هنر و سینما

پیش‌تولید سریال پدرخوانده با افزودن ۳ بازیگر جدید ادامه دارد


پارامونت پیکچرز قصد دارد با ساخت فیلم محبوب “پدرخوانده” با سریال “پیشنهاد” ، داستان را همراهی کند و اکنون سه بازیگر به این پروژه اضافه شده اند.

تقریباً لیستی از بهترین فیلم های تاریخ وجود ندارد که در مورد محبوب ترین سریال ها ، به ویژه نسخه اول ، صحبت نکند. سریالی که همواره به خاطر داستان جذاب ، مسیر قابل قبول و سربالایی های هیجان انگیز مورد تحسین سینماگران بوده است و حالا پارامونت پیکچرز قصد دارد مجموعه ای را بر اساس وقایع پشت صحنه فیلم پدرخوانده بسازد. در آن زمان سرویس آنلاین پارامونت پلاس راه اندازی شد. Parmont Plus در واقع CBS All Access است ، اما Viacom CBS با ایجاد چندین محصول اختصاصی برای خدمات آنلاین ، تصمیم گرفت نام خود را تغییر دهد تا با Disney Plus ، Netflix و HBO Max وارد جنگ شود.

دن فوگلر که بیشتر برای مجموعه “جانوران شگفت انگیز” شناخته می شود ، کالین هنکس ، بازیگر “فارگو” و جیوانی ریبیسی ، معروف ترین برای مجموعه های “آواتار” و “دوستان” ، سه بازیکن جدید در پخش کننده های این مجموعه هستند. به حضور مایلز تلر و متیو گود در این مجموعه قبلاً تأیید شده است. در این پیشنهاد ، گود قرار است نقش رابرت اوانز ، تهیه کننده شرکت معروف پارامونت و یکی از تأثیرگذارترین افراد در ساخت پدر را بازی کند. جیوانی ریبیسی همچنین به عنوان جوزف کلمبو ، رئیس خانواده جنایتکار کلمبو ، یکی از پنج خانواده بزرگ مافیایی آمریکایی در شهر نیویورک اخراج شد.

این پیشنهاد توسط نیکی توسکانو نوشته خواهد شد. مایکل تولین همچنین به عنوان یکی دیگر از تهیه کنندگان اجرایی و خالق سری اول نامگذاری شده است. نام دکستر فلچر نیز توسط تهیه کنندگان اجرایی و کارگردانان سریال ها مشخص شده است.

پدرخوانده در سال 1972 بر اساس همان داستان با همان نام ماریو پوزو ساخته شد. داستان فیلم بین سالهای 1945 تا 1955 اتفاق می افتد و خانواده مافیایی کورلئونه را شرح می دهد. در این فیلم مارلون براندو ، آل پاچینو ، رابرت دووال ، دیان کیتون و جیمز کان بازی می کنند. پدرخوانده نامزد 11 مورد از 45 جایزه آکادمی بود و چهار جایزه از جمله اسکار بهترین فیلم را از آن خود کرد. البته شایان ذکر است که جایزه اسکار بهترین موسیقی متن برای این فیلم لغو و لغو شده است.

منبع: Variety

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا