هنر و سینما

دوتا ۲ به یک سریال انیمه‌ای تبدیل می‌شود


نتفلیکس اعلام کرد در حال تولید یک سری انیمه بر اساس بازی “Dota 2” است. پخش این مجموعه نهم از 25 مارس (5 آوریل) آغاز می شود.

Dota 2 سالها یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در کشور ما بوده است. این بازی به سبک MOBA ساخته شده است و دارای بیش از صد شخصیت قابل پخش است. سابقه ای در ساخت شخصیت و محیط این بازی وجود دارد ، اما این شرکت همیشه اولویت را برای تبلیغ این بازی در بازی قائل بوده است. حال ، یک سری بر اساس Dota 2 ساخته می شود تا برای غنی سازی داستان این بازی کمی پیشرفت کنیم و بیشتر Adventures of the world of Dota 2 را ببینیم.

این سریال “دوتا: خون اژدها” نام دارد و بسیار بر اساس شخصیت “شوالیه شوالیه” ساخته شده است. نتفلیکس تیزری از انیمه Dota 2 را نیز منتشر کرده است. در این تیزر می توانیم شخصیت های مختلف این بازی مانند Mirana ، Luna و Inoker را ببینیم.

سریال دوتا 2

همچنین برای شبیه سازی این مجموعه به دنیای بازی Dota 2 ، مواردی از این بازی در این انیمه گنجانده شده است. به عنوان مثال ، در قسمت تیزر می بینیم که یکی از بازیکنان از شیء teleport در بازی استفاده می کند. البته همه چیز در این مجموعه دقیقا مشابه بازی نیست و به عنوان مثال ، شخصیت ها را می توان در تیزر بازی Dota: Dragon Blood مشاهده کرد که در بازی بزرگ جایی ندارد. این شخصیت ها می توانند به دنیای سریال های اخیر بیفزایند و زمینه های جدیدی را در دنیای بازی های Dota 2. نشان دهند حتی ممکن است در آینده به بازی های بزرگ برسند.

ساخت فیلم و سریال از بازی های ویدئویی یکی از فعالیت های بازی سازی است. بیشتر اوقات این کار برای ایجاد درآمد بیشتر انجام می شود. البته در مدتی اوضاع بهتر شده و حداقل فیلم ها و سریال هایی با کیفیت قابل قبول را می بینیم.

سریال Dota: Dragon Blood دارای 9 قسمت است و قرار است از 25 مارس (5 آوریل) شروع شود. این مجموعه توسط Mir Studios ، خالق مجموعه افسانه ای Cora ، با Valve تولید شده است.

در زیر می توانید تیزر منتشر شده برای مجموعه “Dota: Dragon Blood” را مشاهده کنید.

خانه بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - بررسی و پیش نمایش دیج

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا