دوتا ۲ به یک سریال انیمه‌ای تبدیل می‌شود

[ad_1]

نتفلیکس اعلام کرد در حال تولید یک سری انیمه بر اساس بازی “Dota 2” است. پخش این مجموعه نهم از 25 مارس (5 آوریل) آغاز می شود.

Dota 2 سالها یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در کشور ما بوده است. این بازی به سبک MOBA ساخته شده است و دارای بیش از صد شخصیت قابل پخش است. سابقه ای در ساخت شخصیت و محیط این بازی وجود دارد ، اما این شرکت همیشه اولویت را برای تبلیغ این بازی در بازی قائل بوده است. حال ، یک سری بر اساس Dota 2 ساخته می شود تا برای غنی سازی داستان این بازی کمی پیشرفت کنیم و بیشتر Adventures of the world of Dota 2 را ببینیم.

این سریال “دوتا: خون اژدها” نام دارد و بسیار بر اساس شخصیت “شوالیه شوالیه” ساخته شده است. نتفلیکس تیزری از انیمه Dota 2 را نیز منتشر کرده است. در این تیزر می توانیم شخصیت های مختلف این بازی مانند Mirana ، Luna و Inoker را ببینیم.

سریال دوتا 2

همچنین برای شبیه سازی این مجموعه به دنیای بازی Dota 2 ، مواردی از این بازی در این انیمه گنجانده شده است. به عنوان مثال ، در قسمت تیزر می بینیم که یکی از بازیکنان از شیء teleport در بازی استفاده می کند. البته همه چیز در این مجموعه دقیقا مشابه بازی نیست و به عنوان مثال ، شخصیت ها را می توان در تیزر بازی Dota: Dragon Blood مشاهده کرد که در بازی بزرگ جایی ندارد. این شخصیت ها می توانند به دنیای سریال های اخیر بیفزایند و زمینه های جدیدی را در دنیای بازی های Dota 2. نشان دهند حتی ممکن است در آینده به بازی های بزرگ برسند.

ساخت فیلم و سریال از بازی های ویدئویی یکی از فعالیت های بازی سازی است. بیشتر اوقات این کار برای ایجاد درآمد بیشتر انجام می شود. البته در مدتی اوضاع بهتر شده و حداقل فیلم ها و سریال هایی با کیفیت قابل قبول را می بینیم.

سریال Dota: Dragon Blood دارای 9 قسمت است و قرار است از 25 مارس (5 آوریل) شروع شود. این مجموعه توسط Mir Studios ، خالق مجموعه افسانه ای Cora ، با Valve تولید شده است.

در زیر می توانید تیزر منتشر شده برای مجموعه “Dota: Dragon Blood” را مشاهده کنید.

خانه بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - بررسی و پیش نمایش دیج

[ad_2]

دکمه بازگشت به بالا