هنر و سینما

انیمیشن «بچه رییس ۲» تیر ماه امسال اکران خواهد شد


فیلم “رئیس کودک 2” در ماه جولای به صورت آنلاین و علاوه بر اکران در سینماهای آنلاین از طریق سرویس پیکاک در دسترس خواهد بود.

جهانی شدن ویروس کرونا تأثیر زیادی بر تولید و اکران فیلم داشته است. به منظور اطمینان از موفقیت مالی یا حداقل خرید فیلم ، بسیاری از شرکت های بزرگ فیلمسازی تصمیم گرفته اند علاوه بر سینما ، فیلم های جدید را از طریق خدمات آنلاین به بینندگان فیلم ارائه دهند. برادران وارنر و سرویس HBO Max را می توان پیشگام تولید فیلم های آنلاین و روی صحنه در زمان کرونا در جهان دانست و اکنون نوبت Universal Pictures است که کارتون را به پیش ببرد. Baby 2 به سینماها و خدمات آنلاین Pickak می رود در 2 جولای (2 جولای).

یونیورسال پیکچرز قصد داشت این فیلم را تنها در ماه سپتامبر در سینماها اکران کند ، اما به نظر می رسد فروش و نمایش فیلم این شرکت را از تصمیم خود دلسرد کرده است. جیم اوور ، مدیر مسکن در یونیورسال پیکچرز گفت: “ما تصمیم گرفتیم جدیدترین کارتون DreamWorks را برای همه بسازیم و اکنون خانواده این گزینه را خواهند داشت.” “آنها تصمیم گرفتند در محیط امن خانه های خود زندگی کنند. شاهزاده را تماشا کنید یا در سینما و روی صفحه نمایش بزرگ فیلم تماشا کنید.”

داستان رئیس بچه 2 درباره یک پسر کوچک در تیم است ، برادر شاهزاده ، که از یک شرکت بچه ای آمده است و وظیفه دارد جلوی ژنرال شرور را بگیرد. او تیمی و تدی (شاهزاده) را به دوران کودکی بازگرداند و با کمک یکدیگر به جنگ دکتر رفت. Artermast برای جلوگیری از بی ادبی کودکان.

تام مک گرات به کارگردانی بیبی مک گرات در سال 2017 با بودجه 75 میلیون دلار اکران شد و 528 میلیون دلار فروش جهانی داشت. Baby Boss علاوه بر موفقیت تجاری ، رضایت اکثر ناشران را نیز به دست آورده است ، بنابراین امیدواریم آثار جدید DreamWorks یکی از پرفروش ترین فیلم های جهان باشد. نیمه اول تابستان.

منبع: بسته بندی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا