هنر و سینما

نخستین تصویر از سریال داستان لیزی منتشر شد؛ اقتباسی از کتاب استیون کینگ


اپل تی وی قصد دارد مجموعه “داستان لیزی” را بر اساس کتابی به همین نام از استفان کینگ بسازد و در حال حاضر اولین تصاویر آن را منتشر کرده است.

داستان لیزی یک مینی سریال هشت قسمتی است که توسط استفان کینگ نوشته شده و توسط جی کارگردانی می شود. جی آبرامز خالق Star Wars: The Rise of SkyWalker است. در سریال جدید اپل تی وی بازیگران کلیدی حضور دارند و جولیان مور بازیگر برنده اسکار نقش لیزی را در کنار جنیفر جیسون لی ، جوآن آلن و کلایو اوون بازی می کند.

شخصیت اصلی این سریال یک زن معمولی به نام لیزی است که در پی مرگ شوهرش درگیر یک اتفاق عجیب و مرموز است. دو سال پس از مرگ شوهرش ، نویسنده مشهور ، لیزی تصمیم گرفت به محل کار خود برود و به نگارش او بپردازد ، اما مردی ناشناس با او تماس گرفت و تهدید کرد که این نوشته را به او می دهد. لیزی باقی ماند. در غیر این صورت ، عواقب بدی در انتظار او است.

سریال لیزی

اولین تصویری که توسط اپل تی وی پلاس منتشر شد بیشتر هنری است و این پلان زنی را نشان می دهد که هنگام غروب به جنگل خیره می شود. برای خوانندگان “داستان لیزی” ، این تصویر حالات و جنبه های تاریک و برانگیز داستان را تداعی می کند.

علاوه بر این مجموعه ، اپل تی وی قصد دارد تا سال 2021 یک سری جدید و مستقل را راه اندازی کند ، علاوه بر حفظ مشتریان فعلی ، که توجه سایر خوانندگان خدمات آنلاین مانند Netflix و Disney Plus را به خود جلب خواهد کرد. سایر خدمات سرگرم کننده و هیجان انگیز شامل WeWork ، با Jared Leto و An Hathaway است. تاریخچه این مجموعه مربوط به شرکت Weaver است؛ Worke یک شرکت آمریکایی است که بسترهای مشارکتی برای استارتاپ های فناوری ایجاد می کند و به کارآفرینان ، نویسندگان مستقل و مشاغل کوچک و بزرگ خدمات ارائه می دهد.

طبق داده های موجود ، سری Lizzie تابستان امسال در Apple TV Plus منتشر می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا