هنر و سینما

تریلر مینی‌سریال مرموز و ترسناک «داستان لیزی» را ببینید


داستان لیزی جدیدترین مجموعه تلویزیونی اپل است که به زودی منتشر می شود و بر اساس داستانی به همین نام نوشته شده توسط پادشاه ژانر وحشت ، استیون کینگ. جولیان مور و کلایو اوون اولین بازیگران این مجموعه ترسناک هستند. دو قسمت اول قرار است در 4 ژوئن (14 ژوئن) منتشر شود و سپس شش قسمت دیگر به صورت هفتگی پخش می شود.

این سریال داستان جولیان مور در نقش لیزی لندون را دنبال می کند که در سوگ مرگ شوهرش ، اسکات لندون (با بازی کلایو اوون) ، رمان نویس مشهور ، عزادار است. در حالی که سعی می کند پیوند را از بین ببرد ، باید با گذشته و خاطرات ازدواجش با اسکات روبرو شود. او همچنین باید با خطرات دین دیهان ، که نقش مخفی جیم دولی را بازی می کند ، مقابله کند. استفان کینگ شخصاً مجموعه را نوشت و پس از دریافت پاسخ های متفاوتی از مینی سریال «مقاومت» ، به نظر می رسید که کینگ دست به کار شده و نمی خواهد این اقتباس سریالی از کتابش به اثری ضعیف تبدیل شود و چه چیزی بهتر از او؟ نویسنده کتاب دستانش را بالا آورد دین دیهان قبلا گفته بود که کینگ نه تنها تمام قسمت ها را نگاشته است ، بلکه در کنار دیگر سازندگان سریال ها روی صحنه ظاهر شده است.

عشق کینگ به این پروژه نحوه همکاری بازیگران مختلف برای ایجاد این مجموعه خاص را شکل داد ، به ویژه هنگامی که پادشاه لارین ، کارگردان جوانان شیلیایی که یک فیلم موفق ساخته بود ، به ملک لارین ملحق شد. پورتمن ، او تولید سال 2016 را در کارنامه خود دارد و قرار است حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و به نظر می رسد ما در یک سریال کوچک سرگرم کننده حضور داریم. با مشاهده تصاویر منحصر به فرد و وحشتناک تریلر در این مجموعه کوچک ، به نظر می رسد ترکیبی از وحشت و راز وجود دارد و این نشانه خوبی است که ما بسیار سرگرم خواهیم شد. نیازی به گفتن نیست که در میان نام تهیه کنندگان ، نام اصلی J. جی است. همچنین می توان آبرامز را وعده یک سریال سرگرم کننده دید.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا