هنر و سینما

سریال فرندز؛ ۱۰ درس زندگی که از جویی تریبیانی یاد گرفتیم


مجموعه “دوستان” پر از زمان آموزشی است. با توجه به همه فراز و نشیب هایی که شخصیت ها پشت سر می گذارند ، مطمئناً در این مسائل چیزی برای آموختن وجود دارد. جوئی تریبیانی داستانهای متعددی دارد که نقص ها ، شخصیت و تجربیات او منجر به درسهایی می شود که مخاطب می تواند بیاموزد.

پوشیدن یک لباس زیبا برای تعطیلات شکرگزاری و همچنین دانستن اینکه در مصاحبه شغلی چه چیزی باید بگویید ، مطمئناً درس بزرگی است. زیرا می تواند تأثیر ناگهانی بر زندگی شما داشته باشد ، همانطور که در مورد تحقیقات انجام شده است. جویی از زندگی درس گرفت حتی اگر جمله معروف او به ژانین جواب نداد.

10. از قبل برای روز شکرگزاری آماده شوید

جوی تریبیانی

جوی عاشق غذا است. بنابراین تعجبی ندارد که او مشتاقانه منتظر روز شکرگزاری است یا می تواند یک بوقلمون کامل بخورد. بار دوم ، او حتی شلوارهای باردار فیبی را به شلوار شکرگزاری تبدیل کرد.

سپس او توانست در مهمانی غذای زیادی بخورد. در این مورد پر کردن شکم درس زندگی نیست. در عوض ، شلوار تنگ و سایر لباس های راحت بپوشید تا ناهارخوری و لباس های تنگ مزاحم نشوند ، مخصوصاً وقتی این خوشمزه ترین وعده غذایی روز است.

9. اعتماد به نفس و تواضع در کنار هم قرار می گیرند

جوی تریبیانی

جوی بسیار مطمئن است. این با توجه به رویکرد او که اغلب او را رد کرده است ، امری خوب و ضروری است. با این حال ، جوی گاهی به خود شک می کند ، اما بیشتر اوقات ، اعتماد به نفس او قوی است.

اگرچه او گاهی اوقات آنقدر مطمئن است که احساس می کند هر زنی می تواند او را به این کار علاقه مند کند ، مخصوصاً وقتی جمله معروف در مورد مغز همسرش را می گوید و وقتی به تنبیه خود به ژانین ، هم اتاقی خود پاسخ نمی دهد. جدید ، او آزرده شد. بنابراین در حالی که اعتماد به نفس وجود دارد ، لازم است کمی تواضع با آن داشته باشیم.

8. مراقب گفته های خود باشید ، مخصوصاً در مصاحبه شغلی

جوی تریبیانی

جویی در بیان کلمات اشتباه در زمان هایی ، به ویژه در مصاحبه ها ، خوب است. در واقع ، مدت کوتاهی پس از ایفای نقش دکتر دریک رامورایی ، وی در مصاحبه ای شرکت کرد و اشتباه کرد و گفت که اکثر مصاحبه ها را نوشته است که از مجموعه روزهای زندگی ما حذف شده است.

بعداً ، هنگامی که او با مجله ای در مورد این سریال مصاحبه کرد ، از دوستانش خواست تا آنجا باشند تا مطمئن شوند که آنها چیز اشتباهی نمی گویند. تا زمانی که او به پایان مصاحبه نرسد ، اوضاع تقریباً آرام است ، اما به مجموعه ای از آبها نگاه نمی کند ، زیرا زندگی برای او مهمتر است و او وقت ندارد چنین مکالمات مزخرفی را تماشا کند. امیدوارم دفعه بعد شانس با جوی یار باشد ، اما مطمئناً مخاطبان از اشتباهات او درس گرفته اند.

7. تظاهر به انجام کارهایی که نمی کنید نکنید

جوی تریبیانی

تظاهر به اینکه کسی یا چیز بدی است کار نمی کند و جوی می تواند آن را بپذیرد. طرفداران مطمئناً به خاطر خواهند آورد که در یک قسمت او وانمود کرد که صاحب یک ماشین پورشه است تا با گفتگویی که با رهگذران در جاده داشت ، خود را تحت تأثیر قرار دهد.

سرانجام صاحب پورشه می آید و کلیدها را از او می گیرد ، اما جویی پس از گرفتن چند جعبه و بیرون آوردن روکش پورشه ، وانمود می کند که یک ماشین پورشه است تا بتواند دوباره رهگذران را بیدار کند. جوی همچنین وانمود می کند که به موزه علاقه دارد تا شباهت هایی را که با وارلی دارد نشان دهد. شما همیشه باید تنها کسی باشید که تظاهر را حذف می کند.

6. چیز جدیدی را امتحان کنید ، لذت ببرید

جوی تریبیانی

وقتی جوی احساسات راشل را جریحه دار کرد ، جوی از راشل دفاع کرد ، اما این امر برای مانیکا و ریچل دردسرساز شد ، زیرا تریگر تهدید به شکایت از آنها کرد و به دلیل اجاره غیرقانونی اخراج شد. برای جلوگیری از این اتفاق ، جوی موافقت کرد که با او رقصیدن را تمرین کند تا زنی را که دوستش دارد تحت تأثیر قرار دهد.

به عنوان مثال ، در جاهای دیگر ، جوی و ریچل متقاعد شده اند که کتابهای مورد علاقه خود را بخوانند و راشل کتابهای درخشان و جوی ، دختران کوچک را می خواند. به هر حال ، جوی فکر نمی کرد از رقصیدن در سالن رقص یا خواندن برای دختران کوچک لذت ببرد ، اما ظاهراً او هر دو تجربه خود را دوست داشت. مخصوصاً مورد دوم ، وقتی راشل دنباله کتاب را اعلام کرد و به او گفت که بث در شرف مرگ است ، جوی ناراحت شد و نشان داد که او واقعاً از این کتاب خوشش می آید.

5. جان خود را برای یک ساندویچ به خطر نیندازید

جوی تریبیانی

وقتی چندلر ، راس و جوی با گری دوست فیبی رانندگی کردند ، متوجه شدند که تیر خورده اند. جویی روی راس می پرد و او را می پوشاند ، این باعث می شود که چاندلر فکر کند زندگی راس برای جوی مهمتر است و ابتدا او را نجات می دهد.

جویی سرانجام اعتراف می کند که در واقع برای نجات ساندویچ به قله شیرجه رفت. اگرچه دیگر هیچ درگیری بین آنها وجود ندارد ، اما احساس بسیار خوبی وجود دارد که بین آنها جریان نمی یابد. حتی اگر آن ساندویچ بزرگترین ساندویچ جهان باشد ، می تواند ساندویچی دیگر بسازد ، اما نمی تواند دوست خود را با چیز دیگری جایگزین کند.

4- صداقت خود را حفظ کنید

جوی تریبیانی

وقتی جوی به عنوان دکتر دریک رامورایی برکنار شد ، با یک چالش بزرگ روبرو شد زیرا این اولین تجربه او بود. به همین دلیل بود که او فکر می کرد بازیگر می خواهد با او رابطه داشته باشد و جوی نمی خواست.

او همیشه می پرسید که آیا این به خاطر علاقه زنان به او است یا به خاطر توانایی او در بازی تنهایی. صداقت او در پاسخ منفی به این زن ، او را به عنوان پزشک در آورد. صداقت مهم است و این موضوع خاص در جستجوی زندگی برای او دستاورد بزرگی است که ناشی از سادگی اوست.

3. پول را به دوستان خود پس دهید

جوی تریبیانی

چندلر با حمایت مالی ، روانی و عاطفی ، اطمینان حاصل کرد که به دنبال رویاهای خود است و می تواند غذا و سرپناه به دست آورد. چندلر این کار را با شادی و رضایت انجام داد. اگرچه او با مانیکا نقل مکان کرد ، اما سعی کرد هزینه تحقیق را بپردازد و می خواست مطمئن شود که تحقیق خوب است. جویی چندلر را دوست دارد و تأکید می کند که دلش برای چندلر تنگ شده است و نه پولش.

وقتی وضعیت مالی بهبود یافت ، او پول چندلر را پس داد و به آنها کمک کرد حتی اگر مانیکا و چندلر در مشکلات مالی بودند. داشتن گروهی از دوستان با پشتیبانی خوب بسیار لذت بخش است ، اما مطمئناً وقتی کسی از شما سوء استفاده می کند ، احساس خوبی به شما نمی دهد. بنابراین بهتر است وام را به موقع بازپرداخت کنید.

2. از خانواده خود حمایت کنید

جوی تریبیانی

جوی وقتی فهمید که پدرش به مادرش خیانت می کند ، شوکه شد. حتی بیشتر شوکه کننده بود که مادرش از این موضوع مطلع بود و در واقع او مشکلی با آن نداشت. مادرش عصبانی بود زیرا جوی از او محافظت می کرد.

با این حال ، جویی کار درستی کرد و با پدرش بحث کرد و به او گفت که باید انتخاب کند و مادرش با او اشتباه رفتار می کند. با وجود نارضایتی مادرش از وضعیت فعلی ، جوی واقعاً خانواده خود را دوست دارد و از آنها مراقبت می کند و همیشه رفاه آنها را می خواهد. کار سختی است ، اما جوی مایل است در صورت نیاز از خانواده خود محافظت و تأمین کند.

1. رویای خود را دنبال کنید و در مورد آن تردید نکنید

جوی تریبیانی

یافتن شغل در صنعت فیلم آسان نیست. رویای او بازیگر شدن بود و او سالها در این زمینه کار کرد ، در حالی که چندلر احتمالاً به موفقیت خود ایمان چندانی نداشت ، زیرا جوی درآمد معیشتی نداشت. چندلر از او بسیار حمایت کرد ، اما جوئی با وجود مشکلات و مشکلات رویاهای او را رد کرد.

جوی گاهی تردید می کند و حتی به دنبال کار دیگری می رود. با این حال ، چون مصمم بود ، در صنعت مورد علاقه خود ماند و سرانجام نقش فراموش نشدنی دکتر را به عهده گرفت. دریک رامورایی در سریال Days of Our Lives.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا