هنر و سینما

حق استفاده از شخصیت‌های جسیکا جونز و پانیشر دوباره به مارول استودیوز بازگشت


والت دیزنی سالهاست که حق استفاده از شخصیت های جسیکا جونز و پانیشر را به نتفلیکس اعطا می کند ، اما تا به امروز که قرارداد دو شرکت به پایان رسیده است ، به استودیو مارول بازگشته است.مجوز استفاده از این قهرمانان معروف.

نتفلیکس می خواهد با به دست آوردن حق استفاده از فیلم های محبوب مارول مانند Daredevil (Bebock) ، Iron Fist (مشت آهنین) ، Luke Cage ، Punisher و Jessica Jones دنیای قهرمانان خود را راه اندازی کند ، اما مقامات دیزنی تصمیم گرفتند سرویس Disney Plus را راه اندازی کنند. به این تصمیم این واقعیت را تحت الشعاع قرار داد که در سال 2019 ، مجموعه های ویژه این شخصیت ها یک به یک لغو شدند و Netflix تقریباً دو سال در زندان بود و دنیای ابرقهرمانی تازه ایجاد شده آن بازسازی شد. دوباره به دنبال یک سیاست خاص در راستای رقابت و رقابت با دیزنی پلاس. قرارداد دیزنی با نتفلیکس برای استفاده از همه این شخصیت ها اکنون به پایان رسیده است.

معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. برخی گزارش ها می گویند که The Defenders و چندین سریال بر اساس چهره The Defenders به ​​زودی از Netflix حذف می شوند یا در دیزنی پلاس منتشر می شوند. زیرا آنها حق خاصی برای ارسال این سریال ها ندارند.

در مینی سریال ها ، چارلی کاکس در نقش مت مورداک / ببوک ، کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز ، مایک کولتر در نقش لوک کیج ، فین جونز در نقش دنی رند / آیرون فیست و الودی یانگ در نقش الکترا ناچویس ، که همچنین یک سریال مستقل را بازی می کند ، دفاع می کند. اکنون. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

برای طرفداران آثار قهرمانانه ، مجموعه های بزرگی مانند “شاهین و سرباز زمستان” از دیزنی پلاس پخش می شود و دیزنی به دلیل این مجموعه ها انتظار دارد مشتریان بیشتری تا پایان سال خدمات خود را ارائه دهند. بزرگ شدن. چند هفته پیش ، پخش “WandaVision” در دیزنی پلاس آغاز شد که با استقبال خوبی روبرو شد و Ratnatomitosis و نمره IMDb 92 از 100 و 82 از 100 بود.

منبع: کتابهای طنز

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا