هنر و سینما

چرا جانی دپ دلتنگ دزدان دریایی کاراییب و جک اسپارو نمی‌شود؟


همانطور که قبلاً می دانید ، حق پخش Pirates of the Caribbean پس از تولید فیلم “Pirates Of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales” متوقف شد. با این حال ، گزینه های جذابی در حضور کاپیتان جک اسپارو وجود دارد. بزرگترین دلیل برای توقف تولید این حق امتیاز ، ممنوعیت حضور دیزنی در فیلم پس از طلاق جنجالی دپ بود ، اما استودیو قصد دارد کار خود را برای انتشار مجدد این حماسه ادامه دهد. اما آیا دپ مشهورترین نقش خود را بازی می کند؟

خبرنگاران وب سایت فرانسوی El Pais از ستاره در مورد نقش اسپارو در جشنواره فیلم BCN برای تبلیغ فیلم جدید “Minamata” سوال کردند. دپ توضیح داد که جک اسپارو را فراموش نکرده است ، تنها دلیلی که او تمایلی به ترک جک اسپارو نداشت.

جانی به خبرنگاران گفت: “نه ، من گنجشک را از دست نمی دهم زیرا هر روز او را با خود حمل می کنم ، همیشه او را با خود حمل می کنم و با کاپیتان جک در چمدانم هستم.” “من متعلق به جک اسپارو هستم و او به من وفادار است.”

جهان در سال 2003 در نفرین مروارید سیاه با اسپارو ملاقات کرد و دپ این داستان را چهار بار در یک داستان جالب در 14 سال آینده نشان داده است. جای تعجب نیست که او هنوز احساس می کند که جک را با خود دارد. به طور خاص ، او از لباس و آرایش قدیمی خود برای امور خیریه استفاده کرد تا بسیاری از افراد را از شخصیت جذاب کاپیتان اسپارو خوشحال کند. به عنوان مثال ، سال گذشته ، او دوباره در نقش جک اسپارو در یک بازدید مجازی از بیمارستان کودکان ظاهر شد.

او احتمالاً هرگز به هفت دریا باز نخواهد گشت. دیزنی قصد دارد حق امتیاز را با دزدان دریایی کارائیب هدایت کند تا حضور مردان را تحقیر کند. در واقع ، دو پروژه با محوریت زنان در حال انجام است. در مرحله بعد ، می تواند توسط کارن گیلان کارگردانی شود ، با مارگو رابی ، که هم تهیه کننده است و هم احتمالاً بازیگر.

به هر حال ، جانی دپ ممکن است در بازی با جک اسپارو اشتباه نکند ، اما طرفدارانش باید با او کنار بیایند. برای جلوگیری از این امر ، حامیان طوماری با بیش از 500000 امضا تهیه کرده اند تا دیزنی را متقاعد کند که دوباره از جانی دپ استفاده کند.

منبع: wegotthiscovered

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا