره کننده که توسط Biedermann ایجاد شده است. حتی در ملودراماتیک ترین شکل به سرعت نوشته و پیچیده می شود. با اجراهای درجه یک در طول مجموعه.

هالیوود ریپورتر

گروهی از مردان ، خشن و باهوش ترین افرادی که تا به حال ایجاد شده اند. گوشه های این سریال نشان می دهد که Showtime جواهرات در دست دارد.

بوستون گلوب

این فیلم سینمایی یا خالص مانند Mad Men و Breaking Bad نیست ، اما همان آرزو را دارد که داستان خود را بازگو کند. این یکی از بزرگترین سریال های سال های اخیر است.

شناسه سریال دان داناوان

  • سازنده: آن بیدرمن
  • بازیگران: لئو شرایبر ، ادی مارسن ، داش میهوک
  • سال تولید: 2013-2020
  • محصول: زمان نمایش
  • تعداد فصل: 7
  • نمره متاکریتیک: 75 از 100
  • شماره سریال IMDb: 8.3 از 10
  • تخفیف گوجه فرنگی: 1 در 2

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا