هنر و سینما

تریلر قسمت ویژه‌ی فرندز تاریخ انتشار آن را مشخص می‌کند


و سرانجام ، شبکه Nubian تاریخ انتشار قسمت ویژه ای از سریال “Friends” را با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد. در این قسمت شاهد حضور مشاهیری مانند کیت هرینگتون ، لیدی گاگا و دیوید بکهام خواهیم بود.

تجمع مجدد دوستان قدیمی همیشه هیجان انگیز ، سرگرم کننده و البته کمی آزاردهنده است. احساسات مختلف انسانی که هم ریشه در گذشته دارند و هم ناشی از عدم آگاهی ما از نحوه ملاقات با دوستان قدیمی است. به همین دلیل است که طرفداران Friends یا “Friends” از دیدن راشل ، فیبی ، مونیکا ، راس ، چندلر و جویی دوباره خوشحال و کمی مضطرب هستند. ترکیب این شخصیت های دوست داشتنی در آنها جذاب است ، اما ترس از شکست یا کیفیت سازه پس از این همه انتظار در ذهن عزیزان ماندگار شده است. اما HBO قول داده است که از مشکلات طرفداران سریال آگاه است و قصد دارد قسمت خاصی از سریال Friends را با نمایش متفاوت و حضور بسیاری از افراد مشهور بسازد.

وارنر مدیا قصد داشت بازیکن محبوب سری را برای یک قسمت ویژه در ماه مه سال گذشته با راه اندازی سرویس HBV Max بازگرداند. موضوعی که توانست موجی از هیجان را در بین طرفداران مجموعه کمدی ایجاد کند. اما کرونا برنامه های دیگری برای دوستان دارد و به دلیل شیوع بیماری ، مراحل ساخت و تهیه عکس های اشتراک گذاری شخصی دوستان چندین بار به تعویق افتاد ، اما سرانجام در 6 ژوئن پخش می شود. (مه 27) این قسمت توسط Achboa و Max.

بخش ویژه مجموعه دوستان

ظاهراً قسمت ویژه Friends بر اساس فیلمنامه خاصی ساخته نمی شود و شخصیت های اصلی در نقش بازیگران سریال ظاهر نمی شوند. 18 فرد مشهور به عنوان مهمان حضور دارند ، از جمله: جیمز کوردن ، سیندی کرافورد ، بیتلز ، جاستین بیبر ، دیوید بکهام ، مینی کالینگ ، توماس لنون ، لری هانکین ، کیت هرینگتون ، الیوت گلد ، لیدی گاگا ، کارا “دلوین ، یوسف زی عزیز ، ریس ویترسپون ، مگی ویلر ، جیمز مایکل تیلور ، تام سلک و کریستینا پیکلز. ”زمان با دوستان است.

مجموعه ای از دوستان در 10 فصل و 236 قسمت بین 1994 و 2004 در شبکه آنوبیس ارسال شده است. دوستان واکنش مثبت سریال ، دوستان و منتقدان را به خود جلب کرد و به زودی به یکی از محبوب ترین صحنه های کمدی تاریخ تبدیل شد. 62 نامزد امی برنده جایزه امی و در سال 2002 برنده جایزه امی برای بهترین مجموعه فیلم شدند. این سریال در لیست 50 قسمت برتر تاریخ ، در رتبه 21 بیست و یکم ، و همچنین در لیست 50 قسمت برتر تاریخ ، در رتبه هفتم هفتم قرار دارد. مجله جدید Empire.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا