هنر و سینما

کارگردان انگل اولین فیلم انیمیشن خود را می‌سازد


کارگردان فیلم محبوب “Parasite” بونگ جون هو اولین کارتون را خواهد ساخت. این اثر شبیه به میزبان است.

بونگ جون هو بدون شک یکی از موفق ترین کارگردانان آسیایی قرن 21 است. این فیلمساز 52 ساله کره ای با 92 جایزه اسکار سه جایزه اسکار برای فیلم های انگل دریافت کرد ، بنابراین بینندگان زیادی منتظر جزئیات و اطلاعات پروژه جدید او بودند و اکنون ، طبق اعلام Deadline ، کار جدید بونگ کره است.

این کارتون توسط بونگ جون هو در مورد رابطه بین انسان و آبزیان ساخته شده است. اگرچه این اولین بار بود که او یک فیلم را کارگردانی می کرد ، اما بونگ در سال 2006 با یک فیلم میزبان موفق در مورد رابطه موجودات دریایی غول پیکر با انسان صحبت کرد. طبق گزارش های Deadline ، بونگ جون هو از سال 2018 ، زمانی که فیلم انگل در مراحل پیش تولید بود ، روی فیلم کار می کرد و سرانجام نوشتن را زمستان گذشته به پایان رساند.

علاوه بر این فیلم ، بونگ قصد دارد شش سریال برای شبکه HBO بر اساس آدام مک کی بر اساس فیلم Parasite بسازد. داستان مجموعه کک ها به خطی باز در تاریخ فیلم تبدیل می شود ، اما به گفته سازندگان ، جزئیات جدید و جالب زیادی به آن اضافه شده است. انگل اولین فیلم غیر انگلیسی در تاریخ بود که برنده اسکار بهترین فیلم شد.

قبل از انگل ، اکثر طرفداران بونگ دو فیلم را به یاد آوردند ، “خاطرات قتل” و “دانه برف”. صحبت در مورد اختلاف طبقاتی و شکاف های اخلاقی ، اخلاقی و اعتقادی در یک جامعه در حال توسعه موضوع اصلی هر فیلمی است و با این مضامین فراموش نمی شود حتی نگاه به انسانیت و مهربانی.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا